Gjest Embla s Skrevet 30. mai 2006 #21 Skrevet 30. mai 2006 Altså, det er bedre å svare på hvilke godteri jeg IKKE liker: Engelsk konfekt.
Cuba Skrevet 30. mai 2006 #22 Skrevet 30. mai 2006 YEE! Tror jeg..... Får du også abstinenser når du ikke har lakris i nærheten? ← JA!! Hvis jeg skal ha noe godteri MÅ jeg ha noe lakris også! Ellers klarer jeg ikke å kose meg ordentlig. Blir akkurat som å spise uten drikke det!
Cuba Skrevet 30. mai 2006 #23 Skrevet 30. mai 2006 Altså, det er bedre å svare på hvilke godteri jeg IKKE liker: Engelsk konfekt. ← Hehe.. ja, enklere for meg og! Alt av mørk sjokolade er Blæh!! Og så syns jeg ikke Smash er så godt.. Hjelp! kommer ikke på mer jeg.. JO! Er ikke så glad i marsipan!
Gjest Miloine Skrevet 30. mai 2006 #24 Skrevet 30. mai 2006 (endret) JA!! Hvis jeg skal ha noe godteri MÅ jeg ha noe lakris også! Ellers klarer jeg ikke å kose meg ordentlig. Blir akkurat som å spise uten drikke det! ← OK! Da er vi 2 Lakrisomane!Er det noe som heter AL. ? Jeg vil ikke melde meg inn frivillig, for jeg liker tilværelsen som Lakrisoman Jeg kan heller ike slappe av ordentlig hvis jeg ikke har lakris hjemme, borte, på jobb etc. Bare MÅ ha det! PS! Jeg liker heller ikke mørk sjokolade, den må være lys! Endret 30. mai 2006 av Miloine
Gjest Chantal Skrevet 31. mai 2006 #26 Skrevet 31. mai 2006 1)Sjokolade - Crispo, Daim og M&M 2)Sukkertøy - Kamferdrops med fyll (hilsen ho bestemor) 3)Lakris - Lakrisbåter. 4)Vingummi - Røde og sorte vingummier man får kjøpt i smågodthylla.
surgodis Skrevet 4. juni 2006 #27 Skrevet 4. juni 2006 (endret) Jo surere godisen er jo bedre Endret 4. juni 2006 av surgodis
Gjest Emera Skrevet 4. juni 2006 #28 Skrevet 4. juni 2006 1)Sjokolade - Blir mer og mer glad i mørk sjokolade. Smakte mørk Daim i dag, den var GOD. Mørk Toblerone er nydelig, og mørk Rittersport med hele nøtter... God, gjerne belgisk, konfekt... 2)Sukkertøy - Ikke så glad i sukkertøy. 3)Lakris - Både salt og søt. 4)Vingummi - Nja, av og til, mer er ikke kjempeglad i det. 1a)Sjokolade med eller uten fyll i - Ja.
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #29 Skrevet 4. juni 2006 1)Sjokolade 2)Sukkertøy 3)Lakris 4)Vingummi 1a)Sjokolade med eller uten fyll i. 2a)Søte eller sure 3a)Søt eller sterk/salt 4a)Tyggbare eller sugbare Eeeeelsker sjokolade!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå