Gå til innhold

Hvor stor er sjansen for å få dame hvis man ikke vil slikke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg forventer heller ikke å bli sugd. Ikke fordi jeg ikke liker det, men det må være rettferdig.

Liker ikke å slikke fordi det er slitsomt og gir meg ingenting. 

Vil det bli vanskelig/umulig å få seg dame? Er det noe man bør opplyse om tidlig i datingfasen? Hvor tidlig?

Anonymkode: 1623f...e2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg forventer heller ikke å bli sugd. Ikke fordi jeg ikke liker det, men det må være rettferdig.

Vil det bli vanskelig/umulig å få seg dame? Er det noe man bør opplyse om tidlig i datingfasen? Hvor tidlig?

Hva bringer du til bordet, bortsett fra at du ikke vil slikke? Nei, ikke forvent å bli sugd. Liker du i det hele tatt sex, eller blir det for slitsomt. Hva annet blir du sliten av? 

• Liker 24
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er like stor sjangs å få dame om du gjør det eller ikke. Ikke en avgjørende faktor. Ikke alle damer som liker det heller. Du kan kompensere med å være flink på noe annet evt.

Anonymkode: 6e930...c65

• Liker 5
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor sex skal være tema i det hele tatt i etableringen av et forhold?

Når man skal se etter en partner for et varig forhold bør det være alt annet enn sex man er opptatt av. Du skal finne en person som du kan trives sammen med i gode og onde dager. En sjelevenn, en bestevenn, en du kan le sammen med, en du kan gråte med, en kollega og en samarbeidspartner i AS Familien, en du kan ha tillit til og som står trofast ved din side gjennom oppturer og nedturer. 

I en slik sammenheng blir det meningsløst å legge vekt på om det blir slikking og suging eller ikke fordi selv om sex ofte er viktig i et forhold, er det bare en liten del av alt det et forhold innebærer. Sexlivet endrer seg også over tid og for at et forhold skal overleve perioder med labert sexliv, må forholdet ha flere sterke bånd enn den seksuelle tiltrekningen.

Hvis alt det andre fungerer, og dere er oppriktig glad i hverandre som mennesker, vil hverandre det beste og dere fungerer godt sammen utenfor soverommet, kan dere vente med det seksuelle, for det finner dere ut av senere. Sexen trenger ikke være perfekt fra dag en, fordi dere forhåpentligvis har resten av livet på å utvikle, utforske og perfeksjonere sexlivet deres. Sex kan læres og utvikles til å bli stadig bedre, mens ting som personlighet, livssyn, verdisyn og kultur er vanskeligere å endre på og for store forskjeller her blir ofte veldig utfordrende når hverdagen kommer.

Forhold som har har sex som viktigste, og kanskje eneste "lim" vil ikke vare lenge, så ikke la sexen få for stor plass ved valg av partner. 

Hilsen mann gift 30 år.

Anonymkode: 187bc...3c5

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet

Dame her. Liker ikke slikking, så…

Anonymkode: 4f7a8...948

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Det er vanskelig å si, jeg som kvinne hadde ikke vært interessert i et forhold med en mann som ikke gidder å legge to pinner i kors for min nytelse. Med det sagt har jeg av og til lest her på kg om kvinner som ikke liker å bli slikket, kanskje du er heldig og finner en av disse - kvinner kommer med alle ulike preferanser.

Anonymkode: 09085...2a8

• Liker 10
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg hadde ikke hatt dette som kriterium. Det som derimot er et større problem er holdningen om at du ikke gjør ting dersom «det er slitsomt og ikke gir deg noenting». Hvis dette er et karaktertrekk hos deg, så er du uaktuell. Det er ganske mye i et parforhold som er slitsomt, rydding, å høre på kjæresten sine problemer, å spise middag med svigermor etc. 

Om du hadde tatt dette opp i en tidlig fase hadde jeg tenk at du var umoden og selvsentrert. Og det er problem nummer to. 

Anonymkode: 06204...4ec

• Liker 25
  • Nyttig 17
Skrevet

Vi er mange kvinner som ikke liker å bli slikket.

Anonymkode: b1e9c...7e2

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Denne skjønner jeg ikke. Det som gir meg mest under sex er å gi dama så mange og sterke orgasmer som mulig. Hennes nytelse = min nytelse. Og det man gir får man som regel tilbake med renter. Det lønner seg sjelden å være egoistisk under sex. Men hver sin smak.

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Dette hadde ikke vært en dealbreaker for min del. Gir meg mer tenning og lyst å suge kuk enn å bli slikket. 

Men jeg datet en fyr en gang som ikke brukte tunge ved kyssing og klining, og det likte jeg ikke. Så det er et kriterium for meg! Tungekyssing, ja takk. Tunga i musa, klarer meg uten ;) 

Anonymkode: 3c9c8...b5e

Skrevet

Ville ikke tatt opp seksuelle preferanser altfor tidlig, det er mer naturlig litt etter at dere har blitt mer kjent. Helt naturlig å ligge sammen både en, to og tre ganger før man sier hva man liker og ikke liker. 

Jeg greier meg uten å bli slikket der nede, men jeg greier meg ikke uten at han slikker og suger på brystvortene mine. Det er en større turn on for min del. 

Anonymkode: 5e61f...58f

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Slikkingen i seg selv hadde ikke vært det største problemet, men at det gir deg imgenting å gjøre noe som gir meg nytelse. 

Etter å ha vært i noen forhold vet jeg at det kun er verdt å være i seksuelle forhold der mannen virkelig selv liker og tenner på at kvinnen nyter. Mangler menn dette vil de over tid bli egoister seksuelt, og ikke verdt å ha sex med. 

Ps! Jeg tenner selv på å gi mannen nytelse, så dette er ikke på grunn av egoisme, men for å styre unna egoisme fra menn. 

Anonymkode: 1cc62...d89

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Synes og det er ekkelt å slikke. Uhygienisk!

Anonymkode: 90b1a...928

Skrevet

Er like stor sjangs å få dame om du gjør det eller ikke. Ikke en avgjørende faktor. Ikke alle damer som liker det heller. Du kan kompensere med å være flink på noe annet evt.

Anonymkode: 6e930...c65

Det er avgjørende for min del. Spesielt siden det har vært et stort savn i alle år.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvorfor skal det gi deg noe? Det er jo noe du gjør for henne fordi du ønsker å gi henne nytelse. 

Anonymkode: b487f...619

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Nei absolutt ikke umulig, men da må du kommunisere at du ikke går ned på henne. 
Jeg kan suge men det er ikke min favoritt. 
Men er du flink å kline kommer du langt. 

• Liker 1
Skrevet

Slikking er ikke en dealbreaker.

Å ikke gidde å gjøre ting som gleder andre fordi det ikke gir deg noe, er en stor dealbreaker. 

Anonymkode: 39ddd...4d7

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet

For min del hadde ikke jeg droppet en fyr fordi han ikke vil slikke, kan leve uten det jeg.

Men jeg hadde absolutt droppet en fyr som enten sa rett ut eller ga klare tegn på at å bli sliten og gjøre en ekstra effort for min nytelse ikke er noe han vil bruke tid og energi på. At han bare gjør ting han får nytelse av selv. Sånn sex har jeg ikke, og har ikke hatt det på mange år. Jeg kravstiller partneren min seksuelt og har kun sex (og dermed forhold) hvor begge strekker seg langt for den andres nytelse, inkludert handlinger som kanskje ikke gir fysisk utbytte for den ene. Det BØR gi tilstrekkelig mentalt utbytte når den du har sex med hyler av glede, selv om du gjør noe som ikke pikken din merker. Så det hadde verken blitt noe forhold eller seksuell relasjon av sånne holdninger.

Anonymkode: 158ae...d0c

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ikke alle damer liker å bli slikket, og mange damer som liker å bli slikket vil nok sikkert også kunne være sammen med deg uten å bli slikket. Vet ikke om dette er noe du trenger å opplyse om tidlig i datingfasen, det kommer vel kanskje frem så snart dere har sex og hun eventuelt etterspør det.
Så nei, tror ikke det blir spesielt vanskelig eller umulig å få seg dame bare fordi du ikke liker å slikke. 

Anonymkode: 42c58...b9d

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

For min del hadde ikke jeg droppet en fyr fordi han ikke vil slikke, kan leve uten det jeg.

Men jeg hadde absolutt droppet en fyr som enten sa rett ut eller ga klare tegn på at å bli sliten og gjøre en ekstra effort for min nytelse ikke er noe han vil bruke tid og energi på. At han bare gjør ting han får nytelse av selv. Sånn sex har jeg ikke, og har ikke hatt det på mange år. Jeg kravstiller partneren min seksuelt og har kun sex (og dermed forhold) hvor begge strekker seg langt for den andres nytelse, inkludert handlinger som kanskje ikke gir fysisk utbytte for den ene. Det BØR gi tilstrekkelig mentalt utbytte når den du har sex med hyler av glede, selv om du gjør noe som ikke pikken din merker. Så det hadde verken blitt noe forhold eller seksuell relasjon av sånne holdninger.

Anonymkode: 158ae...d0c

Mange av oss kommer ikke av kun PIV, men vi lar må mannfolka jukke i vei uansett 😅

Anonymkode: b1e9c...7e2

• Liker 8
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...