Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 Hei! Leter etter sted til festen, vi skal gifte oss i Bryn Kirke (neste vår) og ønsker oss et sted i nærheten.. Men det er ikke lett har jeg skjønt! Kan noen hjelpe meg?? Setter STOR pris på alle tips!
tuji Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 Hvis du hadde registrert deg, kunne jeg sendt deg en PM...
070707 Skrevet 2. juni 2006 #3 Skrevet 2. juni 2006 Jeg leter etter samme greie! Setter kjempepris på PM! Tusen takk tuji:)
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #4 Skrevet 2. juni 2006 Hva med Wøyen gård? Eneste jeg kommer på.. Skikkelig rart egentlig, burde jo være masse gårder i bærumsområdet!
Gjest a. Skrevet 2. juni 2006 #5 Skrevet 2. juni 2006 Jeg var i bryllup i Bryn Kirke for noen år siden, og da var middagen på Heggedal hovedgård i Asker. Veldig hyggelig sted!
flickan Skrevet 2. juni 2006 #6 Skrevet 2. juni 2006 Det er skrevet flere tråder om fine lokaler i Asker /Bæum tidligere.. Søk på forumet (f.eks Asker)og de kommer opp.. Selv skal vi være på Drengsrud gård neste sommer.. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #8 Skrevet 2. juni 2006 Hei! Leter etter sted til festen, vi skal gifte oss i Bryn Kirke (neste vår) og ønsker oss et sted i nærheten.. Men det er ikke lett har jeg skjønt! Kan noen hjelpe meg?? Setter STOR pris på alle tips! ← Økri Gård i Brenneveien! Har plass til ca 50 gjester, og man ordner mat og drikke selv..
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #9 Skrevet 4. juni 2006 Hvordan er økri gård? Jeg har hørt noen si at det bare er ett toalett der? Stemmer det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå