Gå til innhold

Brent igjen...!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Føler meg dum som er helt knust over en fyr jeg traff på internett(som ikke en gang bor i Norge!). Begynte å snakke med ham for 1 år siden, og det "klaffet" fra begynnelsen. Sendte sms og pratet sammen(med web-cam) flere timer om dagen. Han ville stadig møte meg, men jeg torte aldri. Både fordi jeg da måtte dra til et annet land, og om det skulle bli slik at han ikke likte meg eller jeg ikke likte han så hadde jeg ikke noen mulighet til å "flykte". Så for noen måneder siden bestemte vi oss for å roe det ned. Det var greit for meg da, men så sluttet han nærmest å snakke til meg. Og jeg trodde ikke at vennskapet skulle gå i vasken selv om det ikke kunne bli noe mer. Så fikk jeg inntrykket av at han hadde fått seg kjæreste(noe som stemmer). Nå føler jeg meg bare snytt... Trist.. Og jeg hater det! Hvordan kan man føle så mye for noen man aldri har møtt? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Mann_*
Nå føler jeg meg bare snytt... Trist.. Og jeg hater det! Hvordan kan man føle så mye for noen man aldri har møtt?  :tristbla:

Nå var det jo du som ikke ville møte ham da? Kan ikke føle deg snytt om han finner seg en kjæreste et annet sted da - du hadde sjansen, men utnyttet den ikke.

Og må bare komme med en generell betraktning om dating og forhold.

Dating-fasen er jo en slags prøving og feiling. Virker som en del legger for mye forventninger i akkurat denne perioden.

Om man har tilbragt en helg sammen som tilsynelatende var bra, så er ikke dette noen garanti for at det skal bli noe langvarig forhold.

Også er ikke dette noe som gjelder utelukkende for menn - også kvinner kan plutselig finne på å trekke seg tilbake i denne fasen - selv om ting tilsynelatende går "bra".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I slike tilfeller som feks å tilbringe en dag/ helg sammen, tror jeg det er best å tenke som så at; Vi ska ha en koselig dag/ helg. Ha det artig, ta ei flaske rødvin, finne på noe sammen.. Det som skjer det skjer - og det som ikke skjer skjer ikke... enkelt og greit. Null press om noe som helst. Venner kan man ha hele livet, og det er jo ikke dumt å kunne møte en ny venn?? Om det så ikke er noen "gnist" for noe mer, så er uansett ikke vennskap å kimse av! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...