Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #1 Del Skrevet 24. mai 2006 Hei, noen som vet, eller som jobber i bank som sommerjobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginen Skrevet 24. mai 2006 #2 Del Skrevet 24. mai 2006 Tipper en 100-lapp jeg. Er ca. det du får i butikk, og hvis du ikke er utdannet i noe relevant eller noe, så får du "minstelønn". Men jeg er ikke sikker altså! Håper du blir fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #3 Del Skrevet 24. mai 2006 Okei, takk.. Jeg får 110 kr timen uten noen utdanning, men har jobbet på postkontor tidligere.. Men da er det ikke så verst lønn det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 24. mai 2006 #4 Del Skrevet 24. mai 2006 Nei, det er ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #5 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg har jobbet som ferievikar i bank i tre år. Begynte på 115 kr timen, og endte til slutt på 120 kr timen siste året. Ved overtid fikk jeg 180 kr timen, men det skjedde ikke ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #6 Del Skrevet 26. mai 2006 Hvilke arbeidsoppgaver har en sommerarbeider i bank? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå