AnonymBruker Skrevet 1. september #4 Skrevet 1. september Folk flest er ikke i Thailand årlig. Folk flest er i Thailand et par ganger i løpet av et liv, kanskje. Har du kjæreste der, så er det nok vanlig å reise oftere. Anonymkode: 7d517...ba5 12
AnonymBruker Skrevet 1. september #5 Skrevet 1. september Har aldri vært der 👀 Svoger og svigerinne, der hun er fra Thailand, er der annet hvert år. Anonymkode: 5093b...681 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #6 Skrevet 1. september Hæ? De fleste nordmenn har aldri vært i Thailand. Tipper svaret er ca 0.01 turer i året pr nordmann. Anonymkode: 3fb36...a02 9
AnonymBruker Skrevet 1. september #7 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Folk flest er ikke i Thailand årlig. Folk flest er i Thailand et par ganger i løpet av et liv, kanskje. Har du kjæreste der, så er det nok vanlig å reise oftere. Anonymkode: 7d517...ba5 Uenig, median er under to ganger. Folk flest besøker Thailand null eller én gang i løpet av livet. Tror jeg, da. Anonymkode: f799c...bb5 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #8 Skrevet 1. september Hvis du har en forbindelse til Thailand eller liker det veldig godt som reisemål så et par ganger i året. Det er vel den klart billigste langdistansedestinasjonen. Hvis ikke så null. Anonymkode: ca6c0...768 3
AnonymBruker Skrevet 1. september #9 Skrevet 1. september For meg, mine venner, min familie er det vanlig å reise dit 0 ganger i året. Har to kollegaer jeg vet som pleier å reise et par ganger i året. Anonymkode: 29acd...081 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #10 Skrevet 1. september Skjønner ikke hvorfor flere her behandler «Vanlig» som et synonym for gjennomsnittlig eller median. Det er vanlig for menn å være 176 høye, og det er også vanlig for menn å være 183 høye. De aller fleste er i Thailand null ganger i et gitt år. Det gjør det ikke uvanlig å være der en gang eller til og med to. Anonymkode: e7801...54f 4 1
Daria Skrevet 1. september #11 Skrevet 1. september For meg - ingen. For en bekjent er den årlige langturen hun og mannen tar til Thailand en tradisjon, så for henne er det vanlig å reise en gang i året. 2 2
AnonymBruker Skrevet 1. september #13 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (27 minutter siden): To? Tre? Fire? Anonymkode: 0a331...d7b Ingen, hvis du i det hele tatt ofrer miljøet en tanke, men det høres ut som du ikke gjør det. Anonymkode: 39d99...87a 3
AnonymBruker Skrevet 2. september #14 Skrevet 2. september Reiser til Pattis to ganger i året. Om vinteren da. Anonymkode: 94e9b...1f1
AnonymBruker Skrevet 2. september #15 Skrevet 2. september Altså du har jo noen som reiser dit flere ganger i året og noen som aldri reiser dit. Anonymkode: a831e...7b9
AnonymBruker Skrevet 2. september #16 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (14 timer siden): To? Tre? Fire? Anonymkode: 0a331...d7b For oss? Ingen. Anonymkode: 81152...030 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #17 Skrevet 2. september Har aldri vært i Thailand, og det går helt fint med meg. Ingen erter meg eller himler med øya av den grunn.. Anonymkode: 4fe73...792 2
AnonymBruker Skrevet 2. september #18 Skrevet 2. september Var der for over 20 år siden, og det frister ikke til gjentagelse Anonymkode: 082ae...a00
AnonymBruker Skrevet 2. september #19 Skrevet 2. september Jeg fyller straks 53 og har vært der en gang, for ca 10 år siden Ikke sikkert jeg drar dit en gang til før jeg dør. Anonymkode: 6a406...a8b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå