Gå til innhold

hevn over exer...;)


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Min "hevn" kommer når min eksmanns samboer våkner av ammetåka og innser at hun også har blitt lurt i flere år... han har jo faktisk vært utro mot sin samboer med sin kone..... Dersom hun ikke innser at hun har blitt lurt, og dermed går fra ham, er hun dummere enn det skulle vært lov å være... og det er det godt mulig hun er......

Min mor sier: det som starter med utroskap, ender med utroskap... og det tror jeg så hjerteligen!! Jeg kunne aldri stolt på en som hadde vært utro mot noen! Hvorfor da ikke mot meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

En venninne av meg hadde en perfekt hevn, som det snakkes om flere år etterpå.

Hun ble dumpa en av en idiot av en fyr på en relativt stygg måte (som jeg ikke skal gå inn på nå), og en stund etter fikk hun melding av han om hun ikke kunne sende han genseren han hadde glemt der i posten.

Hun vasket den på 90 grader, pakket den pent inn, slang med en femtilapp og et "takk for elendig sex" kort, og sendte den i postoppkrav på 500.-

:sjarmor::sjarmor::sjarmor::sjarmor::sjarmor::sjarmor::sjarmor:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Jeg ville personlig brukt energien på å gjøre noe godt for meg selv. Framfor å hevne seg på et menneske jeg ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at i enkelte situasjoner kan hevn være en snadder eller deilig løsning på diverse problemer en eks har laget, men i det lange løp er det ikke annet en tåpelig. Det finnes jo så klart mange former for hevn, noe milde og nærmest uskyldige som svir, til de langt mer allvorlige som kan skape problemer for den som hevner seg i etterkant.

Den første varianten kan jeg se at enkelte kanskje ville brukt eller få glede av å bruke, men hvorfor? Den aller beste hevn må jo være å kunne droppe hele fyren/damen og ikke gidde å ofre dem en tanke i etterkant.

Jeg personlig ville ikke hevnet meg fordi damen var utro eller lignende, hadde damen min feks gått bak min rygg over lengre tid og jeg hadde funnet ut av det. Da hadde jeg først konfrontert henne med dette og latt henne forklare seg, og mest sannsynlig hadde hun stått på gaten samme dag med sine eiendeler stående ved sin side. Hadde hun da ringt eller kommet på døren i ettertid hadde jeg ikke svart og sørget for at jeg slapp å ha noe med henne å gjøre i fremtiden på noen som helst måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Barmfager
Ser at i enkelte situasjoner kan hevn være en snadder eller deilig løsning på diverse problemer en eks har laget, men i det lange løp er det ikke annet en tåpelig. Det finnes jo så klart mange former for hevn, noe milde og nærmest uskyldige som svir, til de langt mer allvorlige som kan skape problemer for den som hevner seg i etterkant.

Den første varianten kan jeg se at enkelte kanskje ville brukt eller få glede av å bruke, men hvorfor? Den aller beste hevn må jo være å kunne droppe hele fyren/damen og ikke gidde å ofre dem en tanke i etterkant.

Jeg personlig ville ikke hevnet meg fordi damen var utro eller lignende, hadde damen min feks gått bak min rygg over lengre tid og jeg hadde funnet ut av det. Da hadde jeg først konfrontert henne med dette og latt henne forklare seg, og mest sannsynlig hadde hun stått på gaten samme dag med sine eiendeler stående ved sin side. Hadde hun da ringt eller kommet på døren i ettertid hadde jeg ikke svart og sørget for at jeg slapp å ha noe med henne å gjøre i fremtiden på noen som helst måte.

så lenge det ikke blir alvorlige konsekvenser av det forstår jeg ikke problemet. hevn føles deilig etterpå og jeg orker ikke være politisk korrekt når det kommer til det her. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
så lenge det ikke blir alvorlige konsekvenser av det forstår jeg ikke problemet. hevn føles deilig etterpå og jeg orker ikke være politisk korrekt når det kommer til det her. ;)

Veldig enig!

Ingen grunn til politisk korrekthet her...ingenting er i utgangspunket politisk korrekt i sånne miserable historier.

Jeg har en litt annen farge på min hevntanke...

Jeg har sterk lyst til å hevne meg på den helvetes hora som la seg etter mannen min. Jeg trenger ingen korreks på at de var to om det, osv, jeg vet det. men hun har løyet og manipulert til høyre, venstre opp og ned, og hun kommer unna med det, både på jobben, som hun har ført bak lyset med fiktive tjenestereiser, hjemme hos sin stakkars mann, og sine uskyldige barn... Mannen min har fått/får sin del, tro du meg, men hun sklir unna som en slimål... Jeg skulle så inderlig gjerne ha hengt ut den hora offentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_asdasd_*

"Tok over" mesteparten av venninne hennes, slik at de nå er på min side. Samt knullet en del av dem, kun fordi de er venninner av eksen. Min eks sitter nå igjen med kun 1 venninne av sin gamle gjeng. Jeg gjorde også en deal av å gjøre meg selv så tiltrekkende som overhode mulig for jenter, og min eks ville dermed ha sex med meg en del ganger, selv om hun fortsatt var i lag med sin nye type. Jeg nektet alle gangene.

Det skal være sagt at hun dumpet meg, med "jeg er ikke klar for et forhold". Og tre uker etterpå ble hun i lag med min beste venn.

Det var en fin hevn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest negativ

Jeg er en voksen kvinne og har aldri tatt hevn, ikke som de vet om ialle fall, men de har tatt hevn, økonomisk, ødelagt og ødelagt - hagen min osv. Jeg synes det er helt forkastelig og intet å le av. Jeg brente bibelen på bålet, sammen med skrotet til en eks. Han nektet å flytte, og huset så bomba ut så jeg lot alt gå i bålet.

Var det morsomt for han? Det vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intelligensnivået i denne tråden er rett og slett patetisk.

Hevn kan sikkert føles godt der og da, men i realiteten er det ikke bedre enn gjerningen som ble begått for motivet til hevnen. Faktisk verre syns jeg, da det er menneskelig å feile. Men å bevisst gå inn for å ødelegge for andre mennesker er etter mitt hode forkastelig.

Og dersom personen hevnen blir utført mot har barn, blir barna også lidende. Og hva galt har de gjort?

Vitner om dårlig karakter og lite innsikt i hva det vil si å være ett godt menneske. Umodent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig enig!

Ingen grunn til politisk korrekthet her...ingenting er i utgangspunket politisk korrekt i sånne miserable historier.

Jeg har en litt annen farge på min hevntanke...

Jeg har sterk lyst til å hevne meg på den helvetes hora som la seg etter mannen min. Jeg trenger ingen korreks på at de var to om det, osv, jeg vet det. men hun har løyet og manipulert til høyre, venstre opp og ned, og hun kommer unna med det, både på jobben, som hun har ført bak lyset med fiktive tjenestereiser, hjemme hos sin stakkars mann, og sine uskyldige barn... Mannen min har fått/får sin del, tro du meg, men hun sklir unna som en slimål... Jeg skulle så inderlig gjerne ha hengt ut den hora offentlig :)

Ja, jeg ser at du har all verdens sympati med hennes uskyldige barn, som så inderlig skulle hengt ut moren deres offentlig. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Meg_*
Ingenting svir mer enn å bli ignorert. Så det er min hevnmetode.

Og hva kalles det når man ignorerer tidligere x-er uten at det er noe hevn inne i bildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_lisa_*
Nå skal ikke jeg være så korrekt at jeg påstår jeg syns hevn er forkastelig.

Men det er jo sant at den beste hevnen er å få et bra liv og at han legger merke til det. Min hevn var å flytte ut, ha det bra og aldri ha et svakt øyeblikk for han mer. Jeg var blid og ikke bitter (det var slik jeg følte meg og, jeg brydde meg rett og slett ikke noe særlig mer), han angret på at han hadde vært kjip og gråt i telefonen lang tid etter.

Jeg er enig.

Det var vel slik jeg "hevnet" meg. Jeg traff en ny fyr, og fikk et herlig liv. Eksen ba meg brenne i helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Min hevn har på en måte bare utformet seg selv.

Etter at jeg fant ut av hvordan xen hadde oppført seg bak min rygg fikk jeg mye god hjelp av en kompis av han (som xen anså å være hans bestevenn).

Etter en stund ble vi veldig forelsket i hverandre og han flyttet inn til meg. Det skal også sies at vi var veldig gode venner vi også, og at det absolutt ikke var planlagt. Nå skal vi ha barn, er forlovet og jeg er ekstremt lykkelig. Exen derimot flyr på byn og drikker hver helg(noe han aldri gjorde før) og det ser ikke ut som at han har det så bra.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satte min lit til Karma, og ble hørt (kanskje litt for godt??) Eksen fikk baksmell på flere millioner etter at kemneren hadde hatt bokettersyn.

Da han fortalte meg det, takket jeg ham for at han kastet meg ut FØR han fikk den beskjeden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bitchybabe

Min "hevn" på min ex, som dumpet meg til fordel for ei feit og ufyselig kjærring, var at jeg la meg fullstendig i selen for å se så bra ut som mulig noen måneder etter bruddet. Gikk ned mange kilo, trente nesten daglig og ble forvandlet til en "babe", som de fleste ser etter på gata, og som får masse oppmerksomhet. Beviste at jeg klarte meg selv, og kunne stå på egne bein.

Nå, som det ikke er så rosenrødt i forholdet hans lenger, traff jeg ham ute på byen en kveld, og han ymtet frempå at han savnet meg og ville ha meg tilbake igjen. Jeg lo ham rett opp i trynet og sa "Sorry Mac...Jeg har det sååååå mye bedre uten deg! Tror du jeg ønsker å være sammen med en utro dritt som deg? Du har ødelagt nok i mitt liv"

Siden gikk jeg bort til verdens beste kompis, som la armen beskyttende rundt meg ved bardisken. Jeg kjente meg iallefall mye bedre etterpå. :danse:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...