Gå til innhold

På vei mot et bedre forhold


jenta27

Anbefalte innlegg

Hei, og velkommen hjem :)

Har ikke tid til å skrive masse, men det er veldig hyggelig å se at dere har hatt det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neffi

Hei du!!!

Så deilig å höre at alt går bra for deg og dere! Nå ble jeg skikkelig glad :)

Ha en bra dag, nå må jeg jobbe - har derfor ikke tid til langt innlegg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Så godt å høre at dere har hatt det så bra og at det går bra med dere to!! :)

Da er det bare å satse på å jobbe videre med forholdet i hverdagen, noe jeg tror dere kommer til å klare helt fint så lenge dere er innstilt på det! Og så gleder vi oss til å høre om din tid som gravid etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har sniklest dagboka di ei stund, så bra at det har ordnet seg for dere. :)

En ting jeg lurer på er hvordan dere kan tørre å satse på barn akkurat nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselige meldinger i boka mi! :)

Og Riva, du stiller et utrolig godt spørsmål...... og jeg kan rett og slett ikke svare på det. Jeg har spurt meg selv mange ganger også om det samme, og tenker vel at det sikkert ikke er det lureste vi gjør, men vi har lyst på barn begge to. Og så kan jeg jo se på dette som en tillitsærklæring fra ham? Vi har jo pratet i snart 1 år om å prøve å få barn, og hade bestemt oss for at denne sommeren skulle vi prøve. Men jeg vet ikke om jeg vil prøve neste måned dersom det ikke klaffer denne måneden. Jeg merker nemlig nå at jeg blir svært usikker for fremtiden pga det vi har opplevd. Jeg vet ikke om jeg er helt klar likevel til å få barn. Men dersom det viser seg at vi er blitt gravide denne måneden, så er dte selvsagt ønsket!!!

Men som sagt, kanskje vi skal vente noen måneder til vi eventuelt prøver igjen neste gang???? Uansett så har vi det VELDIG bra sammen nå! Vi var til familieterapeuten i går. Han sa han trodde dette kom til å gå fint, og at vi hadde vokst på denne perioden. Han ville prate kun med sambo de neste gangene, og ikke sikkert han trengte prate med meg på en stund. Årsaken til det er nok at det er hos samboeren min problemet har lagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja nyter ferien, men er litt rastløs. Sambo er tilbake på jobb, og de fleste av vennene mine er også i jobb nå. Litt kjedelig å være den eneste med ferie...... men uansett så er det nydelig vær ute i dag! Tenkte kanskje å gå på stranden og bade! :)

Angående graviditeten så tviler jeg på at jeg er gravid. Merker hvertfall overhodet ingenting!!! Men så er det ikke før om 9 dager jeg venter mensen heller da..... Dagene går hvertfall UTROLIG sent!!!

Meg og sambo har det fortsatt veldig bra sammen. Han SER meg på en annen måte nå, og er mye mer oppmerksom mot meg.

En fin sommer til dere alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at dere har det bra sammen, dere hadde nok godt av den ferien. Skjønenr godt at ferie hjemme og uten andre som har fri er litt nedtur i forhold til spennende feriedager i Storbritania. Men du har i det minste muligheten til å slappe skikkelig av og bygge litt overskuddslager til du begynner på jobb igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har oppdatert nå. Har nettopp kommet hjem fra hyttetur med min mor, stefar og min bror. Fikk plukket masse blåbær og været har vært fantastisk! :)

Nå er det bare 3 dager igjen til IKM, og jeg venter spent. Har egentlig ikke tro på at det har klaffet denne måneden, for jeg merker hvertfall veldig lite. Normalt sett pleier jeg å ha veldig ømme pupper 1 uke før mensen, men nå er de ikke litt ømme engang...... det er det eneste som er rart. Ellers er alt som det pleier å være.

Men litt spent er jeg jo da. Kommer nok ikke til å ta en test før jeg har gått over tiden, for jeg tviler på at det er klaff.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... ingen mensen ennå...... ;)

Tok en test på mandag, men den var negativ....

Får vente 1 dag til før en evt. ny test...., men ingen tegn til mensen ennå, utenom menssmerter som jeg har hatt i 2 dager..... og så er jeg så rar i ene lysken/låret. Akkurat som jeg er stiv, eller som om at foten sover.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei så kjekt å høre fra dere Vampyra og Mrs. Potter! :)

Har du kommet tilbake fra ferien mrs. Potter?

Mensen ikke kommet hos meg ennå, men jeg tror den kommer i dag. Har vondt i korsryggen og er uggen i magen. Tok jo en test på mandag som var negativ, men det var nok uansett for tidlig. Jeg ser jeg har regnet litt feil, og at det ikke er før i dag jeg skal ha mensen....

Det går veldig bra med meg og sambo. Vi krangler ikke mer, han SER meg mer og han er flinkere til å prate med meg. Jeg merker jeg selv også har mer lyst til å være nær ham, og går GJERNE og legger meg sammen med ham om kveldene. Før var det fordi jeg følte jeg måtte, nå er det fordi jeg VIL! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror faktisk ikke det er terapien i seg selv som har hatt positiv virkning, men at vi har blitt flinkere til å lytte til hverandre. Eller det er godt mulig at terapien har hatt god effekt på HAM, og at det har fått HAN til å tenke anderledes?

Fikk foresten mensen i dag, akkurat som jeg skulle.... jeg ble faktisk trist jeg, og begynte å grine. Hadde ikke trodd jeg skulle reagere slik, det er jo 1 måneden vi prøver, og ikke alle som får det til med en gang. Men jeg ble hvertfall trist. Følte meg tom inni meg. Er redd jeg ikke kan bli gravid. Mamma ble gravid på 1. forsøk alle 3 gangene, og min søster ble gravid på 1. forsøk.....

Jeg er også redd for at HAN ikke kan få barn.... hva gjør jeg da? Jeg ønsker så sterkt barn, og aller helst EGNE barn. Ja, ja, må ikke ta sorgene på forskudd, bare litt nedfor i dag.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk ikke det er terapien i seg selv som har hatt positiv virkning, men at vi har blitt flinkere til å lytte til hverandre. Eller det er godt mulig at terapien har hatt god effekt på HAM, og at det har fått HAN til å tenke anderledes?

Fikk foresten mensen i dag, akkurat som jeg skulle.... jeg ble faktisk trist jeg, og begynte å grine. Hadde ikke trodd jeg skulle reagere slik, det er jo 1 måneden vi prøver, og ikke alle som får det til med en gang. Men jeg ble hvertfall trist. Følte meg tom inni meg. Er redd jeg ikke kan bli gravid. Mamma ble gravid på 1. forsøk alle 3 gangene, og min søster ble gravid på 1. forsøk.....

Jeg er også redd for at HAN ikke kan få barn.... hva gjør jeg da? Jeg ønsker så sterkt barn, og aller helst EGNE barn.  Ja, ja, må ikke ta sorgene på forskudd, bare litt nedfor i dag.... :(

Tror nok du skal ta det litt piano med akkurat de tankene der.. ;)

Dette er jo første måned. Og har dere forresten bestemt dere for at dere er prøvere nå :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende at terapien har hjulpet på han ja!

Og enig med Neffi! Det er altfor tidlig å begynne å tenke sånn nå! Husk at det egentlig skal veeeeeldig mye til for at man skal bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter
Har du kommet tilbake fra ferien mrs. Potter?

Kom hjem i går kveld,men reiser videre på søndag :)

Så fint å lese at det går bra med deg og sambo. Ingenting er bedre enn det!

Men de tankene du har rundt prøvingen tror jeg bare du kan legge til side.

Det kan ta lang tid å bli gravid. Hadde egentlig blitt ganske overrasket hvis det hadde klaffet på første forsøk.

Bare ta det med ro,dere får det nok til :)

Ha en god natt og en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...