Gå til innhold

endelig sykepleier :)

smily :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Gratulerer!!!!! :)

Jeg skal begynne til høsten..så om tre år håper jeg at jeg også jubler like høyt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

gratulerer så mye!

jeg gratulerer meg selv på torsdag med bestått 1. år sykepleie forhåpentligvis, er det ikke mange som stryker på anatomi eksamen?

jaja, vi klasker til! :)

grattis, grattis, grattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Grattis! Forutsatt at bacheloroppgaven min er bestått er jeg ferdig utdannet selv på fredag. :-D Skål for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

Grattis så masse! :klappe:

Her er det endelig slutt på at veilederene streiker slik at jeg faktisk har fått flere av karakterene mine og *vet* at jeg får vitnemålet mitt (det så ut til at det ikke kom til å skje før til høsten nemlig), så jeg har en bachelor jeg og :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen!!! :)

Til onsdag kan jeg sannsynligvis kalle meg master, så jeg nærmer meg masse jeg og :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulerer så mye!

jeg gratulerer meg selv på torsdag med bestått 1. år sykepleie forhåpentligvis, er det ikke mange som stryker på anatomi eksamen?

jaja, vi klasker til! :)

grattis, grattis, grattis!

Vår anatomi eksamen ble litt spesiell fordi det var en del rot rundt den, så vet egentlig ikke... er jo et krevende fag det... men du har nok klart deg... de neste to åra kommer til å gå kjempefort, lykke til videre:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse alle dere andre som også er ferdige.. er en fantastisk følelse, tar litt tid før det går opp egentlig:) hihi

lykke til på jobbmarkedet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!!! Samme her!!! Bare at jeg fikk B, hehe! Er veldig kry nå! Kanskje vi går på samme skole? Siden begge fikk resultatene i går? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen som er ferdig sykepleier i år og dere som er ferdig med 1. eller 2. året ;) Jeg har søkt på skoler og håper å komme inn på en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...