AnonymBruker Skrevet 31. juli #1 Skrevet 31. juli Hva er greit å ha I nattbordskuffen når date kommer og det nok blir sex? Har vært ute av dette gamet lenge. Jeg har kondomer og glidemiddel. Noe papir? Dorull liksom? Noe mer? Anonymkode: b3278...53c
AnonymBruker Skrevet 31. juli #2 Skrevet 31. juli Du har vel det viktigste da? Dumt å ha for mye også, da hadde jeg blitt skeptisk hvis jeg var den du skulle date.. Anonymkode: 15669...59d 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #4 Skrevet 31. juli Litt OT, men hvorfor bruker folk glidemiddel? Jeg er veldig trang, men har allikevel aldri trengt det. Er det ikke normalt å bli våt av seg selv? Anonymkode: bfcfa...500 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #5 Skrevet 31. juli Jeg ligger ikke med noen som ikke er kjæresten min. Anonymkode: 2068a...01d 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli #6 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Litt OT, men hvorfor bruker folk glidemiddel? Jeg er veldig trang, men har allikevel aldri trengt det. Er det ikke normalt å bli våt av seg selv? Anonymkode: bfcfa...500 Hvis du er voksen så forstår du hvorfor noen har glidemiddel. Har ingenting med å være trang eller ikke. Anonymkode: 14d54...068 14 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #7 Skrevet 31. juli Daten er ikke velkommen inn i soverommet mitt. Anonymkode: 7637a...915 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli #8 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Litt OT, men hvorfor bruker folk glidemiddel? Jeg er veldig trang, men har allikevel aldri trengt det. Er det ikke normalt å bli våt av seg selv? Anonymkode: bfcfa...500 Jeg bruker ikke glidemiddel der jeg blir våt av meg selv, men helt andre steder. Anonymkode: 17542...19f 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #9 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Litt OT, men hvorfor bruker folk glidemiddel? Jeg er veldig trang, men har allikevel aldri trengt det. Er det ikke normalt å bli våt av seg selv? Anonymkode: bfcfa...500 Eeeeeelsker glidemiddel😃. Overhode ikke noe jeg trenger, da jeg produserer godt med egen lubrikasjon. Men et godt glidemiddel gjør alt så mye, mye bedre. Det er ikke sånn at alle bruker glidemiddel fordi man trenger det. Man bruker det fordi det løfter hele opplevelsen. På samme måte som alt av leketøy. Det er ikke som bruker vibratorer, dildler, womanizere, sugemaskiner osv fordi de trenger det. De gjør det fordi det er morsomt, godt og kan løfte sex til nye høyder. Anonymkode: be089...eac 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #10 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Litt OT, men hvorfor bruker folk glidemiddel? Jeg er veldig trang, men har allikevel aldri trengt det. Er det ikke normalt å bli våt av seg selv? Anonymkode: bfcfa...500 Mann her. Jeg liker å bli onanert med glidemiddel, og begge trenger det til anale leker. Har også opplevd at selv yngre klissvåte kvinner, på et eller annet tidspunkt av kvelden, trenger litt ekstra smøring. Sårhet er ikke godt. Skjønner ikke at så mange har fordommer mot noe som kan gjøre ting enda bedre. Anonymkode: d8f95...103 7
AnonymBruker Skrevet 1. august #11 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (På 31.7.2026 den 17.10): Litt OT, men hvorfor bruker folk glidemiddel? Jeg er veldig trang, men har allikevel aldri trengt det. Er det ikke normalt å bli våt av seg selv? Anonymkode: bfcfa...500 Analsex da vel, Hallo?? Anonymkode: ed1fe...6d4 1
Snok1 Skrevet 2. august #13 Skrevet 2. august Første gang kjæresten min lå over var hun litt alene på soverommet før jeg la meg. I nattbordskuffen min ligger det litt av hvert for både kvinner og menn. Når jeg kom inn til henne, spurte jeg: «Har du kikket i nattbordskuffen?» »Ja», svarer hun. »Flink pike.» 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #14 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (På 31.7.2026 den 17.10): Litt OT, men hvorfor bruker folk glidemiddel? Jeg er veldig trang, men har allikevel aldri trengt det. Er det ikke normalt å bli våt av seg selv? Anonymkode: bfcfa...500 Alder, medisiner, forskjellig. Anonymkode: bac66...a5b
AnonymBruker Skrevet 2. august #15 Skrevet 2. august Bibelen og en salmebok. Anonymkode: be1e2...377 3 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #16 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (På 31.7.2026 den 17.10): Litt OT, men hvorfor bruker folk glidemiddel? Jeg er veldig trang, men har allikevel aldri trengt det. Er det ikke normalt å bli våt av seg selv? Anonymkode: bfcfa...500 Spør moren din Anonymkode: 04f47...d32
AnonymBruker Skrevet 2. august #17 Skrevet 2. august Foruten kondomer, glidekrem og våtservietter har jeg liggende en slik; LELO LILY 2 Review: What a Powerful Bullet! til felles bruk. Blir selvfølgelig rengjort, men hva synes dere damer om det? Positivt, eller redd for at den kan være brukt sammen med andre? Anonymkode: 15669...59d
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:49 #18 Skrevet tirsdag kl. 10:49 AnonymBruker skrev (På 31.7.2026 den 17.17): Jeg ligger ikke med noen som ikke er kjæresten min. Anonymkode: 2068a...01d Hvordan vise at man ikke er så opptatt av å svare på det tråden handler om.... 😅🤣 Anonymkode: da38b...c83
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:51 #19 Skrevet tirsdag kl. 10:51 AnonymBruker skrev (På 31.7.2026 den 17.10): Litt OT, men hvorfor bruker folk glidemiddel? Jeg er veldig trang, men har allikevel aldri trengt det. Er det ikke normalt å bli våt av seg selv? Anonymkode: bfcfa...500 Kan gjøre opplevelsen bedre for oss menn hvis man skal ha sex med kondom. Anonymkode: da38b...c83
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:54 #20 Skrevet tirsdag kl. 10:54 AnonymBruker skrev (På 2.8.2026 den 12.19): Foruten kondomer, glidekrem og våtservietter har jeg liggende en slik; LELO LILY 2 Review: What a Powerful Bullet! til felles bruk. Blir selvfølgelig rengjort, men hva synes dere damer om det? Positivt, eller redd for at den kan være brukt sammen med andre? Anonymkode: 15669...59d Jeg ville ikke ha brukt et leketøy som kan ha vært brukt av mange andre, uansett hvor godt du påstår du rengjør den. Kjenner jeg tror BV av å bare lese om det. Anonymkode: d9d61...5c5 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå