Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Lucinda Riley "Stormens søster". Liker serien.

Anonymkode: 6c89c...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lydbok 'En dag i Juni' - Martina Reilly<

Litt treg start, men den vokser relativt fort på meg. Virker som en skikkelig søt bok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokhandelen ved Riverside Drive.

 

Akkurat ferdig med Lille bokhandelen i Paris, såååå fin bok! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste nettop ut klassikeren The Great Gatsby. Nå skal jeg starte på Flaggermusmannen av Jo Nesbø. Tenkte å lese hele Harry Hole - serien fra start til slutt... Er ti år siden jeg leste disse bøkene sist og da ble det i ganske vilkårlig rekkefølge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Emblja skrev:

Lydbok 'En dag i Juni' - Martina Reilly<

Litt treg start, men den vokser relativt fort på meg. Virker som en skikkelig søt bok!

Den hørte jeg nylig på lydbok. Den er veldig fin!! Sjelden jeg liker bøker av den typen... Men den var faktisk fin. Fungerte veldig bra som lydbok når en vil ha noe lett å følge med på 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.5.2018 den 7.13, skruf skrev:

Berge av Jan Kjærstad

Virker litt treg, men har nettopp begynt, så skal gi den en sjanse til 

Synes også den var skikkelig treg i starten. Men den tar seg opp. Veldig! Synes iallfall delen in Peter Malm og den om Berge er utrolig nye bedre enn den første delen om Ina Wang.. Så hold ut til du kommer til Peter Malm iallfall ! 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste barnet av John Hart, så spennende at jeg har vært stuck på sofaen halve søndagen :- )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fremmed i huset, av Shari Lapena. Helt grei, ikke like bra som forgjengeren Naboparet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.6.2018 den 23.42, visningsnamn skrev:

Kollektivt selvmord av Arto Paasilinna

Denne har jeg såvidt begynt på jeg og. Men det er vel en uke siden eller noe. Blir den bra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Papirpiken av G. G. Musso - den har sått i hylla og samlet støv i lang, lang tid ... plukket den ganske tilfeldig opp (hadde egentlig planer om å lese en annen bok) og den er helt fantastisk!!! Er fullstendig oppslukt! Elsker når et skjer - at en bok en ikke har noe forventing til begeistrer så mye at en ikke vil gjøre annet enn å komme seg hjem for å lese! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat lest The Worst Witch og leser nå The Sword in the Stone for et Harry Potter seminar (podcasten Dear Mr. Potter). De har på forskjellig vis påvirket bøkene. Jeg ser det best i The Worst Witch så langt, men håper jeg finner ut av det i den andre boken også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...