AnonymBruker Skrevet 8. juli #2 Skrevet 8. juli Nesquik kuler er det jeg kommer på som kan ligne litt 😅🤣😁. Anonymkode: 7fd95...25a
AnonymBruker Skrevet 8. juli #3 Skrevet 8. juli Finnes ikke. Den som tapte veddemålet/vsr stor i kjeften får spise skikkelige varer. Husker jeg rett smaker det bare litt surt. Selv hadde jeg krevd personen måtte spise vårfor. Tørrfor er for pyser. Anonymkode: d7ed2...57e 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli #4 Skrevet 8. juli Sjekk ut de amerikanske. Lucky charmerende, rice krispies Anonymkode: 67e0d...a06
Beneath the Moon Skrevet 8. juli #5 Skrevet 8. juli Var det du som tapte veddemålet? 😅 Nå er det ingen vei tilbake, for deg. 🤣 2
Perelandra Skrevet 8. juli #6 Skrevet 8. juli Hvorfor spør du? 😄 Som barn spiste jeg ofte tørrfôr, det knaste nesten som chips, og smakte slett ikke så verst. 😺
BeeKind Skrevet 8. juli #7 Skrevet 8. juli Karamellstjerner! https://oda.com/no/products/68023-r-karamellstjerner/ 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #8 Skrevet 8. juli Beneath the Moon skrev (48 minutter siden): Var det du som tapte veddemålet? 😅 Nå er det ingen vei tilbake, for deg. 🤣 Ja var litt for stor i kjeften og sa at hvis Norge slo Brasil, skulle jeg spise opp maten til katten min. Nå er det flere som maser om at jeg må spise kattemat, og jeg er redd jeg blir dårlig i magen av det Ts Anonymkode: b9144...549 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #9 Skrevet 8. juli BeeKind skrev (34 minutter siden): Karamellstjerner! https://oda.com/no/products/68023-r-karamellstjerner/ Takk🤗 Ts Anonymkode: b9144...549
AnonymBruker Skrevet 8. juli #10 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja var litt for stor i kjeften og sa at hvis Norge slo Brasil, skulle jeg spise opp maten til katten min. Nå er det flere som maser om at jeg må spise kattemat, og jeg er redd jeg blir dårlig i magen av det Ts Anonymkode: b9144...549 Les deg opp neste gang, da hadde du skjønt at Norge hadde vunnet. Anonymkode: 76b5c...bd7
AnonymBruker Skrevet 8. juli #11 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Les deg opp neste gang, da hadde du skjønt at Norge hadde vunnet. Anonymkode: 76b5c...bd7 Ingenting er forutsigbart i sport. Til og med Haaland sa at han mente det kunne slå begge veier. Ts Anonymkode: b9144...549
AnonymBruker Skrevet 8. juli #13 Skrevet 8. juli Du har en bortskjemt katt, ikke sant? En som får laks og reker? 😉😄 Vet noen som hadde en sånn bortskjemt katt. De hadde kattevakt som syntes det var for gærent og spiste litt av kattematen. Anonymkode: 3a769...445 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #14 Skrevet 8. juli BeeKind skrev (8 timer siden): Karamellstjerner! https://oda.com/no/products/68023-r-karamellstjerner/ Kanskje disse kan deles i to så ser det mer ut som de friskies kattemat hehe Anonymkode: 6cff6...54d 1
Beloved Skrevet 8. juli #15 Skrevet 8. juli Kjøp en boks våtfôr og en boks vanlig tunfisk, flytt lappen fra kattematen over til tunfiskboksen. 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli #16 Skrevet 8. juli dette merket har våtfor til katt som ikke smaker høgg og ser ut som dritt. Anonymkode: 1a001...f0a
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:50 #17 Skrevet torsdag kl. 08:50 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du har en bortskjemt katt, ikke sant? En som får laks og reker? 😉😄 Vet noen som hadde en sånn bortskjemt katt. De hadde kattevakt som syntes det var for gærent og spiste litt av kattematen. Anonymkode: 3a769...445 Han får tørrfôr og kokt sei Ts Anonymkode: b9144...549
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå