Gjest Gjest_mona_* Skrevet 9. mai 2006 #1 Del Skrevet 9. mai 2006 kan man da skrive i samme søknad at man også er interresert i andre stillinger de måtte ha ledig?? eller er det bare teit?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gin Tonic Skrevet 9. mai 2006 #2 Del Skrevet 9. mai 2006 Hei! Hvis bedriften har utlyst flere stillinger samtidig, tror jeg det er helt greit å melde interesse for en annen stilling også. (det ser jeg ofte i stillingsutlysninger. Men søknaden du sender må baseres på førstevalget ditt, ellers kan den bli litt for uspesifisert, særlig hvis det er veldig forskjellige stillinger du søker på. Lykke til! Ginny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 9. mai 2006 #3 Del Skrevet 9. mai 2006 Dersom de bare har lyst ut en stilling, så er det ikke noe poeng i å gjøre dette. Om de tilfeldigvis skulle ha/få en passende ledig stilling, tar de nok heller kontakt med deg, og spør om du er interessert i denne. (Har skjedd meg. Jeg var ikke kvalifisert til den jobben de hadde lyst ut, men jeg var midt i blinken for den jobben som ble ledig etter han som fikk den.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå