Gå til innhold

hevn over exer...;)


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Er det noen som har hevnet seg på xer? Hva gjorde du, og hvorfor???

Jeg har aldri gjort det,selv om jeg har vært borti mye dritt....Og akkurat nå har jeg VELDIG lyst til det, fant ut at han brukte kokain i de 2 årene vi var sammen-og han vet hva jeg mener om dop...

dumme meg som ikke skjønte det :frustrert: var alt for blind..

OG NÅ ER JEG FORBANNA

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hva vil du oppnå med hevnene?

For det eneste jeg tror du vil oppnå er at omverdenen ser på deg som ganske barnslig.

Gå hjemme og ras litt og du kan gjerne tenke på hevn og hvordan det ville føles, men for all del ikke sett det ut i verden... Tenk på deg selv og framtiden din. Hevnen er gjerne noe som vil forfølge deg alltid (som rykte osv.) Hva vil en framtidig kjæreste tenke om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barmfager

Å jadda. :sjarmor:

Jeg sendte en tekstmelding til diverse av damer som min X drev og "playet".

Fortalte de hvor landet lå. Dette i fra mitt tlf.nr selvsagt. Det morsomste var at de faktisk trodde meg, og jeg hadde jo rett.

Han har nå byttet nr. Tror han ble rimelig lei illsinte damer. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barmfager
Hva vil du oppnå med hevnene?

For det eneste jeg tror du vil oppnå er at omverdenen ser på deg som ganske barnslig.

Gå hjemme og ras litt og du kan gjerne tenke på hevn og hvordan det ville føles, men for all del ikke sett det ut i verden... Tenk på deg selv og framtiden din. Hevnen er gjerne noe som vil forfølge deg alltid (som rykte osv.) Hva vil en framtidig kjæreste tenke om det?

Det er ikke noe galt i å hevne seg på noen så lenge det er på sin plass.

Og hvis man holder hevnen innen for normalens grenser så syns jeg det er helt okey. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Er det noen som har hevnet seg på xer? Hva gjorde du, og hvorfor???

Jeg har aldri gjort det,selv om jeg har vært borti mye dritt....Og akkurat nå har jeg VELDIG lyst til det, fant ut at han brukte kokain i de 2 årene vi var sammen-og han vet hva jeg mener om dop...

dumme meg som ikke skjønte det :frustrert:  var alt for blind..

OG NÅ ER JEG FORBANNA

:sjenert:

du får nok din hevn den dagen han havna i rennesteinen..

på grunn av ødlagt økonomi osv. på grunn av avhengighet!!

da kan du sjå stygt på han.. og le.. (sjølv om det sikkert blir vanskelig)

Endret av Robinie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vet ikke om det kvalifiserer til hevn, men dette skjedde en gang jeg var hos kjæresten.

Vi hadde hatt problemer, men vi skulle prøve å ordne det, trodde jeg. Han ville ha sex med meg, men mobilen ringte og han forsvant på badet for å ta den! Han avfeide personen på telefonen, og den andre telefonen ringte. Da tok jeg den, slik at jenta skulle vite at han ikke var alene. Hun andre luktet nok også lunta, siden hun ringte opp igjen på fasttelefonen (så etterpå at mobilen hadde han slått av). Sørget også for å etterlate noen lange hår i senga hans før jeg forsvant ut av leiligheta og livet hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sjokkerende

Nei, jeg har ikke hevnet meg. Men eksen min gjorde det mot meg.

Lille juleaften sendte jeg han en god jul-melding. Etter mange timer fikk jeg en beskjed fra søsterens telefon som sa at jeg skal slutte og plage dem, fordi Jonathan (fiktivt navn) er DØD. Jeg var hos mine foreldre i Bergen, og det er slettes ikke lett å finne ut om noen er død. Gråt mye den natten. Juleaften måtte jeg ringe en kamerat av han, og han kunne fortelle at eksen min levde i beste velgående.

Tror jeg aldri har vært så sint, såret og følt meg så teit før. Så sett fra hans side var det sikkert effektivt, men nå i ettertid er jeg bare SÅÅÅ glad jeg dumpet idioten. Noen som er i stand til å gjøre slikt er farlig..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hevnet meg på ekser, rett og slett fordi jeg ikke syns noe særlig om hevn, uansett hvor morsomt det må være i gjerningsøyeblikket, hvor mye eksen fortjener det eller hvor godt det føles å hevne seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste hevn er å heve seg over det! vær rak i ryggen og for stolt til å gidde å kaste vekk masse energi på hevn. Han kommer til å undre seg - "betydde jeg ikke mer for henne" osv.

Du gjør ikke annet enn å drite deg selv ut ved å f.eks kontakte andre damer, snakke om han osv.

Om en kommer til meg å forteller meg masse dritt om en ex, så vil jeg tenke at hun er like mye idiot som har vært i lag med han så lenge.

Det er helt forferdelig om man er blitt gått bak ryggen på, men om du lager en scene av det er det det som kommer til å bli husket.

Men jeg skjønner at hevntankene er fristende. Er ikke det hevn nok at han mister deg, og sannsynligvis kommer til å angre på det... å den dagen kan du ha gleden av å si nei :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille juleaften sendte jeg han en god jul-melding. Etter mange timer fikk jeg en beskjed fra søsterens telefon som sa at jeg skal slutte og plage dem, fordi Jonathan (fiktivt navn) er DØD.  Jeg var hos mine foreldre i Bergen, og det er slettes ikke lett å finne ut om noen er død. Gråt mye den natten. Juleaften måtte jeg ringe en kamerat av han, og han kunne fortelle at eksen min levde i beste velgående.

:overrasket:

:forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjokkerende
:overrasket:

:forvirret:

Jau... Det verste er at han faktisk var en helt normal gutt, ikke en psykopat som man kanskje skulle tro. Synes bare synd på han nå.

Personlig synes jeg hevning bare viser at man ikke klarer å komme over eksen. Hvem det enn var som sa det; den beste hevn er å leve et godt liv, det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau... Det verste er at han faktisk var en helt normal gutt, ikke en psykopat som man kanskje skulle tro.  Synes bare synd på han nå.

Personlig synes jeg hevning bare viser at man ikke klarer å komme over eksen. Hvem det enn var som sa det; den beste hevn er å leve et godt liv, det stemmer.

Enten var han veldig korttenkt eller så mangler han totalt respekt for døden og det som har med det å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Vilje!

Den beste hevn er å heve deg over det!

Kom deg videre...

Selv om tanken kan jeg skjønne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Barmfager
Lille juleaften sendte jeg han en god jul-melding. Etter mange timer fikk jeg en beskjed fra søsterens telefon som sa at jeg skal slutte og plage dem, fordi Jonathan (fiktivt navn) er DØD.  Jeg var hos mine foreldre i Bergen, og det er slettes ikke lett å finne ut om noen er død. Gråt mye den natten. Juleaften måtte jeg ringe en kamerat av han, og han kunne fortelle at eksen min levde i beste velgående.

WTF? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nigo-san_*
Den beste hevn er å heve seg over det! vær rak i ryggen og for stolt til å gidde å kaste vekk masse energi på hevn. Han kommer til å undre seg - "betydde jeg ikke mer for henne" osv.

Du gjør ikke annet enn å drite deg selv ut ved å f.eks kontakte andre damer, snakke om han osv.

Om en kommer til meg å forteller meg masse dritt om en ex, så vil jeg tenke at hun er like mye idiot som har vært i lag med han så lenge.

Det er helt forferdelig om man er blitt gått bak ryggen på, men om du lager en scene av det er det det som kommer til å bli husket.

Så enig, så enig!

Hevn er noe som ofte slår tilbake på en selv. Selv om det kan være fryktelig fristende der og da, er det nok mest taktisk å heve seg over det! Å gi totalt F og overse personen kan være hevn effektiv nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh Bob - du er så voksen. :erter:

Endret av Hu i Svingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg være så korrekt at jeg påstår jeg syns hevn er forkastelig.

Men det er jo sant at den beste hevnen er å få et bra liv og at han legger merke til det. Min hevn var å flytte ut, ha det bra og aldri ha et svakt øyeblikk for han mer. Jeg var blid og ikke bitter (det var slik jeg følte meg og, jeg brydde meg rett og slett ikke noe særlig mer), han angret på at han hadde vært kjip og gråt i telefonen lang tid etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

En eks av meg var irritert på meg og prøvde å skremme vettet av meg ved å kjøre i 200 km/t (føltes slik) med ene hånden på rattet i alle svinger og med meg som passasjer.

Ikke akkurat måten å vise damen at du er sur på henne. Jeg dumpet han tvert!!

Litt senere ble jeg sjekket opp av hans superflotte bestekompis, og vi hoppet til sengs. Ikke en planlagt hevn, men egentlig til pass for han. De to har ingen kontakt i dag. Bestekompisen hans mente at eksen min hadde psykopatiske tendenser, noe jeg kan skrive under på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...