Gjest Trulselinemor Skrevet 28. mai 2006 #1 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg mangler to fag før jeg har studiekompetanse. Er det noen plasser jeg kan ta de to fagene, slik at jeg får studiekompetanse? Er det noen som vet hva det koster og hvordan slike kurs er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. mai 2006 #2 Del Skrevet 28. mai 2006 Om du klarer å lese selv så kan du melde deg opp til privatist eksamen på alle videregående skoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 28. mai 2006 #3 Del Skrevet 28. mai 2006 Hva med voksenopplæring på v.g.s? Det er gratis. Jeg tar noen fag der nå, nettbasert. Men dette er Akershus da, vet ikke hvordan det er andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #4 Del Skrevet 28. mai 2006 Ja, du må finne voksenopplæring og ta opp de manglende fagene. Det gjør jeg på VGS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #5 Del Skrevet 28. mai 2006 Hei! Du kan ta dette som privatist. Du kjøper bøkene og leser selv (så kan du jobbe også). Ring de videregående skolene du har i nærheten. Der får du sikkert hjelp. Det koster ca 530 kroner hver fag du tar opp, og ca 200 kroner for å få nytt vitnemål. Fristen for å søke er ca 15. september og ca 15. januar. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå