Gå til innhold

nå har mamma låst meg inne på rommet igjen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Da er det på tide å finne seg sin egen dør med lås på.

jeg leier hos henne for 5000 i måneden. så nei det er ikke det. dette har du ingenting med uansett. og mener du at siden jeg er 24 så forsvarer dette min mors handlinger???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Politiet???

Er hun på fylla eller???

rett før hun tok meg og dro meg i armen inn på rommet snakket jeg med henne i stuen. vi satt og tekstet til mess-tv så mobilen min ligger i stuen. det skulle ikke forundre meg at hun tar av mine kontantkortpenger og bruker de på mess-tv eller svisj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvis jeg hadde hatt en nebbete, bitchy snylter på 24 boende hos meg, er det ytterst sannsynlig at jeg ville ha låst døra sjøl.

hvor snever og fordomsfull går det an å være? du må jo først vite før du uttaler deg så sterkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
knuse vinduet.. da vil jeg regne med at hun reagerer og nabolaget også..

det kan jeg prøve. jeg kan knuse det også skrike. bare så synd at jeg bor så høyt opp. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
jeg leier hos henne for 5000 i måneden. så nei det er ikke det. dette har du ingenting med uansett. og mener du at siden jeg er 24 så forsvarer dette min mors handlinger???

Jeg forsvarer ingen, men vil hevde til min dødsdag at enhver 24-åring bør bo et annet sted enn sin mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
Hvis jeg hadde hatt en nebbete, bitchy snylter på 24 boende hos meg, er det ytterst sannsynlig at jeg ville ha låst døra sjøl.

hvor snever og fordomsfull går det an å være? du må jo først vite før du uttaler deg så sterkt.

Jeg har ikke uttalt meg om noen enkeltperson. Jeg sier bare hva jeg hadde gjort om jeg hadde en slik en boende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har ikke uttalt meg om noen enkeltperson. Jeg sier bare hva jeg hadde gjort om jeg hadde en slik en boende.

ja men du siktet til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du betaler 5000 kr i mnd så bør du har råd til å leie et eget sted... Hvis hun har gjort det før, hva skal til for at hun låser opp igjen? Du kan jo ikke finne deg i dette her...

Politiet kommer du selvfølgelig også i kontakt med over internett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg forsvarer ingen, men vil hevde til min dødsdag at enhver 24-åring bør bo et annet sted enn sin mor.

jeg betaler for meg. det burde holde. 5000 kr i måneden pluss strøm. og dette er snakk om 12 kvm.

ikke mye. allikevel så gir det ikke deg retten til å mene at jeg har fortjent å bli innelåst. det er faktisk ulovlig men du er tydeligvis litt på kant med loven fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvis du betaler 5000 kr i mnd så bør du har råd til å leie et eget sted... Hvis hun har gjort det før, hva skal til for at hun låser opp igjen? Du kan jo ikke finne deg i dette her...

Politiet kommer du selvfølgelig også i kontakt med over internett....

ja jeg er inne på politi.no og ser litt nå.

hun låser meg ofte inn og det som skal til for at hun åpner er hvis jeg sier: mamma er ingen alkoholiker ti ganger i løpet av 30 sekunder noe som er umulig men jeg har klart det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bor du hjemme da? Hvis du betaler 5000 kr i mnd så må du jo være i jobb eller?? burde du ikke være på jobb/skole nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
ja men du siktet til meg.

Dette forumet heter "Skråblikk og generaliseringer".

Om du ser etter "hånblikk og personifiseringer" må du lete et annet sted på nettet.

Endret av Tispa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chantal
Hvorfor bor du hjemme da? Hvis du betaler 5000 kr i mnd så må du jo være i jobb eller?? burde du ikke være på jobb/skole nå?

Sorry at jeg er med på avsporingen, men har du noe med hvorfor TS bor hjemme? Makan til nysgjerrighet på folk her. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at jeg er med på avsporingen, men har du noe med hvorfor TS bor hjemme? Makan til nysgjerrighet på folk her.  :overrasket:

Jeg bare sitter og lurer på om hele tråden bare er en stor spøk. Ting virker liksom så merkelig, men så finnes det jo mange merkelige mennesker også....

Det var vel bare et forsøk på å få TS på tanken om at kanskje det er på tide å forlate redet eller høre om det kanskje er en spesiell grunn til at hun bor hjemme. Hvis moren er skikkelig syk så bør hun jo få hjelp.... Det jeg vil frem til var at det var ment i beste mening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

jeg bor hos mamma fordi hun spurte meg siden hun har et trebein og vondt for å gå.

hun drikker seg drita hele tiden og lovet at hun ikke skulle det hvis jeg flytta inn men dt gjør hun.

nå sitter hun i stuen og drikker kaffi-knikt og høyer og synger til trine rein,.

jeg er rett og sletten dritt lei!!

jeg betaler også 5000 for 12kvm og det er mye i tillegg så skal hun ikke røyke når hun har fått røykebein. men fortsatt maser hun om at jeg må kjøpe denne eventyrblandingen. :roll:

jeg sitter her enda. har ikke funnet ut noe på politi.no der står det at man må ringe 112.

jeg vurderer å knuse ruta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg :klem: hvis det er så alvorlig, kan du ikke sende en PM så kan noen ringe for deg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

jo jeg kan jo d.

i stad når jeg ikke skrev her sto mamma utenfor døren og ville ha megm til å si: mamma er ikke alkoholiker 10 ganger på 30sek.

gjett hva. jeg klarte det ikke, men det skjer jo alltid.

hun lo rått etterpå. ikke rart jeg kaller hun naut, røy og dåsemusa.

uff. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...