shatika Skrevet 19. september 2006 #341 Del Skrevet 19. september 2006 Spennende og koselig å lese her inne Magnhild Det er sannelig ikke lenge igjen før du har de to små i armene dine nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 19. september 2006 #342 Del Skrevet 19. september 2006 . . . . . . . . . . . . . . . . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 20. september 2006 Forfatter #343 Del Skrevet 20. september 2006 36+6 i dag... Tiden flyr... men jeg sliter med å finne på noe morsomt å gjøre på om dagen. Det er liksom ikke så morsomt å ligge på sofaen hele tiden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 20. september 2006 #344 Del Skrevet 20. september 2006 Skjønner du er lei! - skal vi begynne å rope ut gutta siden de alikevel er klare for verden eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 21. september 2006 Forfatter #345 Del Skrevet 21. september 2006 Bare til å rope det!!! Jeg er KLAR!! Forresten: 37+0 i dag!! Jeg; en superruger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. september 2006 #346 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg er slått med 3 dager. Klarte bare 36+4 jeg Godt gjort *roper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 21. september 2006 #347 Del Skrevet 21. september 2006 37+0 med tvillinger i magen, det er jo utrolig bra av både deg og guttene! Og uansett: Nå er du 37+0 og enhver baby har lov å komme da, og særlig to! Sender deg en diger klem! *og så stjeler jeg litt av tålmodigheten din jeg...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 21. september 2006 Forfatter #348 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg er blitt forkjølet... Hoster og harker, snufser og har feber. Det passer jo utrolig bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 22. september 2006 #349 Del Skrevet 22. september 2006 NEEEI! Mitt mareritt å føde når man er forkjølet. Da har man det vondt nok fra før liksom (skal sies at jeg syter utrolig mye når jeg er forkjølet)... Snakk med legene!! Må da finnes gode råd! Enn så lenge - knip igjen!! Hadde aldri trodd jeg skulle si det til deg, i uke 38!! Eller...tar jeg grundig feil nå da kanskje? Kasnkje du like gjerne skal få lov til å føde, slik at de hersens gravid-slimhinnene skal dra sin vei!!? Kanskje man blir bedre med en gang etterpå! JEG TENKER PÅ DEG!! Håper jeg ikke var for negativ...for det behøver ikke du liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 22. september 2006 #350 Del Skrevet 22. september 2006 Snart i mål vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 22. september 2006 Forfatter #351 Del Skrevet 22. september 2006 lillen: du er ikke negativ og jeg blir bare glad for å se deg her inne!! EJg fødte jo Erik med influensa, og det var ikke noe sæærlig med keisersnitt da nei... Men jeg er ikke så ille nå, så jeg håper virkelig jeg kan få føde om ting skjer. Det er tungt og vondt i bekken og mage om dagen, så jeg er sliten. nå er det kontroll snart. Aller mest kunne jeg tenkt meg å sove mer. Men det får jeg gjøre etterpå! vi ses jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 22. september 2006 Forfatter #352 Del Skrevet 22. september 2006 Snart i mål vennen! ← Jeg vet og jeg gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 22. september 2006 #353 Del Skrevet 22. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 22. september 2006 Forfatter #354 Del Skrevet 22. september 2006 Max 12 dager igjen! 4. oktobner blir jeg satt i gang om de ikke finner riktig vei ut før den tid! 12 dager... Det er ikke så lenge til det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 22. september 2006 #355 Del Skrevet 22. september 2006 Så bra at du har holdt ut og guttene har holdt seg på plass så lenge! Skjønner godt at det er kjedelig, men nå er det jammen ikke lege igjen, og i magen har du to friske og sterke gutter som bare venter på å komme seg ut . Håper kroppen din er snill med deg, og at influensaen letter snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 22. september 2006 #356 Del Skrevet 22. september 2006 Det er ikke så lenge til det... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 22. september 2006 #357 Del Skrevet 22. september 2006 Godt å ha en dato å se fram til! Kan se ut som om du føder før meg da. Sikker på at jeg går laaangt over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 23. september 2006 #358 Del Skrevet 23. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 24. september 2006 Forfatter #359 Del Skrevet 24. september 2006 Blir helt rar av å være forkjølet jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 24. september 2006 #360 Del Skrevet 24. september 2006 Er du her enda altså?? Jeg har vært på reise og forventet at du snart var ferdig. Men uansett jammen ikke lenge igjen Spennende med under to uker igjen! Det er kort tid det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå