AnonymBruker Skrevet 27. juli #1 Skrevet 27. juli Hvor reiser du ikke tilbake på ferie igjen eller ferieform du ikke vil gjenta igjen. Anonymkode: be53f...181
Virrevirrevapp Skrevet 27. juli #3 Skrevet 27. juli Vintertur på høyfjellet. Iskaldt og øde. Jeg liker hytteturer, men sommer/vår/høst ved sjøen eller ved et vann.
AnonymBruker Skrevet 27. juli #4 Skrevet 27. juli Kreta - pakketur. Cruise. Elsker å reise, men disse var grusomme. Anonymkode: 533a5...a0e 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #5 Skrevet 27. juli Camping ble jeg ferdig med i barndommen, hotellrom uten eget bad ble jeg ferdig med i ungdommen. Jentetur eller gruppetur eller delt hyttetur skal jeg aldri på. Steder som var interessante å besøke en gang, men neppe igjen: Bratislava, Bucuresti, Birmingham, Berlin, Budapest (hvorfor kommer jeg plutselig bare på steder på B?) Anonymkode: 4c9c5...771 8 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #6 Skrevet 27. juli Aldri mer chartertur eller campingtur. Cruise eller båttur småbåt har jeg aldri prøvd, kommer ikke til å prøve heller. Interrail kommer jeg neppe til å gjøre igjen heller. Vil ikke tilbake til USA eller Tyrkia. Anonymkode: 95155...562 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli #7 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Dametur. ALDRI mer Anonymkode: bd929...3ac Kjekkeste jeg vet, må ha vært noe galt med damene «dine». Anonymkode: 95155...562 10 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli #8 Skrevet 27. juli Hyttetur hvor stuen blir brukt som soverom……… never again. Jeg står opp tidlig, legger meg tidlig. Hater å være fanget "på rommet" på morgenen… jeg trenger å stå opp, lage kaffe, ordne frokost etc! Hater å måtte bli liggende en evighet. Anonymkode: e119d...4ab 12 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #9 Skrevet 27. juli Festetur til syden som i ungdommen. Det er jeg heldigvis ferdig med. Anonymkode: 1d258...8b6 5 1
Skogkatten Skrevet 27. juli #10 Skrevet 27. juli Telttur og campingtur uten tilgang på eget bad ble jeg avvent i barndommen. Aldri igjen. Klassisk chartertur var jeg med på et par ganger som tenåring, og jeg ble ferdig med det da. Det er grenser for hvor lenge det er gøy å flytte seg mellom strand og basseng på fullstendig sjarmløse steder. Og de fleste hoteller ser ut som sjelløse turistmaskiner. Hytte til hytte i fjellet. Bare fordi jeg ikke er noe særlig friluftsmenneske, og det ikke er noe jeg koser meg med. 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli #11 Skrevet 27. juli Chartertur til "Syden". En gang i livet er nok. Nå er det 40 år siden. Fyll og faenskap på flyet, sykt lang busstur der det føltes som vi stoppet ved 150 hoteller, fyll og bråk på hotellet, absolutt ingenting å finne på bortsett fra å grille kroppen ved bassenget og "shopping" i butikker som bare solgte plastdritt og suvenirer. Eneste maten å få var såkalt internasjonal mat - burgere, pizza og pasta. Alle rettene med elendig kvalitet. Anonymkode: 295a4...371 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #12 Skrevet 27. juli Reiser ikke tilbake til Cuba, Vietnam eller Panama. Alle de land var det mer enn nok med et besøk. Anonymkode: 55b43...b8b 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #13 Skrevet 27. juli Sommerferie med «rotfamilien» min. Vi søsken har blitt voksne, det fungerer rett og slett ikke lenger. Jeg lærte i fjor. I år takka jeg nei. Får holde med hverdagsliv og jul/bursdag. Ferie sammen funker ikke. Og jada, jeg elsker dem alle sammen… Anonymkode: d2188...e33 1 4 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli #14 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Reiser ikke tilbake til Cuba, Vietnam eller Panama. Alle de land var det mer enn nok med et besøk. Anonymkode: 55b43...b8b Hva, jeg elsker Vietnam ❤️❤️❤️ Anonymkode: 4a4f0...284 5 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #15 Skrevet 27. juli Rundreise i Skottland med tre gutter i åtte-niårsalderen. Det var 9 grader og regn hver dag, akkurat som her hjemme. Sousse i Tunisia med ekkel turoperatør (konk nå). Fikk heldigvis turen gratis, men ville heller vært opplevelsen foruten. Anonymkode: 9913e...1ba 4
AnonymBruker Skrevet 27. juli #17 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Camping ble jeg ferdig med i barndommen, hotellrom uten eget bad ble jeg ferdig med i ungdommen. Jentetur eller gruppetur eller delt hyttetur skal jeg aldri på. Steder som var interessante å besøke en gang, men neppe igjen: Bratislava, Bucuresti, Birmingham, Berlin, Budapest (hvorfor kommer jeg plutselig bare på steder på B?) Anonymkode: 4c9c5...771 Hvorfor er du ferdig med Berlin og Budapest? Jeg for min del er ferdig med alt av ferie som er å campe, bo på sovesal eller bo med andres barn... Anonymkode: d8147...6ee 4
AnonymBruker Skrevet 27. juli #18 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hyttetur hvor stuen blir brukt som soverom……… never again. Anonymkode: e119d...4ab Det minner meg om en gang jeg avbooket hotell fordi noen jeg kjente tilbød meg rom hos dem. Fint soverom med eget bad, skrøt de av, så jeg takket ja. Så etter at jeg kom frem hadde de fått besøk av datteren med mann som skulle ha rommet, men ikke noe problem altså, du kan sove på stua... Da var det i mellomtiden fullt på hotellet. Så jeg er litt ferdig med å bo privat om det ikke er helt nær slekt og jeg vet jeg får eget rom. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor er du ferdig med Berlin og Budapest? Jeg for min del er ferdig med alt av ferie som er å campe, bo på sovesal eller bo med andres barn... Anonymkode: d8147...6ee Berlin hadde trist østblokkpreg, så etter jeg var ferdig med de største severdighetene og beste museene (som var fantastiske), frister det ikke å dra på nytt. Budapest følte jeg også at jeg ble ferdig med, i motsetning til andre byer jeg aldri kan få nok av (som London, Paris, Barcelona, Wien, New York m.fl). Du nevnte også sovesal og å bo med andres barn, det er heldigvis noe jeg alltid har styrt unna skrekken må være sånt man leser om på kg, der man inviteres med på hyttetur og er påtenkt som barnevakt pluss sove med barna mens foreldrene slapper av... Anonymkode: 4c9c5...771 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #20 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Festetur til syden som i ungdommen. Det er jeg heldigvis ferdig med. Anonymkode: 1d258...8b6 Åhh, Ayia Napa 2005. Glemmer aldri 🤣 Anonymkode: 1b7ec...017 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå