flickan Skrevet 8. juni 2006 #21 Del Skrevet 8. juni 2006 Hei! Så koselig at du kikket på siden min. Det er så mange hyggelige mennesker her på KG at jeg blir helt rørt. Så spennende at vi skal gifte oss på omtrent samme tid.. Da blir vi nok ganske paralle i planleggingen.. Jeg har egentlig ikke kommet så langt, men som du også skrev i dagboken så er det så mye som allerede begynner å bli booket.. Så da det stedet vi ønsket oss plutselig bare hadde èn helg ledig, bestemte vi oss skikkelig plutselig og sa ja. Egentlig litt sprøtt siden vi ikke har fortalt det til foreldrene våre enda... og resten er jeg bare på kikkestadiet, og etter at vi booket sted har jeg plutselig kikket veldig mye. .hehe.. man blir litt bitt av basillen ja.. Kommer nok til å følge med deg, blir gøy å diskutere forskjellige ting. Kjolene var hvertfall kjempefine og jeg gleder meg til å høre hvordan det går med syingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Våken Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #22 Del Skrevet 12. juni 2006 Nå har kjolemønsteret kommet i posten tok ikkeså lang tid tatt i betraktning at det ble sent helt fra USA... Nå skal jeg bare bli ferdig med esamen så er det ut å se etter stoff. Ellers har vi satt opp en foreløpig kjøreplan, og bestemt oss for å ha vielsen i en park i nærheten av der vi bor. Nå gjelder det bare å finne en dommerfullmektig som vil jobbe en lørdag neste sommer Ellers ikke så mye nytt på bryllupsfronten. Føler meg ikke så veldig bitt av basille, men min kjære samboer synes nok jeg er litt vell planleggete likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Våken Skrevet 24. juni 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 24. juni 2006 Da er masteroppgaven levert og eksamen bestått med glans. Jeg er rett og slett litt utladet nå... Men nå blir det nok hvertfall litt mer fart på planleggingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 6. juli 2006 #24 Del Skrevet 6. juli 2006 Gratulerer med ferdig master, den var nok deilig å ferdig tenker jeg. Nå kan du jo bli bridezilla på heltid.. hehe.. Hvordan går det med planleggingen sånn ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå