AnonymBruker Skrevet 5. august #1 Skrevet 5. august Er det en funksjon som er blokkert? Anonymkode: 08458...1f6
AnonymBruker Skrevet 5. august #2 Skrevet 5. august Eh… de må godkjenne meldinger fra deg før du får sendt bilder Anonymkode: f3e3c...4e7 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #3 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Eh… de må godkjenne meldinger fra deg før du får sendt bilder Anonymkode: f3e3c...4e7 Hvorfor fikk jeg da sendt bilde til en annen person helt uten problemer? Anonymkode: 08458...1f6
AnonymBruker Skrevet 5. august #4 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor fikk jeg da sendt bilde til en annen person helt uten problemer? Anonymkode: 08458...1f6 Den personen har vel ikke på noen godkjennelse da…? Anonymkode: f3e3c...4e7 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #5 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den personen har vel ikke på noen godkjennelse da…? Anonymkode: f3e3c...4e7 Godt mulig, er egentlig det jeg spør om, til en viss grad i hvert fall. Jeg har bare sendt melding til én person på Instagram. Anonymkode: 08458...1f6
Million Skrevet 5. august #6 Skrevet 5. august (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor fikk jeg da sendt bilde til en annen person helt uten problemer? Anonymkode: 08458...1f6 Man kan som bruker åpne eller sperre for å motta/ikke motta meldinger eller bilder fra fremmede. Folk som er plaget av å stadig få penis-bilder og annen dritt fra fremmede folk, har vel lært av erfaring da, og sperret for alt slikt fra fremmede. Man må være på vennelisten først før man får sendt noe bilder eller meldinger. Andre som ikke har opplevd å få særlig mye negativt fra fremmede, har kanskje åpen mulighet for å motta sånt og har ikke begynt å sperre for det (ennå). Endret 5. august av Million
AnonymBruker Skrevet 5. august #7 Skrevet 5. august Million skrev (2 minutter siden): Man kan som bruker åpne eller sperre for å motta/ikke motta meldinger eller bilder fra fremmede. Folk som er plaget av å stadig få penis-bilder og annen dritt fra fremmede folk, har vel lært av erfaring da, og sperret for alt slikt fra fremmede. Man må være på vennelisten først før man får sendt noe bilder eller meldinger. Andre som ikke har opplevd å få særlig mye negativt fra fremmede, har kanskje åpen mulighet for å motta sånt og har ikke begynt å sperre for det (ennå). Gir mening det, den personen som jeg fikk sendt til er mann. Anonymkode: 08458...1f6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå