Gå til innhold

Mitt liv som kjæreste, student og stemor

Gjest Hilde79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hilde79

Hmmm... lenge siden nå. Det har liksom ikke vært så mye å skrive.

I går dro min kjære og jeg til Tønsberg og Andebu.. Første gang jeg har vært med på en så lang tur på motorykkelen. Det var sinnsykt deilig, men jeg ble litt flat i ræva og sliten i ryggen. Det er vel noe man venner seg til går jeg utifra.

Vi besøkte først mormor og morfar, deretter farmor og farfar. Så hjem til mamma og pappa. Søster og Bror var innom en tur, og Søster hadde med sin datter. Jeg har verdens skjønneste niese. :) Vi grillet, masse god mat. Ingenting er som å spise mammas mat. Forspiste meg selvsagt....

Så måtte selvsagt guttene være gutter, snakke motor, bil og sykkel. Min kjære fikk lov til å ta en tur med motorsykkelen til pappa, og det er det ikke alle som får lov til. :ler:

Så dro vi tilbake til Fjellhamar, vi hadde invitert broren til min kjære. Han har det ikke lett for tiden, han og dama har så godt som gjort det slutt. Så vi satt og skravla og spiste mat til sene natten.

I dag tidlig dro min kjære avgårde til Dombås, han skulle møte en fyr der og bytte sykkel. Han skal i steden få seg en med sidevogn. :klappe: Dritkult, gleder meg til han kommer hjem!!! Jeg har allerede funnet hunde-hjelm til Fant på eBay :ler: Mangler briller, så blir vi den trioen!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde79

I morgen drar min kjære til New York. Han drar sammen med tremenningen sin og de skal virkelig nerde seg. Verdens største hacker-konferanse går av stabelen med all verdens smale, obskure seminarer og foredrag. Nerde-treff, altså. Jeg unner ham det. Han trenger virkelig en gutte-tur. Han burde gjøre det oftere faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Heisann!

Håper du har det fint i varmen!

??

New York på guttetur! Du burde ta med deg ei venninne å bli med så kan dere shoppe som gale :ler: Det ville ihvertfall jeg gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde79

Det hadde jammen ikke vært meg i mot å dra til New York, men jeg har ikke ferie nå. Skal jobbe hele tiden, mens min kjære kjøper gaver til meg. Kan nøye meg med det i første omgang. ;) Neste gang blir jeg med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest Hilde79

Ja, i går kom altså min kjære hjem fra New York! Det var sinnsykt digg å se ham igjen, deilig å ha ham i senga ;) Sex er best etter et par dager fra hverandre!! :sjarmor:

Nå lyner det no voldsomt ute!!! Slår av jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Kom på at det var lenge siden jeg hadde sett en oppdatering her inne, er derfor her for å dra deg opp fra side 2. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde79

Hehe:) Takk for det! Har vært på ferie. To ferier faktisk. Først var jeg på hyttetur med kjæresten og bikkja. Lånte en hytte i Tufsingdalen, hvor myggen er like stor som sauen. Heldigvis jakter Fant på mygg og ikke sau. Etter et par dager hjemme igjen, dro jeg på ei hytte med søstra og noen venninner av henne. En råflott hytte i strandkanten ikke langt fra Risør. Kan vel knapt kalle det hytte, hvertfall ikke i tradisjonell forstand. To store flislagte bad med badstu og tilsammen tre dusjer. Stor stue, stor veranda, flott kjøkken, to etasjer med mange soverom. Kaller det sommerhus vi. Det var sinnsykt digg. :)

Har nettopp kommet hjem nå. Deilig å være hjemme. Dro innom mamma en tur i stad. Pappa ligger på sykehuset og opereres vel i dette øyeblikk. Sprukken tykktarm.. høres vondt ut. Håper det går bra. Vet vel egentlig ikke helt hvordan det blir etterpå... hvordan gå på do med et slikt operasjons-sår.....? Hmmm... det liker jeg ikke tenke på... Stakkars pappa... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
Gjest Hilde79

Sommerferien er over for min del. Nå er jeg tilbake i Bergen, og klar for studenttilværelsen igjen. Kjæresten min var med meg hit i helgen, og han dro tilbake til Oslo i går! Høsten er deilig synes jeg. Forbinder det med noe nytt, med forventninger. Og så har jeg snart bursdag :sjarmor: Kjæresten min og jeg har bursdag nesten samtidig. Jeg har 4. september, min kjære har 5. september! Helgen før skal jeg en tur til Oslo, så det er ikke lenge til jeg ser ham igjen.

I dag er første skoledag. Forelesninger begynner 14.15, men jeg er oppe tidlig for å trene før jeg drar. Har ikke trent i hele sommer, føler meg dvask. Jeg er sikker på at rompa har blitt slappere..... :overrasket: Jeg har meldt meg på et innføringskurs i klatring i Fantofthallen. Det gleder jeg meg til. Det koster 700 kr, og det var ikke ledige plasser før helga 23. september. Skal bortsett fra det skaffe meg medlemsskap i SiB-idretten. Fikk ikke rota meg til det i fjor. Men hjemmetrening med pilates er ikke så ille det assa. :)

Gleder meg hvertfall til å komme meg på skolen. Jeg SKAL være flinkere til å lese i år................................................................... og ikke den panikk-lesingen jeg hadde i vår....

Pappa ligger fremdeles på sykehuset, det går bra, men han har fremdeles infeksjon. Han får antibiotika intravenøst. Det er nok uvant for ham, mannen som aldri er syk.... :tristbla:

Sånn... da er det på tide å sette i gang med treningen!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Når man studerer så har man på en måte fått en ny mulighet til en ny start hvert år.

Jeg henger også etter med treninga så jeg vet akkurat hva du snakker om. :rodme:

God bedring til pappa'n din, håper han snart blir frisk og kommer seg hjem! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde79

Sånn!! Det var første skoledag! Bergen viste seg fra sin beste side i dag, og det er en fin måte å starte opp på. Her er det sommer enda! :) Det var seks stk på forelesningen... hehe... teatervitenskap er vel mer obskurt enn det jeg vil innrømme :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...