Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat blitt ferdig med «naken i hijab», beste boken jeg har lest! Lite dødtid og unødvendige detaljer! Altså det var utrolig vanskelig å legge den fra seg. Håper jeg finner noe lignende en gang. 

Har begynt på «IT» nå, ville ha noe skummelt å lese, men hadde jeg visst den var så lang, hadde jeg nok ikke kjøpt den. Tjukkeste boken jeg har sett! Over 1000 sider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.2.2019 den 1.20, Rumle skrev:

Arv og miljø, Vigdis Hjorth.

Anbefaler at du etterpå leser søsteren, Helga Hjort sin bok. Dette for å ha friskt i munne Vigdis sin bok når søsteren prøver å forklare/forsvare familiens måte å se på relasjonene mellom menneskene. 

Jeg leser nå Vinternoveller av Ingvild Rishøi. Tre små noveller med innhold til ettertanke. 

Anonymkode: 1240e...753

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler at du etterpå leser søsteren, Helga Hjort sin bok. Dette for å ha friskt i munne Vigdis sin bok når søsteren prøver å forklare/forsvare familiens måte å se på relasjonene mellom menneskene. 

Jeg leser nå Vinternoveller av Ingvild Rishøi. Tre små noveller med innhold til ettertanke. 

Anonymkode: 1240e...753

Ja? Hadde egentlig bestemt meg for å skippe den, men kanskje jeg skal ta den med da. Takk for anbefalingen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rumle skrev:

Ja? Hadde egentlig bestemt meg for å skippe den, men kanskje jeg skal ta den med da. Takk for anbefalingen :)

 

Det interessante er å se hvor ulikt de to ser på like situasjoner. Men jeg likte ikke boken til søsteren noe særlig. Vi kan jo diskutere etter at du har lest, og kanskje i en egen tråd, om du vil? 

Anonymkode: 1240e...753

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det interessante er å se hvor ulikt de to ser på like situasjoner. Men jeg likte ikke boken til søsteren noe særlig. Vi kan jo diskutere etter at du har lest, og kanskje i en egen tråd, om du vil? 

Anonymkode: 1240e...753

Ja, det kan vi godt :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leser Lucinda Riley sin serie om de syv søstre. Begynner på bok nr. 3 «Skyggesøsteren» snart!

Flott skrevne bøker! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et bokprosjekt i år der jeg har tenkt å lese klassikere jeg av en eller annen grunn ikke har fått lest tidligere. I januar leste jeg Pride and Prejudice og To Kill a Mockingbird og denne mnd er det 1984 og The Great Gatsby som står for tur.

Er nå ca halvveis i 1984 og må si at jeg elsker den! Det er jo en sånn type bok jeg alltid har visst om og hørt referert og derfor alltid på en måte hatt et forhold til, men har aldri faktisk lest den. Vet ikke hvorfor jeg ble så overrasket, men den er utrolig godt skrevet og veldig spennende! En klassiker av en grunn med andre ord. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Virgin Suicides av Jeffrey Eugenides. Har vært så glad i filmen i mange år, så bestemte meg for å endelig lese boken! Er 13% inn i den, så ikke kommet så langt enda, men kan godt hende jeg leser den ferdig i kveld. Har for (u)vane av å ikke klare å slutte når jeg først setter meg ned for å lese. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leser 'Det finnes ingen helhet' av Helga Flatland nå, akkurat ferdig med 'Alle vil hjem, ingen vil tilbake'. For en triologi! Gruer meg til den er ferdig allerede :sukk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...