Nasseline Skrevet 10. mai 2006 #1 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg skal søke jobb, og i annonsen står det at søknaden skal vedlegges attester og vitnemål. Betyr det at jeg ikke skal sende med cv? Eller er det en uskreven regel om at man legger den ved uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pusemamma Skrevet 10. mai 2006 #2 Del Skrevet 10. mai 2006 Spørs hva jobb du har søkt da. Jeg legger alltid ved en CV for der står det oppsummert hva jeg har gjort. Som regel vil arbeidsgiveren ha det altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majka Skrevet 10. mai 2006 #3 Del Skrevet 10. mai 2006 Kommer kanskje an på hvilken jobb det er, men jeg ville sendt CV også. Søknad og CV skal jo utfylle hverandre. Ofte kan det være vanskelig å få med all informasjonen en mener er viktig i søknaden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #4 Del Skrevet 10. mai 2006 jeg ville absolutt lagt ved cv. Den er det nyttigste dokumentet for arb.giveren for å finne ut om du egner seg til jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 10. mai 2006 #5 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg vil si at CV alltid skal med. Søknaden er egentlig bare et følgebrev til CV'n som utdyper motivasjon og peker på noen av de viktigste punktene på CV'n. I disse dager får jo flere og flere elektroniske søknader, og mange vil også vent med vedleggene til intervjuet. Så når de ber om attester og vitnemål er det fordi de ønsker alle vedlegg allerede nå. CV'n er en vanvittig viktig del av søknaden, så det er klart at den må med! (Unntaket er kanskje dersom de har sitt eget skjema og du fyller ut all informasjon fra CV'n der, men selv da ville jeg lagt det med) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasseline Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg skal søke på jobb i barnehage, bare så det er avklart. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_sola_* Skrevet 10. mai 2006 #7 Del Skrevet 10. mai 2006 jeg søkte på en jobb igår, skrev søknad på mail, men glemte faktisk å legge ved cv! de spurte om søknad å cv så det var litt flaut, men jeg fikk tlf idag om å komme på intervju så kan vel være det ikke er så farlig da. men tar hvertfall med cv og evntuelle vitnemål imorra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå