Gå til innhold

Når vil Knerten komme??


magnhild

Anbefalte innlegg

Jeg glemte forresten å si at rfsu har graviditetstester du kan ta en uke før forventet mens,,, De er 90% sikre en uke før.. (jeg bare så at du lurte på om du burde gå ut/drikke før du visste helt sikkert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var jeg her igjen. Tatt 'fri' noen dager nå. Ville tenke på noe annet enn en liten spire i magen. Men det klaffer nok ikke denne gangen, men jeg venter i spenning. Er nå på dag 29 og ingenting har skjedd enda. Regner med at det er vanlig. Vi får se. Skjer nok noe snart tenker jeg. Om ikke tanta er kommet til lørdag så skal jeg sjekke, men ikke før...

Ellers så må jeg bare si at magnhild og mannen er skikkelig flinke til å lage pepperkakekirke og prest... Var på juleverksted i går sammen med mange venner. Utrolig vellykket! Noen satt og strikket, andre legde sånne kurver og vi lagde da pepperkakekirke og prest. Med klokketårn og trapp og alt og det. Vi hadde det utrolig moro! Pepperkaker er GØY! Men nå skal det pyntes og settes sammen, noe som ikke alltid er like gøy. Gleder meg aller mest til knusefesten! :lol:

Men jeg får stikke. Ble litt lei da jeg så at Lucky ikke fikk to blå denne gang, men Jen fikk og det var jo så moro! Vi kommer etter om en stund! Bare vent! :hoho:

Håndballkamp på gang! Viktigviktig!!! NOOOO!!!!

magnhild

dag 29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Magnhild!

Har det skjedd noe enda?? Krysser fingre og tær-ja alt jeg har som kan krysses!!

Takk for hilsen i dagboka mi!! Koselig at noen tenker på en... :wink: det var et lite slag i tryne selv om vi tok det hele med en klype salt! Vet i allefall hva jeg ikke skal tro på neste gang! En strek er ikke alltid en strek, og det er ikke alltid like lett å skille mellom en lys, lys blå og en grå... :roll:

Forresten utrolig gøy å se at det er flere enn meg som liker å gå på juleverksted! Hørtes ut som en kjempe god ide og lage pepperkake kirke og prest! Jeg har vært på juleverksted i dag(før jeg dro på nattevakt... derfor jeg skriver så sent!) og vi lagde julekuler! Artig! Så det blir nok kanske en del av en julegave til noen tenker jeg!

Du får ha en fin helg! 8)

Følger spent med.. hold oss oppdatert!!

Koz.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:evil: :evil: :evil:

TEIT TEIT TEIT!!! Helg er TEIT!

Pepperkakekirke er nå satt sammen og blitt kjempefint!

Det er bra! Men resten av helgen var TEIT TEIT TEIT!!!!

magnhild

dag 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..

synd å lese at det ikke klaffet for deg denne måneden, men det kommer flere muligheter så et er bare å stå på :D

ønsker deg lykke til på veien mot to blå, håper det klaffer for dere denne syklusen da :D

sola :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:roll:

Åååh så sliten jeg er! Det er helt utrolig. Er helt gåen for tiden. Skulle tro jeg ikke hadde spist og drukket eller sovet noe de siste årene. Er helt skutt. Lurer på hva som er gale...

ellers så er dagene litt greiere enn i helgen. Da hadde jeg vondt i magen, pluss at jeg hadde omgangsyken. Ingen bra blanding det der. Men nå er jeg litt bedre. Har klippet meg i dag så det hjelper jo alltid på. :lol:

Ellers så er jo jobben grei, men julen kommer snart og jeg er langt fra ferdig med det jeg skulle ha gjort. Vil aller helst sove... ZZZZZzzzz....

Men nå skal jeg opp og leve igjen etter en tid i dvale. Reiser til Asker på lørdag, julebord på Holmen fjordhotell før feiring av jul hos svoger og familie. Sikkert koselig det. Før romjulen skal feires på Hardangervidden. Gleder meg som en liten unge!

:cry: skal trekke visdomstann i morgen. Glemmer det sånn innimellom, men det er skummelt når jeg husker det. :-? Dere må tenke på meg...

Livet smiler litt igjen, men venter på flere lysglimt...

magnhild

dag 5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm har vært hos legen og tok da en test fordi hun trodde jeg var gravid. Og testen ble :o

1 blå...

Hva kan man tolke ut fra det? jeg tror jeg har vært gravid, men at den ikke ville sitte fast når jeg fikk så masse medisiner. Legen sa at jeg nok var 70% gravid... HMMM!!! :roll: Vet ikke hva jeg skal tro jeg. Den gjorde utsalg i alle fall, så noe har vært der eller er der... Jeg tør ikke glede meg...

Skal på julebord på lørdag. Tenker jeg tar meg en fest og ser hva som skjer. Og tester så igjen neste uke... SPENT!!! 8)

Mannen er helt i hundre og skal klemme og kose hele tiden. så stolt over svømmerne sine... :hoho: Men nå er det bare å smøre seg med tålmodighet og se hva som skjer. SSSPPPPEEENNNTTT!!!!!!!!

Men nå skal jeg ta juleferie med en god følelse, men fortsette tørrtrening om det ikke blir to blå til slutt her nå...

Trakk eller det vil si, opererte ut visdomstannen min i går. en av de! Ser ut som jeg har kusma og blåveis samtidig! Gleder meg sånn til å dra på jobb. Stå i butikk og se ut som jeg gjør. Kan ikke ta ut sykemelding for da går ikke butikken rundt. Jaja, får ta det som det kommer!

Jeg følger opp med videre informasjon når jeg vet noe mer...

magnhild

dag 7??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen, Magnhild.

Har vært så stressa i det siste og ikke fått med meg alle dere nye dagbokskriverne, men nå, endelig Velkommen, velkommen. Og lykke til.

Jeg synes nå en grå strek er så god som noen jeg, da, men kan vel ikke overprøve legen din. Få høre mer da!

Ellers var det jo mye spennende som skjedde i livet ditt for tiden da!

Både leilighetsjakt (det driver vi også med, har så lyst til å flytteeee!) og bryllup (kjøp utenlandske bryllupsblader, de har myyyye større utvalg i kjoledesign enn de norske. Carolina Herrera for eksempel har mange kjoler jeg forelsket meg i. Selv brukte jeg mammas, fra 70 tallet, kjempekul! InStyle kommer forresten med bryllupsutgave hver februar, anbefales!)

Hei så lenge,

Klips + småtten, 25+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... Da er det klart. Jeg var gravid da jeg var hos legen, men da jeg testet igjen på julaften så var jeg ikke det lengre. Som jeg trodde så har jeg hatt en SA. Egentlig helt geit. Jeg var jo instilt på det etter mye medisiner og sykdom. Men nå har vi prøvd igjen. Men ikke så lett med privatliv hos svoger og svigerinne og EL på 1. juledag... Men vi gjorde et kjapt forsøk, så får vi se om det holder denne måneden da.

Ellers så har julen vært deilig. Har spist så utrolig mye god mat. Og nå er vi hjemme igjen og skal slappe av i huset helt alene i en hel uke. Det skal bli deilig det. Så er det på igjen med skole og alt annet som er viktig her i livet. SEr frem til å begynne igjen nå. Det er morsomt å studere synes jeg. I alle fall på begynnelsen av hvert semester. Før eksamensangsten kommer. Det blir sikkert moro uansett. Treffe alle studievennene mine igjen og sånt noe. Deilig!

Nyttår nærmer seg, og i år skal min kjære og jeg være helt alene på nyttårsaften. God mat, god drikke og meget godt selskap. Tror det blir kjempebra! :) Gleder meg som en unge.

men da får jeg gå inn og se litt på TV da, skal bare sjekke sensuren først. :roll: Ikke alltid like morsomt...

Snakkes dagbok! Beklager at det er så lenge siden sist...

magnhild

dag 16 (oi tiden har flydd...)

Forresten! TAKK for alle hilsninger! Det er så koselig at noen stikker innom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: GODT NYTT ÅR!!! :hoppe:

Nytt år, nye muligheter. I alle fall med tanke på jakten på de to blå... Mannen maser, jeg venter og ingen andre vet noen ting i det hele tatt. Lurer sånn på hvordan foreldre vil reagere den dagen vi forteller at vi er gravide. Tror ikke noen venter noe enda. Ganske greit med tanke på mas og slikt noe. Mas er som sagt bare fra mannen... :lol:

Ellers så ble gårsdagen veldig koselig. Vi fikk besøk av et vennepar av oss, der hun skal være toastmaster i bryllupet vårt om så lenge... Lagde god mat, spilte spill, drakk litt øl, skjøt opp noen raketter (som vi nesten ikke så gjennom all snøen) og bare koste oss en hel masse! Deilig å være med venner på en sånn dag.

Men nå begynner det nye året, og det er mange ting som skjer rundt meg. vi holder på med delvis og rolig planlegging til bryllup. Streser ikke noe, men tenker litt på hva vi må spare og hva vi kan lage selv og slike ting. Temaet for festen eller hele helgen blir hjemmelaget. Alt skal lages av oss eller av venner. Så det er kanskje greit å begynne i god tid. Må også spare ganske masse penger. håper å kunne spare rundt 80000. Da kommer vi til å ha det bra! Men det er UTROLIG masse penger. I alle fall med leilghetskjøp og mulig småbarn. Vi får se hvordan det går. Vi har andre muligheter enn så dyrt prosjekt...

Men nå stikker jeg. Gilmore girls på tv. Det er morsomt det!

Ønsker alle et riktig godt nytt år med mye spennende opplevelser. Håp om to blå...

mange nyttårsklemmer fra

magnhild

dag 19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol::lol: GODT NYTTÅR

Uff da trist og lesa at du har hatt en SA, håper dere får to blå da ikke verst og bare høre masing fra mannen det hadde jo vært koselig om det bare var han.

Nei hos oss masses det fra alle kanter,men har roet seg litt nå heldigvis :blunke:

Koselig me hilsen i dagboka mi me får satse på to blå i løpet av året som kommer.

Når er det dere skal gifte dere???åh det er jo knallgøy og planlegge,men fryktelig dyyrt tenk bare klærene glad vi er ferdige me de utgiftene selv om selve dagen kunne jeg tenkt meg og oppleve igjen.

Me snakkes!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei og godt nytt år!!

Trist og høre om SA, men som du selv sier: Nytt år og nye muligheter. La oss få høre når det nærmer seg test, må vell bli snart kanskje... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen ja!

Da er jeg tilbake. Er ikke så masse her nå for jeg prøver å tenke litt på andre ting. Men her en dag, det var vel på fredag så ble jeg plutselig KJEMPE tørst. Det er så utrolig ekkelt. Og det går liksom ikke over heller. Uansett hvor mye jeg drikker. Og på lørdag så ble jeg kvalm. Ikke sånn dårlig, men bare sånn uggen i mage. Samtidig fikk jeg også ømme pupper. Jaja, jeg tør nå ikke tro på noen ting jeg da... Men det er jo lov å håpe. :roll: Men det er nok litt for mye forlangt at jeg skal bli gravid denne mnd også. Vet egentlig ikke om det teller som graviditet når man har en SA etter 4-5 uker jeg. Men det er i alle fall sprøtt om jeg skal bli gravid denne mnd. Det har jeg ikke noe tro på faktisk! :-? Det er i så fall for godt til å være sant. HAr regnet litt nå og jeg er ca 24 dager på vei nå. Så om jeg er litt svimmel og kvalm og tørst så har det sikkert sin normale forklaring. Får vel svaret over helgen en gang tenker jeg.

Det er fryktlig spennende å ikke bruke prevansjon faktisk. :lol: Det er jo en hel masse underholdning i å vente på symptomer og vente på det som ikke kommer. Tildligere så ventet vi på mensen på den måten at vi måtte kose masse før den kom siden det ble så lenge til neste gang... Nå venter vi ikke på mensen, men er oppdatert på når den skal komme. Til og med mannen har satt seg ned og regnet ut når jeg ikke skal ha mensen. Han er så morsom. Og bare sååå søt. :wink: Han vil så gjerne ha barn og klarer nesten ikke å dy seg med å snakke om det hele tiden. Men vi er enige om at vi ikke skal fortelle når vi er gravid. Vente på uke ti tenker jeg. Det blir vanskelig, men sikkert helt greit. Tror det er morsomt å ha en hemmelighet som ingen andre vet, men som alle vil bli glade for å vite når de får vite det... Hihi! Det er et morsomt liv dette her!

Men jeg får stikke nå. Mamma blir sprø om jeg sitter her for lenge om gangen. siden jeg ikke betaler så har jeg ikke så mye jeg skulle sagt egentlig... Uansett så har dagboken fått seg en oppdatering på hvordan livet er for tiden, og det er egentlig helt greit! Venter på at skolen skal begynne igjen, men det er alt. Rart det der når man bor i byen man studerer, så venter man mye mer på at de andre studentene skal komme tilbake, enn om man er hjemme og skal reise til studiebyen selv. Da er det viktig å vente så lenge som mulig... Merksnodig!

Dere får ha en riktig så fin dag Norge!! Forresten; dere som kommer innom til meg her. Er det lov å spørre hvor dere er fra og hvor gamle dere er? Er bare litt nysgjerrig altså...

klem

magnhild

dag 24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

jeg er marilyn , æ e trønder, og er 28 år.... Går forresten og venter på mensen.. er en dag forsinket og bare det er jo kryss i taket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da!!! Håper det blir full klaff for dere!!

Jeg bor for tiden i Bodø, og er snart 23 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...