Gjest Sexy Cath Skrevet 24. mai 2006 #1 Del Skrevet 24. mai 2006 For en uke siden var jeg på opptaksmøte på et studium på en skole jeg vil begynne på. Kravene som ble stilt var: > Må kunne SQL. > Må være flink i matte (måtte gjøre av en test). > Ha bachelor i matte*** via ***** (henvise til vitnemål). Jeg kan ikke SQL, noe som er et krav for mitt studium. Matte er jeg ganske flink i, men jeg har ikke bachelor i matte***. Jeg dro mest for moroskyld. Jeg visste egentlig at jeg ikke var godkjent, men dro for det. Det skader jo aldri å prøve. Det som er, er at han som skulle videresende søknaden min og overtale rektoren for godkjenning sa at jeg hadde kommet inn. At jeg slapp å tenke på om jeg kom inn eller ikke, for han skulle gå god for meg. Og det enda jeg ikke hadde med vitnemål eller noe (noe jeg fortalte). I dag fikk jeg et brev om at jeg er godkjent. :grine2: :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 24. mai 2006 #2 Del Skrevet 24. mai 2006 Hvordan fikk du til det, da? Var det sexappealen som slo inn for fullt? Godt gjort, også uten Butinox, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Cath Skrevet 24. mai 2006 #3 Del Skrevet 24. mai 2006 jeg aner ikke Pet. Hva tror du??? dette ER helt sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #4 Del Skrevet 24. mai 2006 Søndagsskole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 25. mai 2006 #5 Del Skrevet 25. mai 2006 Det hørtes ut som en usedvanlig useriøs skole dersom du ikke ble vurdert i forhold til realkompetanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #6 Del Skrevet 25. mai 2006 Hva slags studium er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 25. mai 2006 #7 Del Skrevet 25. mai 2006 Da risikerer du vel å ikke få godkjente avgangspapirer fra dette kurset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #8 Del Skrevet 25. mai 2006 SQL er jo latterlig enkelt. De tipper vel at du lærer det kjapt. Grattis med studieplass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #9 Del Skrevet 25. mai 2006 SQL er jo latterlig enkelt. De tipper vel at du lærer det kjapt. Grattis med studieplass! ← Det kommer jo helt an på hva du skal gjøre i SQL,da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #10 Del Skrevet 25. mai 2006 Er dette en privatskole? Tror ofte at pengene er viktigere for dem enn at søkerne faktisk er kvalifiserte. Opptakskravene er på en måte fasaden for å gi inntrykk av at de er seriøse. Jeg kom også inn på MI uten å være kvalifisert. (Du kan sikkert få stort utbytte av studiet uansett. Det var ikke ment som en veldig streng kritikk av f.eks MI) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #11 Del Skrevet 25. mai 2006 jeg aner ikke Pet. Hva tror du??? dette ER helt sant. ← Må være utrolig gøy for lystløgnere her. http://karrierekvinden.chatbreak.dk/skrive...lystloegner.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #12 Del Skrevet 25. mai 2006 Hvis det er Na eller Mi eller noe lignende det er snakk om så ville jeg ikke vært så altfor stolt. Dette er ikke noe bombe. De sier ikke nei til noen, da mister de jo penger. Det er heller sånn at har du sendt inn søknad men ombestemt deg så ringer de og maser på deg. Useriøse drittskoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Cath Skrevet 27. mai 2006 #13 Del Skrevet 27. mai 2006 det er en høyskole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nita Skrevet 27. mai 2006 #14 Del Skrevet 27. mai 2006 Det kan jo ikke være de vanlige offentlige høyskolene, for de har ikke hatt inntak ennå. Det har de ikke før i juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #15 Del Skrevet 27. mai 2006 Det kan jo ikke være de vanlige offentlige høyskolene, for de har ikke hatt inntak ennå. Det har de ikke før i juli ← Tror nok dette er en useriøs privatskole ja. Wouldent be too proud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2006 #16 Del Skrevet 27. mai 2006 den imaginære høyskole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. mai 2006 #17 Del Skrevet 27. mai 2006 NITH`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå