Majka Skrevet 12. juni 2006 #1 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg er midt i en jobbsøkerperiode. Skal reise bort en uke i sommer, og lurer på hvordan jeg gjør i forbindelse med søknadene mine. Jeg kommer til å sende dem pr e-post, men har ikke tilgang til internett der jeg er i ferieuken. Hvordan er det vanlig å blir kontaktet? Pr e-post eller telefon? Vil jo nødig virke uinteressert og ikke svare om de sender svar pr e-post. Burde jeg opplyse om ferie i forbindelse med søknaden? At de bare kan nå meg på telefon i en periode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 12. juni 2006 #2 Del Skrevet 12. juni 2006 Burde jeg opplyse om ferie i forbindelse med søknaden? At de bare kan nå meg på telefon i en periode? ← Ja, det ville jeg gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
razmatazz Skrevet 12. juni 2006 #3 Del Skrevet 12. juni 2006 Burde jeg opplyse om ferie i forbindelse med søknaden? At de bare kan nå meg på telefon i en periode? ← Ja jeg tror det er vanlig. Skriv at du kan nås på tlf nr xxx i perioden xx-xx og ellers på både telefon og e-post. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majka Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 12. juni 2006 Ja jeg tror det er vanlig. Skriv at du kan nås på tlf nr xxx i perioden xx-xx og ellers på både telefon og e-post. ← Ja, det var lurt *Glede-grue-seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 13. juni 2006 #5 Del Skrevet 13. juni 2006 En del e-postprogrammer kan jo også legge inn feriemelding. Da kan du jo legge inn der når du kommer tilbake og hvor de kan nå deg i mellomtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå