Grooo Skrevet 9. mai 2006 #21 Del Skrevet 9. mai 2006 Hehe, så bra! Traff på en rimelig forbanna elev på skolen vår i går som bare var SÅ sinna på kontordamene som hadde brukt hele 20 minutter på å fikse vitnemål til henne... Hun MÅTTE ha det i går sant, for det skulle sendes inn innen fredag, og dermed bare troppet hun opp og forventet at det nærmest lå klart der. Midt i heldagsprøver og eksamner og styr... God du fikk litt lengre tid på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Daisy_* Skrevet 9. mai 2006 #22 Del Skrevet 9. mai 2006 Hehe, så bra! Traff på en rimelig forbanna elev på skolen vår i går som bare var SÅ sinna på kontordamene som hadde brukt hele 20 minutter på å fikse vitnemål til henne... Hun MÅTTE ha det i går sant, for det skulle sendes inn innen fredag, og dermed bare troppet hun opp og forventet at det nærmest lå klart der. Midt i heldagsprøver og eksamner og styr... God du fikk litt lengre tid på deg ← He he!!! 20 min er lenge da Ja jeg er kjempeglad for at jeg fikk mere tid!!! La meg i går kveld med et smil om munnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå