AnonymBruker Skrevet 8. juli #1 Skrevet 8. juli Har truffet tre fra tinder i fjor sommer. Logget på Tinder igjen nå også ser jeg masse av de samme menneskene er der i år også. Nå er jeg også gammelt nytt kjennes det ut som🙄 Blir bare helt motløs. Vet ikke om jeg tørr å treffe noen heller. Ikke er jeg ung lenger heller. 🫣 Anonymkode: 750e7...d22 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #2 Skrevet 8. juli Om du bare vil gi opp, er det jo rimelig enkelt. Anonymkode: 75b36...668 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli #3 Skrevet 8. juli Jeg kjenner følelsen, har vært på og av apper i sikkert 10 år. Aldri lenge av gangen, totalt har jeg kanskje vært aktiv et år, men det er de samme profilene, ofte med de samme bildene (jeg oppdaterer i det minste mine 😄). Mange av disse profilene dukket etter hvert opp på «Are we dating the same guy» på FB, ofte med div. røde flagg, så det er vel en grunn til at de fortsatt er single. Samtidig er jeg ganske normal tror jeg, og jeg har også vært mye singel (hatt en lei tendens til å havne i situationships), så man vet jo aldri. Nå kan det hende det har løsnet, dater en veldig hyggelig mann som virker lovende. Jeg har ingen enorm kravliste, men han matcher de få jeg har (bl.a. tid til å treffes, som har vært et gjennomgående problem tidligere). Ideelt sett vil man jo møte noen på normalt vis, men fortsett å prøve. Vær realistisk, sveip på de som har en bra profiltekst og som vil ta en kaffe ganske kjapt (har liten tro på evig chatting). Ligg unna de som åpenbart bare vil ha litt sengekos om det ikke er det du ser etter, eller en brevvenn som booster selvtilliten. Anonymkode: 431a5...e03
AnonymBruker Skrevet 8. juli #4 Skrevet 8. juli Jeg er fortsatt singel, selv om jeg både har prøvd sukker, match og møteplassen. Jeg har møtt til sammen 3 forskjellige menn fra nettdating. Det ble ikke full klaff med noen av dem. Det å nå registrere meg på nytt som bruker på en av de sidene, det byr meg så ekstremt imot. Da er jeg heller singel. Kvinne 36. Anonymkode: 4b569...b88
Serafin Skrevet 8. juli #5 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er fortsatt singel, selv om jeg både har prøvd sukker, match og møteplassen. Jeg har møtt til sammen 3 forskjellige menn fra nettdating. Det ble ikke full klaff med noen av dem. Det å nå registrere meg på nytt som bruker på en av de sidene, det byr meg så ekstremt imot. Da er jeg heller singel. Kvinne 36. Anonymkode: 4b569...b88 Jeg er også singel og mann på samme alder som deg. Jeg har samme opplevelse som deg når det gjelder dating.
AnonymBruker Skrevet 8. juli #6 Skrevet 8. juli Kanskje du bør tenke på dating som at du skal møte noen ansikt til ansikt i livet? Og være mer aktiv bare? Jeg har ikke tenkt å date på app, men har heller ikke tenkt å gi opp. Anonymkode: 2e111...6b0
AnonymBruker Skrevet 8. juli #7 Skrevet 8. juli Jeg var mest på forumet på Sukker den gang jeg var der 😅 Men ja; fortvilende å se de samme der, år etter år... Etter tre år borte hadde jeg forventninger om NOEN nye fjes i det minste, men det var dårlig gitt. Håper jeg slipper å sette mine ben på slike steder igjen. Fikk "fatique" av hele greia. Det kommer ingen og krafser på døra, da, ts. Du er fortsatt en ungsau, så det er bare å gå på date 😅 Personlig syntes jeg etter hvert at det var best å møtes raskt, ikke chatte seg til døde. Det spiller ingen rolle hvor hans favoritt reisested er om det ikke er kjemi irl, hvis du skjønner... Anonymkode: e4e85...41e
AnonymBruker Skrevet 8. juli #8 Skrevet 8. juli Det var en som kalte det Nextopia. En verden der «den neste» alltid kan være litt bedre. Det er vel det man fanges litt i. Skjønner godt at det er vanskelig å forholde seg til. Å være litt aktiv IRL tror jeg er bedre. Være sosial, gjerne innen noe man er interessert i - ikke gå på bar - og treffe folk. Om det ikke blir noe har man det i det minste hyggelig på veien. Det kan være en forbedring fra Tinder i seg selv. Anonymkode: eda15...b36
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå