Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #1 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg sendte nettopp avgårde en elektronisk søknad og CV til en jobb jeg gjerne kunne tenke meg, så ser jeg etterpå at jeg har sendt avgårde en CV med en strek som ikke skulle ha vært der. Så sendte jeg en ny versjon, og sa at det var den rette versjonen. Så ser jeg at det fortsatt er en "strek" langt der oppe som heller ikke skulel ha vært der! Bye, bye, kjempetoppjobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2006 #2 Del Skrevet 27. mai 2006 Å ha en ekstra strek på CV'en som ikke hører hjemme der virker vel ikke superprofft - hvertfall ikke hvis en sender ny utgave som har strek den heller. Men samtidig, det er da innholdet i CV'en som betyr noe. Om du har den kompetansen de er ute etter og har skrevet en bra søknad kan jeg ikke forstå at en strek skal ødelegge for det. Slapp av du. Ingen krise skjedd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 27. mai 2006 #3 Del Skrevet 27. mai 2006 Send iallefall ikke ENDA en ny mail med ny versjon, en gang er greit nok, men flere ganger gir dårlig inntrykk. Trøst deg med at det er innholdet som er viktigst, ikke layout! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 27. mai 2006 #4 Del Skrevet 27. mai 2006 Takk for det...jeg regner likevel sjansen som tapt. Når man "skryter" i søknaden om hva man kan bidra med, for så å lage en klar og tydelig layout-feil, det er så amatøraktig. Men det dukker sikkert opp flere jobber med tiden. (Selv om denne var ekstra spesiell). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå