Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Engler og demoner av Dan Brown..

Syntes DaVinci koden var veldig bra, så da måtte jeg prøve meg på denne også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1
Er den fin?

:ler:

har ikke kommet så langt ennå, men den er lettlest og underholdende. Det er jo samme mann som skrev Garp og Hotel New Hampshire, bl.a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Holder på med Oppstandelse av Tolstoj. Går treigt, men det er nok mest på grunn av at jeg har mer lyst til å være utendørs og finne på ting i det fine været enn å sitte med nesa i en bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver å skriver en oppgave så det går i bøker om toving av ull for tiden.

Gleder meg til skolen er ferdig for i år, da blir det "skikkelige" bøekr på meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iskaldt Bedrag av Dan Brown.

Fryktelig spennende!!!!!

(Satt ute og leste i går - resultat: Forferdelig solbrent i dag! :forvirret: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Day of Atonement" av Faye Kellerman.

Endret av Brunhilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lest ferdig Hulebjørnens klan serien og skal begynne på Engler og Demoner med Dan Brown.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo Lastvagnar av Erlend Loe. Litt forvirrende og skuffende til å være Loe i begynnelsen, men den har tatt seg veldig opp, og nå gleder jeg meg til fortsettelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iskaldt Bedrag av Dan Brown.

Fryktelig spennende!!!!!

(Satt ute og leste i går - resultat: Forferdelig solbrent i dag! :forvirret: )

denne leser jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg leser Enke for et år av John Irving.

Det er lenge siden jeg har lest noe av han og jeg merker at jeg har savnet universet hans nå når jeg er i gang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser Enke for et år av John Irving.

Det er lenge siden jeg har lest noe av han og jeg merker at jeg har savnet universet hans nå når jeg er i gang igjen.

Morsomt å høre. jeg er snart ferdig med Irvings Til jeg finner deg. Slet med å komme gjennom den første delen, men ca siste halvdel har vært utrolig bra. Lurer på om jeg tør gå i gang med en Irving til, men er det slik at man blir frelst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Stemmer i natten av Xinran, og En sak har minst tre sider av Marian Keyes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå går det i bøker om toving/filting av ull for meg, driver å skriver en oppgave om dette...

Når denne er ferdig så blir det en litterærbok og det gleder jeg meg til...

Ellers så ligger det en bok av Christian Krogh (Albertine) på nattbordet. Tar kunst og Håndverk som fag og leste en del om denne saken tidligere i studiet.

Endret av Krista83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag Solstad: Gymnaslærer Pedersens beretning om den store politiske vekkelsen som har hjemsøkt vårt land.

Jeg vet ikke helt, merker at språket (radikal bokmål med masse a-endelser) irriterer vettet av meg, så om jeg leser den ferdig, gjenstår å se.

Han er så slitsom å lese. Regner med han skriver slik som han gjør i" genanse og verdighet" ( som forresten anbefales). Maks tre setninger pr. side. Trasig å lese, men boken er bra når du tenker på den i etterkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag leser jeg Gunn Imsens "Elevens verden". Eksamen på torsdag. Dårlig pedagogisk bok, men lærerutdanningene over hele landet har denne på pensum i mangel på noe bedre...ironisk nok...

Ja, også er den så håpløs å slå opp i også.

Jeg har ikke rørt den etter at jeg var ferdig med ped i 3.klasse. MEN så var det ikke mange av ped.bøkene som var gode heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser Madonna gåten og er meget skuffet over boken. Jeg synes den er så banal. Blir til at jeg leser svært få sider hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...