AnonymBruker Skrevet 3. august #1 Skrevet 3. august Vi har et veldig tett bånd, både som kolleger og vennskap. Burde jeg være skeptisk? Anonymkode: b6e72...372
AnonymBruker Skrevet 3. august #3 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 0/10 Anonymkode: 220af...349 Hvorfor tror du dette er troll? Det er det ikke. Anonymkode: b6e72...372
AnonymBruker Skrevet 3. august #4 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor tror du dette er troll? Det er det ikke. Anonymkode: b6e72...372 Er flere sånne tråder her nå. Man kjenner lusa på gangen. Anonymkode: e1c5f...e66 1
niniel Skrevet 3. august #5 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vi har et veldig tett bånd, både som kolleger og vennskap. Burde jeg være skeptisk? Anonymkode: b6e72...372 Tja, hvor skeptisk du bør være kommer jo an på hvor glad eller interessert du er i å lære er nytt språk? Er det det siste du kunne tenke deg kan du jo være veldig skeptisk, og så kan du si nei. Hvis du derimot kunne tenke deg å lære dette språket kan du la være å være skeptisk, og si ja. Lykke til🙂 1
Margit777 Skrevet 3. august #6 Skrevet 3. august Holder med å si han er Haram, så kan du mer enn nok. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #7 Skrevet 3. august Er det bare på jobb liksom? Det er jo greit med språkkunnskaper? Hadde takket ja. Anonymkode: 18ef4...10c
KaffekoppQueen Skrevet 3. august #8 Skrevet 3. august Skjønner ikke problematikken? Hva er du skeptisk til?
AnonymBruker Skrevet 3. august #9 Skrevet 3. august Kjør på. Sikkert ikke baktanker. Anonymkode: 8f007...fa6
AnonymBruker Skrevet 3. august #10 Skrevet 3. august KaffekoppQueen skrev (5 minutter siden): Skjønner ikke problematikken? Hva er du skeptisk til? Om han kan ha en baktanke, for han flørter veldig. Anonymkode: b6e72...372
AnonymBruker Skrevet 3. august #11 Skrevet 3. august Det er jo et av de mest nyttige språkene i verden. Mange snakker det. Blir flere og flere i Norge også. Jeg har en hvit ikke-muslim venn som lærte seg arabisk fordi han likte verdensdelen og ofte ferierte der. Jeg også elsker midt-østen, men ikke så mye at jeg gidder lære språk. Anonymkode: 5ccfd...8d3 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #12 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om han kan ha en baktanke, for han flørter veldig. Anonymkode: b6e72...372 Er du redd for å såre han om han gjør det fordi han liker deg? Anonymkode: 18ef4...10c
AnonymBruker Skrevet 3. august #13 Skrevet 3. august «Mannlig muslimsk kollega sier han vil lære meg arabisk» Virker jo nesten ikke ladet i det hele tatt… Anonymkode: 90350...bfe
KaffekoppQueen Skrevet 3. august #14 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om han kan ha en baktanke, for han flørter veldig. Anonymkode: b6e72...372 Og hvis han har en baktanke? Så mye unødvendig problemer. Du kan bare si ja eller nei avhengig av hva DU ønsker vel? 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #15 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Vi har et veldig tett bånd, både som kolleger og vennskap. Burde jeg være skeptisk? Anonymkode: b6e72...372 Som for alle andre språk så er det ikke bare noe en som kan det enkelt kan lære bort. Her er det snakk om et annet skriftspråk også. Han kan sikkert lære deg noen fraser, men hvis du faktisk skal lære deg arabisk bør du gå kurs. Anonymkode: a8df2...f21 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #16 Skrevet 3. august Har du en jobb hvor det er muligheter for spionasje, ville jeg vært skeptisk. Ellers må du jo vurdere om du ønsker å lære det, eller ta avstand fordi du tenker han vil lære deg det pga flørt. At dere treffes ofte, og han var baktanker om at dere skal bli mer kjent og nær. Anonymkode: 02aa9...509
AnonymBruker Skrevet 3. august #17 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi har et veldig tett bånd, både som kolleger og vennskap. Burde jeg være skeptisk? Anonymkode: b6e72...372 Nei, det hadde jeg takket ja til. Så gøy! Anonymkode: d24f8...e86
AnonymBruker Skrevet 4. august #18 Skrevet 4. august Hadde takket nei, arabisk høres forferdelig ut. Nyttig eller ei. Hadde takket ja om det var et vakrere språk, men da som et supplement til annen metode (kurs for eksempel). Anonymkode: c4d1d...564
AnonymBruker Skrevet 4. august #19 Skrevet 4. august Så bra dere har tett bånd. Veldig viktig for jobben. Anonymkode: 8f007...fa6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå