Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #1 Del Skrevet 29. mai 2006 Å nei å nei, jeg kom opp i Rettslære 1 eksamen Kan bruke en diskett vi har fått utdelt for noen uker siden på eksamensdagen. Disketten er altså blank så jeg må føre inn "viktige ting" på den selv. Det jeg da lurer på er hva kan jeg ha på disketten uten at det blir sett på som juks? Noen som har hatt rettslære her??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 29. mai 2006 #2 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Hadde rettslære, men vi fikk ikke ha med oss noen hjelpemidler annet enn lovsamling. Hvis dere kan skrive opp "viktige ting", må vel det være ting du anser som viktig/nyttig enten det er fra boka, skoletimer eller hva som helst. Er jo ikke juks hvis dere får lov å ha med disketten... Hva har faglærer sakt angående dette? Du kan jo ta en telefon for å være sikker. Lykke til forresten! Det går nok bra. Rettslære er ikke kjent for å ha de vanskeligste eksamnene! Endret 29. mai 2006 av brumma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå