Ginen Skrevet 28. mai 2006 #21 Del Skrevet 28. mai 2006 Han er broren til ei jeg gikk i klassen med på vgs. Var på fest hos henne, det litt søte var at både jeg og han hadde andre planer, men som ble avlyst og vi gikk dit. Han lette fram nr. mitt, sendte en melding, traff han ikke på noen uker, og så begynte vi å date noen dager Har vært sammen i 4 år til sommeren. Dette fikser du, Towelie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 28. mai 2006 #22 Del Skrevet 28. mai 2006 På fest med felles venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joje Skrevet 28. mai 2006 #23 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg traff samboeren min på skolen. Begynte i samme klasse som han. Likte han veldig godt med en gang, men vi var venner en stund før vi ble sammen. Nå har vi vært sammen over 2 år ← Akkurat sånn var det min kommende samboer og meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 30. mai 2006 #24 Del Skrevet 30. mai 2006 IRC. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smidja Skrevet 31. mai 2006 #25 Del Skrevet 31. mai 2006 Det er noe i det der med å slutte å lete... Da kommer de som perler på en snor... Hehe.. Neida, det vet jeg jo ikke. Men jeg tror at man ofte utstråler noe litt desperat når man er sånn på jakt. Slapp av og nyt sommeren som er foran deg, og før du vet ordet av det, så står han der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 31. mai 2006 #26 Del Skrevet 31. mai 2006 Nå har jeg fått de typisk 20-åring-tankene her. "Jeg begynner å bli gammel, ingen vil ha meg, jeg kommer til å ende opp alene med katten min" ← Sorry men Gamla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2006 #27 Del Skrevet 31. mai 2006 Typisk 20-åring tanker?? Haha! Herrejesus.. Trodde ikke sånt kom før man rundet 40. Jeg er 22, og mer redd for å ende opp med en fyr jeg møter NÅ enn å ende opp med en katt! Jeg elsker singellivet og pusekatter da Menn møter du overalt! Da de fleste er idioter, er det kanskje lurt å bli med i en eller annen studentorganisasjon (hvis du er student) hvor du sannsynligvis møter likesinnede. Eller å møte folk gjennom venner, er vel det jeg har pleid å gjøre. Finnes bra menn på byn og, du må bare gå på de rette plassene de rette dagene (altså ikke disco på lørdag, men den rocka puben på hjørnet på mandag). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 31. mai 2006 #28 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg fant min på en øy i Oslofjorden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 31. mai 2006 #29 Del Skrevet 31. mai 2006 Men det er jo her han er! http://www.dagbladet.no/dinside/2006/05/30/467610.html ... ikke at jeg har sett etter, altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 3. juni 2006 #30 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg tror ikke min finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #31 Del Skrevet 3. juni 2006 I speider'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 3. juni 2006 #32 Del Skrevet 3. juni 2006 Mannen fant jeg på byen. ← Vi utvekslet telefonnumre og møttes 2 dager etterpå. ← Jammen godt jeg ikke passet bedre på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Betten_* Skrevet 3. juni 2006 #33 Del Skrevet 3. juni 2006 På kurskonferanse. Han holdt foredrag, og jeg var kursdeltaker. Vi falt pladask for hverandre, og han forlot sin kone gjennom 18 år. I dag er vi lykkelig gift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varg-Menja Skrevet 3. juni 2006 #34 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg har ihvertfall aldri møtt noen på byen, og stiller meg litt undrende til de som får til det... Tidligere har jeg møtt dem via jobb, skole eller felles venner, mens han jeg har endt opp med fant jeg på ren flaks og tilfeldigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cristoph Skrevet 3. juni 2006 #35 Del Skrevet 3. juni 2006 jeg spør om det samme towelie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #36 Del Skrevet 3. juni 2006 På kurskonferanse. Han holdt foredrag, og jeg var kursdeltaker. Vi falt pladask for hverandre, og han forlot sin kone gjennom 18 år. I dag er vi lykkelig gift ← Tro om hans forgje Kone mente det samme.....Du vet vel at gamle bedrifter ofte gjentar seg ikke sant ? hvor finner man dem jo man finner dem på en do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest damaged goods Skrevet 4. juni 2006 #37 Del Skrevet 4. juni 2006 Min teori er at enkle mennesker finner partnere mye enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 4. juni 2006 #38 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg er så jævlig LEI nå! Nå har jeg fått de typisk 20-åring-tankene her. "Jeg begynner å bli gammel, ingen vil ha meg, jeg kommer til å ende opp alene med katten min" På byen er det bare dritafulle sleskinger som ikke vasker hendene etter toilettbesøk På skoler/cafeer er jeg da edru og tør ikke bare hilse på i hytt og pine På internett er det kun 17-åringer som kaller seg LEBBE og gir deg feil bilde av seg selv og er egentlig en svett spinkel kar med hårfeste i bakhodet som skremmer vettet av deg. Hvor finner dere fantastiske sambo? ← Haha! Lebbe er jo søt da! Jeg fant forresten min fantastiske på en fest. Han vaska hendene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SW20 Skrevet 7. juni 2006 #39 Del Skrevet 7. juni 2006 Vi falt pladask for hverandre, og han forlot sin kone gjennom 18 år. ← For en lykkehistorie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bob marley Skrevet 7. juni 2006 #40 Del Skrevet 7. juni 2006 på grynerløkka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå