Gå til innhold

Når vil Knerten komme??


magnhild

Anbefalte innlegg

Håper på å lese om gode nyheter etter helgen. :D Nå er det vel ikke lenge før testing, om du ikke allerede har gjort det? TVI-TVI!!

Jeg føler det på meg at det er gode nyheter du kommer med...

Gratulerer med leilighet foresten :P

KLEM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:frustrert::sinna:

Jaja det var det. Som forventet, men jeg reagerer med oppgitthet hver gang. Er det sånn at etter en SA så vil ikke kroppen mer kanskje? :-? Jeg vet ikke jeg, men jeg VET at jeg skal ta med drikke på fjellet i helgen. Sitte foran peisen, med en god bok og en kald pils er ikke å forrakte. Og håpe på at leiligheten blir vår...

Så i dag er det ikke så mye å fortelle. Jeg er bare skuffet...

Klem Magnhild

dag 2

(Det greieste er jo at jeg nå har funnet ut at jeg er sykluser på 27 dager og EL på 12-13, så det er ikke lenge til neste forsøk...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Tuuusen takk for koselig innlegg i dagboka mi!!Det ser ut til at du har nok på plakaten i lange tider fremover ja!!

Så flott at huskjøpet er(nesten) iorden da!!! :D Håper at ingen dumme dumme mennesker kommer å tar den fra dere nå da...grrr :evil: ..hehe.. :wink:

Og så kom den forbanna tanta alikavel..hm så jo at hu skulle holde seg laangt unna!!jaja,ny syklus nye muligheter,er det ikke det dem sier??Å nå skal jeg ta frasen,som jeg selv hater å høre...."det kommer nok skal du se.." :blunke:

du får ha en fortreffelig hyttetur,med masse digg og kos!!! :kul:

koser og klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe: HEEEEEEELG og 1 time til vi drar!!! :hoppe::hoppe:

Skal på fjellet å drive høydetrening a la pappa. Han driver hard høydetening i solstolen, med en god bok og en kald pils. Gjerne litt sjokolade om vi har. Det er HARDT å bla om siden, løfte øllet til munnen og tygge sjokolage i 1000 moh...

Ellers så har jeg fått med meg at Vera er på føden. Spennende! Håper det går kjapt og greit for henne!!! :roll:

Men jeg løper jeg! Det skal bli såååå deilig med en helg på fjellet, bae mannen og meg! Masse mat og drikke er handlet inn og vi er klar! :kul:

Ha en fortreffelig god helg, så ses vi på mandan!!!

:ler:

Klem fra

magnhild

dag 3 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har en fortreffelig helg, Magnhild. Leit at det ikke klaffet for deg heller, men vi får komme sterkere tilbake neste gang!! :wink: KLEM !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Ville bare ønske deg en riktig god helg, og gratulere med leilighetskjøpet!!!

Leit at det ikke klaffet denne gangen, men krysser fingrene for dere nesten mnd!! Du får kose deg med en pils for meg også på fjellet! :wink:

God helg!

Koz.. :wink:

Lucky + lillevenn 9+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Tusen takk for PM og hilsen i dagboken min... :kysse:

Satt veldig stor pris på begge deler...

Takknemlig klem fra Maya30 (som har det litt bedre :blunke: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERE MED LEILIGHETEN SUPERT :sjarmor::sjarmor:

Heldigen du som er på helgetur håper du hadde en knallhelg.

Lykke til med jakten på de to blå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei!

I'm back!!!

Ellers så har jeg hatt en meget deilig helg. Drev høydetrening og koste meg. Ble dessverre skikkelig snylta på fredag og brukte helgen under dynen i sofaen, med tv på og spiste snop... Jeg synes det er helt greit jeg. Men det er litt ille i dag når jeg må på skolen og sånt noe. Og snyte meg hele tiden, og blæh! Kjedelig! Men i helgen var det bare helt greit!

Ellers så venter jeg jo bae på å få vite om vi får denne leil eller ikke. Har brukt mye tid på å sepå IKEA på nettet i dag. Ganske så moro! vil så gjerne bytte ut kjøkkenet, men vet ikkeom vi har råd til det. Må liksom kjøpe så masse og det er jo litt jobb å bytte ut et helt kjøkken også da! Og så vil vi ha bad... Og male veggene. Men vi får ta litt som det kommer tror jeg. Men det frister å bytte ut kjøkken... vi får se

Men uansett, Takk for hilsner hele gjengen! Det er så koselig å ha dere 'rundt' meg her...

Men jeg skal på øvelse, selv om jeg ikke kan synge så må jeg jo være der...

klem Magnhild

dag ??? (lamegse) 6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg lest hele dagboka di, Magnhild, og føler vel at vi er litt i samme båt...

:wink:

Du vet jo at vi har akkurat begynt å prøve... I tillegg skal vi jo gifte oss i 2005! Og så har vi funnet ut at vi må få oss et annet sted å bo (vi bor i en liten leilighet med bare ett soverom), og det hadde virkelig vært noe å få eie e leilighet!

:D Gratulerer så mye med det! :D

Vi vet lissom ikke hvor mye vi kan få i lån ennå, og vi er begge studenter, så det ser svart ut...(må vel leie igjen...) Du nevnte noe med at det ble beregnet utifra det dere har idag; hvordan beregnet da? Hvor mye lån kan man få i forhold til det man tjener? :forvirra:

Lykke til med prøvinga så lenge (jeg synes du har fortjent to blå; du har jo prøvd lenge nok! Men jeg vet jo at det kan ta litt tid...)

Lillen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Ville bare stikke innom for aa si "Hei!". Hvor lenge er det til den frkjoepsretten gaar ut? Haaper og tror at det blir dere. Kjempedumt med den tanta som kommer naar det ikke passer. Jeg har satt 'fristen' for dere til fire maaneder. Innen da har du en bolle i ovnen. Det tror jeg.

Oppmuntringsklem fra Persillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vente vente vente vente vente vente vente

Noen som skjønner hva jeg venter på?

Klem fra Magnhild

og Lillen?? Har du virkelig lest HELE dagboken min??? OI!!!! :roll: Morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OI, glemte å si at forkjøpsretten gikk ut ved midnatt og jeg vil så gjerne få telefon NÅ!! Nei det gikk ikke, men NÅ! ingen telefon som ringer... HVa med NÅ! Hm, de er bare domme!! Og hvem tror at jeg får gjort noe på skolen i dag?? REkk opp hendene!! ingen... det stemmer det!! :ler:

NÅ! ehhh.. nei.. kan faktisk nesten skyte telefonen min jeg...

Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:evil: :frustrert::frustrert::sinna:

Og hvorfor i all verden ringer de ikke til meg!??? :forvirra: Og jeg som har ringt de og så tar de ikke telefonen!!! :frustrert:

Og jeg vil jeg vil jeg vil ha den leiligheten, vil ike gjennom dette her en gang til!!!

GRRR!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, leilighetskjøp, ja. Var jo gjennom det for en måneds tid siden, trodde jeg skulle få nervesammenbrudd. Vi fikk den, vi, og nå ønsker vi oss nytt kjøkken og bad...

:lol:

Krysser fingre for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!!! JA!!! JA!!! JA!!! JA!!! JA!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Det ble kanskje litt mange, men det er sånn jeg føler meg nå... :kul:

Gjett hvem som er huseiere!! Ååhh de brukte så lang tid på å ringe!!!! De ringte ikke før kl 1300!!!!! og de har visst dette siden kl 0800!!! Snakk om å drøye tiden da!!! :o

Men vi har den og nå sitter jeg på nettet på IKEA for å finne ut hva vi skal kjøpe! Stue med maling, kjøkken med maling, bad har vi ikke råd til nå, men det skal gjøres og så vil jeg har STOR skyvedårsgarderobe i den lange gangen vår... Så det så!

Klem fra Magnhild,

som for øyeblikket ikke bryr seg døyten om at hun ikke er gravid...

dag 8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER så masse! (og samme hilsen skal jeg nok skrive snart en gang til, når du ser dobbel blå!)

:D Det må være utrolig deilig å ha sitt eget, og etter så mye venting! Nå skal du se at alt ordner seg på en gang for deg! Ting skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!!

Tenkte jeg måtte ta en tur innom dagboken din,for å se om det hadde skjedd noe nytt siden sist,og det hadde det jammen gjort!!!GRATTIS med leilighet!!!!! :D :D :D :D Det var vel deilig kan jeg tenke meg...Gleder meg til vi er ferdige med å pusse opp huset vårt..Er lei av å leie i tillegg til at vi har vårt eget hus....Det finnes ingenting bedre enn å vite at dette er mitt!!! :blunke: Du får kose deg masse med å finne maling å innredning da du!!SÅ skal du se at det blir to blå å feire ganske kjapt!!Det hadde vært no d... :wink:

Og nå nærmer avreisedagen seg fortere enn jeg liker...HAr så mye jeg skulle ha hatt gjort før vi reiste,men jeg regner med å få gjort det meste...

Nei nå skal jeg gjøre noe fornuftig tror jeg....kansje...tja.... :hoho:

Du får ha en feiende flott dag da pia!!!

koser og klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...