knøtte Skrevet 30. april 2006 #1 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg gjettet jente, og ultralyden viser jente... Hvem andre hadde riktig magefølelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss.Chanel Skrevet 30. april 2006 #2 Del Skrevet 30. april 2006 jeg har trodd gutt men i to ul `r har de sakt 60% jente... så jeg er ikke sikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 30. april 2006 #3 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg var helt sikker på jente! Men etter 2 UL'er er det tydelig en liten gutt inni der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flugelhorn Skrevet 2. mai 2006 #4 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg var 110% sikker på at det var en jente, men på UL fikk vi se en liten pjokk som lå å vinka Min kjære hadde altså rett.... Så nå må jeg prøve å få bytta den rosa sparkedrakten jeg bare MÅTTE ha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 3. mai 2006 #5 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg trodde det ble gutt og det blir det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinga Skrevet 4. mai 2006 #6 Del Skrevet 4. mai 2006 Visste at det var gutt, jeg... Og det var det også gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå