Gå til innhold

Hvordan kan jeg ta kontakt med han?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff nylig en "gammel" bekjent fra ungdomskolen. Vi gikk i paralell-klasse. Har sett han litt innimellom på bussen og butikken, alltid han alene. Har alltid syntes at han har vært kjekk, var i den kule gjengen på ung.skolen. 

Idag traff jeg han igjen, helt ut av blå kl 10 imorges da alle er på jobb. Jeg gikk på en langtur og fant et buss stopp der jeg ville gå for å handle istedenfor. Gikk mot buss stoppet og like etter kom han. Skulle visst samme som meg, handle.

Vi pratet litt som vi allid gjør og han har alltid det lille smilet på lur, veldig lett å prate med. Greia er at vi satt oss på hver vår plass på bussen, så vi snakket ikke videre. Jeg har så lyst å ta kontakt med han, men virkelig - tør jeg det? (Vi er begge 38), tror han er singel. Han har desverre ingen sosiale medier, han hadde før, vi var venner på facebook. 

Hva tenker dere? Hvordan i alle dager skal jeg ta kontakt uten å virke helt needy? Prøve å møte han på samme tid imorgen? 😅 

Anonymkode: 60182...83e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får vel villebarepratelitt med han da?

Anonymkode: 4c688...e34

AnonymBruker
Skrevet

Ta initiativ til å arrangere en ungdomsskole-reunion, og spør om han kan tenke seg å være i festkomite (med deg)! 😄👌🏼

Anonymkode: 5e2f6...883

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Du vet jo hvem han er - har du prøvd noe så enkelt som å søke opp telefonnummeret hans? Når dere allerede er såpass kjent at det er naturlig å slå av en prat når dere møtes, er en forespørsel om å ta en kaffe et naturlig neste steg. Jeg ville hvertfall foretrukket en direkte henvendelse heller enn noen som oppsøkte nærmiljøet mitt for å arrangere et "tilfeldig" møte.

• Liker 3
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

En enkel liten tekstmelding, med forslag om å gå en tur, eller ta en kaffe? 

Det hadde vært nok for meg. Mann.

Anonymkode: 93680...3f7

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg tenker også, bare finn numret hans 😊

Anonymkode: bc302...3ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En enkel liten tekstmelding, med forslag om å gå en tur, eller ta en kaffe? 

Det hadde vært nok for meg. Mann.

Anonymkode: 93680...3f7

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ja jeg tenker også, bare finn numret hans 😊

Anonymkode: bc302...3ff

Tenkt veldig på dette idag, men gad så pinlig! Jeg tar aldri initiativ men denne gangen fikk jeg lyst. Stole på indre stemme da😇

Føles ikke veldig spesielt å google opp navnet, så sende? Hadde vært så mye lettere om han hadde facebook enda. Hva vet jeg, kanskje han vil det samme.

Kunne evt skrevet : Hei på du igjen☺️ Hvis du vil treffes på kaffe en dag så si ifra, hyggelig å se deg idag. -Navnet-

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Ikke needy å sende en melding. Det er jo bare hyggelig 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tenkt veldig på dette idag, men gad så pinlig! Jeg tar aldri initiativ men denne gangen fikk jeg lyst. Stole på indre stemme da😇

Føles ikke veldig spesielt å google opp navnet, så sende? Hadde vært så mye lettere om han hadde facebook enda. Hva vet jeg, kanskje han vil det samme.

Kunne evt skrevet : Hei på du igjen☺️ Hvis du vil treffes på kaffe en dag så si ifra, hyggelig å se deg idag. -Navnet-

Go for it! Den som intet våger intet vinner, vet du😉 Og, en god mulighet for å øve deg på å lytte til intuisjonen din!!💪

"Hei! Var så koselig å se deg igjen, blir du med på kaffe en vakker dag?" - Navnet-

Anonymkode: f2683...a18

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Go for it! Den som intet våger intet vinner, vet du😉 Og, en god mulighet for å øve deg på å lytte til intuisjonen din!!💪

"Hei! Var så koselig å se deg igjen, blir du med på kaffe en vakker dag?" - Navnet-

Så flaut å se han neste gang om han ikke svarer😂 Men ja, enig. 

AnonymBruker
Skrevet
BBB12345 skrev (1 time siden):

Ikke needy å sende en melding. Det er jo bare hyggelig 

Han skjønner jeg har googlet navnet og nr da... 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så flaut å se han neste gang om han ikke svarer😂 Men ja, enig. 

Han kommer til å svare! Klart han gjør - og, hvis ikke har han jo ikke folkeskikk, og da er det jo like greit😉 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke overtenk nå😄😘 Du har vært på gule sider, det er ganske normalt det🥰

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nå føler jeg meg fryktelig gammel, men jeg vil minne om at en gang i tiden ble telefonkataloger distribuert til alle hjem  og å slå opp i dem var det helt selvfølgelig stedet å starte når man skulle kontakte noen. At de nå i stedet ligger på nett, gjør det ikke mer needy og suspekt å søke opp noen der. Å oppsøke et busstopp gjentatte ganger fordi det var det du så ham sist, til tross for at du vet hvem han er og enkelt kan kontakte ham på mer konvensjonelle måter, er derimot ganske patetisk oppførsel av alle over 16...

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Daria skrev (5 minutter siden):

Nå føler jeg meg fryktelig gammel, men jeg vil minne om at en gang i tiden ble telefonkataloger distribuert til alle hjem  og å slå opp i dem var det helt selvfølgelig stedet å starte når man skulle kontakte noen. At de nå i stedet ligger på nett, gjør det ikke mer needy og suspekt å søke opp noen der. Å oppsøke et busstopp gjentatte ganger fordi det var det du så ham sist, til tross for at du vet hvem han er og enkelt kan kontakte ham på mer konvensjonelle måter, er derimot ganske patetisk oppførsel av alle over 16...

Skal noe til for at jeg ser han på samme buss-stopp imorgen!😅

Okei, så å sende han mld vil ikke være stalking tendenser? Vi har aldri skrevet til hverandre før, aner jo ikke om ham liker meg eigang. For en singel mann å få mld av ei helt normal OK utseende, burde jo være en positiv greie. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skal noe til for at jeg ser han på samme buss-stopp imorgen!😅

Okei, så å sende han mld vil ikke være stalking tendenser? Vi har aldri skrevet til hverandre før, aner jo ikke om ham liker meg eigang. For en singel mann å få mld av ei helt normal OK utseende, burde jo være en positiv greie. 

Jaa! Fortell hvordan det går, da❤️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og poenget er…?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
BBB12345 skrev (25 minutter siden):

Og poenget er…?

Jeg sendte uansett!😨 Han har ikke åpnet ei gang, enda det er 40min siden. Gjort e4 gjort!

• Liker 2
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg sendte uansett!😨 Han har ikke åpnet ei gang, enda det er 40min siden. Gjort e4 gjort!

Fått svar? *så spennende*

Anonymkode: 3c8d3...2f4

AnonymBruker
Skrevet

Vet du sikkert at han ikke har kjæreste eller samboer/kone?

Tror jeg ville undersøkt det først, men nå har du jo sendt melding.

Husk å oppdatere oss, da!

Anonymkode: e5f0a...ddd

• Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...