Gå til innhold

oppgave på skolen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

hva betyr egentlig: lag en fulstendig reiserute?? står først noen spørsmål om flytider og flyplassnavn i norge å sverige.. å på slutten står det; lag en fullstendig reiserute ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det betyr at du skal sette opp en rute for reisen, fra personen drar hjemmefra og til han/hun kommer hjem igjen. Med transport til flyplass, transit tider og flytider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

ok, men siden det ikke står noe om hvor mange personer, dato, tid eler noe... det står rett å slett bare: finn flytider og flighter for fly fra stavanger til stockholm hva er effektiv reisetid? hva heter flyplassen ? på hvilke dager er det mulig å reise dit? lag en fullstendig reiserute.

skal jeg da rett å slett bare lage meg en tid og antall personer og svare på de spørsmålene? må jeg svare på de utenom det med navn på flyplass fks.. eller skal jeg flette dette inn? eks: de kan fly fra Sola kl 13:45 og ankomme..blabla.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, men siden det ikke står noe om hvor mange personer, dato, tid eler noe... det står rett å slett bare: finn flytider og flighter for fly fra stavanger til stockholm hva er effektiv reisetid? hva heter flyplassen ? på hvilke dager er det mulig å reise dit? lag en fullstendig reiserute.

skal jeg da rett å slett bare lage meg en tid og antall personer og svare på de spørsmålene? må jeg svare på de utenom det med navn på flyplass fks.. eller skal jeg flette dette inn? eks: de kan fly fra Sola kl 13:45 og ankomme..blabla.. ?

Skal du ikke bruke IATA katalogen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

jeg har fått høre fra ei i klassen min at man skal gjøre det sånn her.. :

du skriver navne på flyplassene .. så skriver du opp avgang og ankomst på alle flyplassene og så regner du å lang tid flyet bruker fra start til slutt og så regner du det minus det flyet står i mellomlanding .. det er utregningen. så du går inn på ett flyselskap og se hvilken dato du kan få hele reiseruten fram så tar du den datoen som passer deg...

men jeg er helt lost idag, jeg skjønner det ikkee...:(

noen som vil hjelpe? gå inn på et flyselskap for meg å vise...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...