Gjest Gjest_Clueless_* Skrevet 27. april 2006 #1 Del Skrevet 27. april 2006 Hei! Jeg skal på en manduksjonsforelesning i morgen, men er veldig usikker på hva det egentlig betyr. Er det noen som har en anelse? På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2006 #2 Del Skrevet 27. april 2006 Mulig jeg er på jordet nå, men hadde manduksjonsforelesninger i slutten av semesteret da jeg gikk på jussen for flere år siden, og husker jeg ikke helt feil var det enkelt og greit en oppsummeringsforelesning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #3 Del Skrevet 27. april 2006 Hei! Det er en eksamensrettet forelesning, hvor det blir gitt et superkonsentrat av hele pensum. Hvis du ikke skal opp i eksamen i emnet det blir forelest om, er det ikke mye vits i å gå- da blir man bare forvirret. Skal du opp i eksamen er manduksjonsforlesninger et veldig godt repetisjonshjelpemiddel. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå