Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Vampyrina skrev:

Pussig. Jeg også 🙈😄

😂😂

(Snikreklame for lesesirkel😉)

Anonymkode: 60a1a...bbe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Holder på med to for tiden: Macbeth av Nesbø og Skogsmatrosen av Michelet :) 

Anonymkode: 59440...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører David Copperfield på lydbok, og leser fysisk Johan Harstad sin murstein Max, Mischa og tetoffensiven. Veldig bra bøker begge to, men litt slitsomt med to så lange bøker samtidig :ac:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Berge av Jan Kjærstad 

Og Bring Me Back av B A Paris - lydbok. Litt vel overdreven og typisk psykologisk thriller som er en fin miks av slt jeg allerede har lest før... Virker som om det er litt plukk og mix fra alle slike ttpiske bøker. Og... Nesten hvert kapittel ender med en slags Cliff hangar... Synes det blir for mye ac det gode... Nesten en litt ufrivillig parodi på sjangeren psykologisk thriller... Men lydboka er likevel underholdende nok til at jeg hører den ferdig... Om enn så vidt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt på Sense and Sensibility, igjen for noen jeg leser med, men ikke de samme som HP og Ringenes Herre. Men de er venner av ham og har nok fått ideen derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Rumle skrev:

Hva synes du om den?

Jeg vurderte å avbryte faktisk... Tok over 120 sider r jeg ble engasjert. Boka fortelles fra tre ulike personers liv og den første personen var som en eneste klisjé og jeg bare blah.... Men så byttet fokuset til en annen karakter og synes det hele ble mer interessant da. 

Skjønner kritikerrosen og det er absolutt en kjempebok. Men den handler mye om politikk og samfunn generelt og med min midt på treet-samfunnsinteresse er det egentlig heller ikke å forvente at den skal bli en favoritt. Vanligvis blir man jo mer fenget av bøker med temaer som berører en direkte eller som man iallfall har et forhold til. Dette til tross liker jeg boka. Men ville likt den enda bedre om jeg var mer interessert i samfunn og politikk 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lill3My skrev:

Jeg vurderte å avbryte faktisk... Tok over 120 sider r jeg ble engasjert. Boka fortelles fra tre ulike personers liv og den første personen var som en eneste klisjé og jeg bare blah.... Men så byttet fokuset til en annen karakter og synes det hele ble mer interessant da. 

Skjønner kritikerrosen og det er absolutt en kjempebok. Men den handler mye om politikk og samfunn generelt og med min midt på treet-samfunnsinteresse er det egentlig heller ikke å forvente at den skal bli en favoritt. Vanligvis blir man jo mer fenget av bøker med temaer som berører en direkte eller som man iallfall har et forhold til. Dette til tross liker jeg boka. Men ville likt den enda bedre om jeg var mer interessert i samfunn og politikk 

Forstår. Takk for svar :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hører på den nyeste til George RR Martin, også leser jeg gå dit hvor hjerte fører deg.
Har veldig lyst til å begynne på den serien til Patrick Rothfuss, så tenker jeg må ta meg turen på biblioteket imorgen ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...