Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #1 Del Skrevet 16. mai 2006 Hei meg igjen. Jeg kunne godt tenke meg å søke på Utdanningshuset til høsten. Vil gjerne høre fra folk som har gått der, om skolen er bra?? Hva får jeg ut av det?Har du fått jobb på grunnlag av den utdannelsen osv. Linjen jeg er intr i er medisinsk sekretær. Skolen jeg evt skal gå på er Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. mai 2006 #2 Del Skrevet 16. mai 2006 Utdanningshuset ligger i Marken, ikke sant? Det het Handelsinstituttet før. Jeg gikk reiseliv der, og det var bortkastet tid og penger. Det er ikke så lett å få arbeid med utdannelse fra steder som dette. Medisinsk sekretær er ikke det samme som helsesekretær (som er en beskyttet tittel) og mange foretrekker helsesekretæren. De har tross alt lengre utdannelse og fagbrev (vil jeg tro). Da ville jeg heller satset på helsesekretær. Jeg kjenner heller ingen som fikk jobb etter endt år på Handelsinstituttet. Unntak var de som hadde jobbet i "sin bransje" i mange år før de tok denne utdannelsen som en slags påbygging/supplement til erfaringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #3 Del Skrevet 18. mai 2006 Hei Jeg kjenner godt til både Utdanningshuset og Handelsinstituttet og disse har jo ingenting med hverandre å gjøre. Det er 2 forskjellinge skoler. Jeg har selv studert Medisinsk sekretær i Bergen på Utdanningshuset i Marken 3, og da var Handelsinstituttet flyttet ut for lenge siden. Jeg fikk meg jobb som Medisinsk sekretær før jeg var ferdig med studiet, og stortrives på skolen. Kjempedyktige lærere. Jeg har har også lyst til å nevne det intime gode miljøet på skolen. Som du sikkert forstår så vil jeg anbefalle dette studiet på det varmeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusjenten Skrevet 18. mai 2006 #4 Del Skrevet 18. mai 2006 Hei Jeg kjenner godt til både Utdanningshuset og Handelsinstituttet og disse har jo ingenting med hverandre å gjøre. Det er 2 forskjellinge skoler. Jeg har selv studert Medisinsk sekretær i Bergen på Utdanningshuset i Marken 3, og da var Handelsinstituttet flyttet ut for lenge siden. Jeg fikk meg jobb som Medisinsk sekretær før jeg var ferdig med studiet, og stortrives på skolen. Kjempedyktige lærere. Jeg har har også lyst til å nevne det intime gode miljøet på skolen. Som du sikkert forstår så vil jeg anbefalle dette studiet på det varmeste. ← Åh men det hørtes jo bra ut! Jeg vet ikke helt hva det blir til høsten , det er mange skoler som frister:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. mai 2006 #5 Del Skrevet 18. mai 2006 Det var da enda godt. Var redd det var Handelsinstituttet som hadde skifta navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå