Gå til innhold

kjærlighetsmagi


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei!

kan noen hjelpe meg med noe kjærlighetsmagi, jeg har kjærlighetssorg og ønsker ham mer enn noe tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest King James

Ja jeg kan en....Men jeg gir den ikke vekk til folk som er villig til og bruke den på andre.

uansett så virker ikke slike

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du kan jo prøve lysmagi. Tenn et lite rødt eller rosa stearinlys, og si en formel som du gjentar tre ganger etter hverandre mens lyset brenner. Feks. ..la den rette mann/kvinne for ekte kjærlighet komme inn i livet mitt nå... Deretter lar du lyset brenne helt ned mens du oppholder deg i rommet sammens med det.

Du bør ikke framsi et spesielt navn for å unngå å tvinge noen til å underkaste seg din vilje og ønsker. Framsi bare formler som kan gjøre at den som er riktig for akkurat deg dukker opp i livet ditt.

Men vær forsiktig med hva du ønsker deg, kan hende du får det, og det er ikke sikkert at det du ønsket blir akkurat slik du forestilte deg det skulle være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hvis du den ikke virker, hvordan kan du kunne en? Anyway, alle sier at man ikke skal bruke lovespell, men om den personen man bruker kjærlighetsmagi virkelig ikke vil, så kan den jo heller ikke virke, men hva om personen egentlig vil.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men om den personen man bruker kjærlighetsmagi virkelig ikke vil, så kan den jo heller ikke virke, men hva om personen egentlig vil.....?

Alle mennesker har fri vilje, men magi baserer seg på kontroll av andres vilje. Derfor kan nok ikke magi virke i lengden.

Jeg tror likevel at man kan få magi til å virke en liten stund selv om den andre ikke vil. Men etter en stund vil den andre ikke mer uansett. Da er man like langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...