Gå til innhold

Er kristne like mye utro som alle andre?


Anbefalte innlegg

Gjest Emera
jeg tror heller ikke på det hun skriver over her, men jeg respekterer at hun tror på djevelen, og jeg tror hun mener det hun skriver.

Det kan sies mye om kristendom i praksis, men det der er i alle fall toleranse i praksis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kristne får flere prøvelser enn ikke kristne, djevelen setter ut fristelser til mange som kanskje har problemer i ekteskapet.

Djevelen ønsker jo å ødelegge ekteskap fordi det er noe som er skapt av Gud, og når to eller tre ber i sammen så skal de bli hørt, og bønn i et ekteskap skjer med to personer , som kan ødelegge kraftig for djevelens planer.

Derfor får vi som er troende flere prøvelser, siden djevelen ønsker å ødelgge for oss. Han er jo kommet for å : myrde, stjele og ødelegge.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Kristne får flere prøvelser enn ikke kristne, djevelen setter ut fristelser til mange som kanskje har problemer i ekteskapet.

Djevelen ønsker jo å ødelegge ekteskap fordi det er noe som er skapt av Gud, og når to eller tre ber i sammen så skal de bli hørt, og bønn i et ekteskap skjer med to personer , som kan ødelegge kraftig for djevelens planer.

Derfor får vi som er troende flere prøvelser, siden djevelen ønsker å ødelgge for oss. Han er jo kommet for å : myrde, stjele og ødelegge.

:overrasket::forvirret::sjokkbla::sjokkert::(:grine:

Det er ikke merkelig at flere kristne utvikler angst. Dette var ingen gladmelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Maja_*
Kristne får flere prøvelser enn ikke kristne, djevelen setter ut fristelser til mange som kanskje har problemer i ekteskapet.

Djevelen ønsker jo å ødelegge ekteskap fordi det er noe som er skapt av Gud, og når to eller tre ber i sammen så skal de bli hørt, og bønn i et ekteskap skjer med to personer , som kan ødelegge kraftig for djevelens planer.

Derfor får vi som er troende flere prøvelser, siden djevelen ønsker å ødelgge for oss. Han er jo kommet for å : myrde, stjele og ødelegge.

Jeg ser ikke problemet med dette innlegget? Det er klart djevelen prøver å ødelegge for oss, både kristne og ikke-kristne? Hvorfor skulle mallina mene dette ironisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke problemet med dette innlegget? Det er klart djevelen prøver å ødelegge for oss, både kristne og ikke-kristne? Hvorfor skulle mallina mene dette ironisk?

fordi det ikke finnes noen djevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan sies mye om kristendom i praksis, men det der er i alle fall toleranse i praksis! :)

Hvorfor insisterer dere på å bruke ord som respekt og toleranse? Høres det så fint ut? Jeg synes det Mallina og Latee skriver bare er dumt, er det ikke da feil av meg å henge på ... men jeg respekterer deres syn? Jeg respekterer det jo ikke, jeg synes det er crazy. Å tolerere er da ingen sak? Det er da en selvfølge at en skal tolerere at andre kommer med slike utsagn. Hva skal jeg ellers gjøre da? Kneble dama? Slå henne? Synes dere gjør mye ut av lite med slike svada-formuleringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven
Hvorfor insisterer dere på å bruke ord som respekt og toleranse? Høres det så fint ut? Jeg synes det Mallina og Latee skriver bare er dumt, er det ikke da feil av meg å henge på ... men jeg respekterer deres syn? Jeg respekterer det jo ikke, jeg synes det er crazy. Å tolerere er da ingen sak? Det er da en selvfølge at en skal tolerere at andre kommer med slike utsagn. Hva skal jeg ellers gjøre da? Kneble dama? Slå henne? Synes dere gjør mye ut av lite med slike svada-formuleringer.

ting som synes crazy for deg er kanskje normalt for andre, kanskje liker du humoren til kristian valen, det synes jeg er helt utrolig at går an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
:overrasket:  :forvirret:  :sjokkbla:  :sjokkert:  :(  :grine:

Det er ikke merkelig at flere kristne utvikler angst. Dette var ingen gladmelding.

Pffft...Det som blir skrevet er fakta. Som kristen stiller man seg frivillig i frontlinja, men man er fortsatt ikke full av angst, fordi som kristen så stoler man på Gud! Man har lagt livet sitt i hans hender, og går gjennom det med ham. Nei, det er ingen gladmelding, men jeg står heller i frontlinja sammen med Herren enn bakerst alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...