Gå til innhold

Julegave til typen...


AUF

Anbefalte innlegg

Har fått meg ny type, VELDIG ny... :D Har kjent hverandre siden begynnelsen av september, men det er først den siden begynnelsen av november at ting har begynt å skje.

Men så var det jul da. Hva kjøper jeg til ham? :-? Vi har ikke snakket om å kjøpe julegaver til hverandre, men noe må man da gi? Tenk om han kjøper noe kjempedyrt, og jeg noe "billig", eller omvendt...

Parfyme er uaktuelt, jeg vil ikke kjøpe klær eller smykker. hjelp meg noen!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo heller lage noe til han. Evt. ramme inn bilde av dere to, hvis du har. Bilde av deg. Eller noe håndlaget av deg. Et tips til deg, er at gaven bør være personlig. Altså ikke noe du kjøper på butikken som kunne vært til hvemsomhelst. Tenk litt på hva som kan glede ham. Er det ikke noe som kan knyttes til noe dere har opplevd sammen?

Rotete skrevet, men kanskje litt hjelp på veien..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan finne noko her?

http://www.tshirthell.com/

Mykje artig ;) Hehe... Eg ville ikkje ha vore for personleg når det gjeld gåve, sidan det er såpass tidleg i forholdet, men litt personleg bør det jo vere, sidan du på ein måte skal seie "meg kan du satse på", viss du forstår? Gåva bør ikkje vere for dyr heller, det er betre å nesten gi meir seinare.

Kva med å gi han eit gåvekort på deilig massasje (som du utfører), samt ein cd (brent?) med avslappande musikk? Slike ting fell som oftast i smak :)

Lykke til!! (seier veslo, som enno ikkje har greidd å funne ei gåve til kjæresten sin..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp et spill! Det kan være sjakk, Ludo, Backgammon, scrabble hva som helst... så kan dere spille og bli ende bedre kjent! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å lage en personlig CD til ham da, eller kjøpe en bok du tror han vil like? Eller lage noe selv til ham. Har selv gitt min mann en del selvlagde ting, og han har virkelig satt pris på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange gode forslag!!! :D

Jeg har enda ikke funnet ut helt hva jeg skal kjøpe... begynner å haste nå, men jeg blir liksom ikke helt enig med meg selv... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du, jeg vrir oxo hodet mitt. Tenker på å kjøpe en bilbane på smart club. Hørte at det var en populær gave. Så oxo at de hadde et bra tilbud på det der.

Har oxo tenkt på cd spill som ringenes herre med to tårn.

(Bare for playstation 2)

Ellers så er menn som gutter. De er enkle!

:):ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...