AnonymBruker Skrevet 7. juli #1 Skrevet 7. juli Jeg leie en sokkel etasje. Huseier bor i første etasjen. Det er mitt ansvar å klippe plen. Nylig, mens jeg klipte plen, huseieren og hans venn kaster vannmelon skal og rester fra veranda på 2 etasje og ned der jeg jobbet. Jeg har bet han flere ganger a slutte med å kaste matrester fordi det er et problem med roter, mus og snegler. Jeg tror de tenkte at jeg skulle kjøre gressklipper over skalen. Det er ekkelt å tenke på at matrester skal slenges på sko og leggene min. Jeg tok engangs hansker og en plast pose og ryddet mens de prøvde å få min oppmerksomhet. Jeg har opplevd mye sykt og rar oppførselen fra dem. Heldigvis hadde jeg høretelefoner og solbriller på og dermed kunne lett ignorere dem. Jeg er sikker det var med vilje og ikke en uhell. Hvor syk er dette? Anonymkode: d0601...bfe 6 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #3 Skrevet 7. juli For noen drittsekker. Ville ærlig talt flyttet. Plukk matrestene og plasser på trammen hans. Hvem faen kaster kompost på egen plen. Anonymkode: cfe1e...1e0 28 1
anne2032 Skrevet 7. juli #4 Skrevet 7. juli (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er du norsk? Anonymkode: 222da...7fb Endret 7. juli av anne2032 Vil være anonym
AnonymBruker Skrevet 7. juli #5 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er du norsk? Anonymkode: 222da...7fb Hva har det med saken å gjøre? Anonymkode: 37e1b...330 15 12
AnonymBruker Skrevet 7. juli #6 Skrevet 7. juli Første feilen er at det har blitt ditt ansvar som leietaker å klippe gresset. Det er ikke riktig når dem bor der selv. Så huseier har ikke noe respekt for deg når dem kaster ting nede på plenen. Anonymkode: ee670...1ee 9 1 5
Fighter83 Skrevet 7. juli #7 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg leie en sokkel etasje. Huseier bor i første etasjen. Det er mitt ansvar å klippe plen. Nylig, mens jeg klipte plen, huseieren og hans venn kaster vannmelon skal og rester fra veranda på 2 etasje og ned der jeg jobbet. Jeg har bet han flere ganger a slutte med å kaste matrester fordi det er et problem med roter, mus og snegler. Jeg tror de tenkte at jeg skulle kjøre gressklipper over skalen. Det er ekkelt å tenke på at matrester skal slenges på sko og leggene min. Jeg tok engangs hansker og en plast pose og ryddet mens de prøvde å få min oppmerksomhet. Jeg har opplevd mye sykt og rar oppførselen fra dem. Heldigvis hadde jeg høretelefoner og solbriller på og dermed kunne lett ignorere dem. Jeg er sikker det var med vilje og ikke en uhell. Hvor syk er dette? Anonymkode: d0601...bfe Hadde bare kuttet tvert å kutte gresset der og da. Bedre å ta det opp senere når de ikke er der. 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli #8 Skrevet 7. juli Norsk eller ikke, dette er ikke normal oppførsel av noen. Ts, jeg hadde flyttet. Anonymkode: 4cfe3...840 18 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #9 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg leie en sokkel etasje. Huseier bor i første etasjen. Det er mitt ansvar å klippe plen. Nylig, mens jeg klipte plen, huseieren og hans venn kaster vannmelon skal og rester fra veranda på 2 etasje og ned der jeg jobbet. Jeg har bet han flere ganger a slutte med å kaste matrester fordi det er et problem med roter, mus og snegler. Jeg tror de tenkte at jeg skulle kjøre gressklipper over skalen. Det er ekkelt å tenke på at matrester skal slenges på sko og leggene min. Jeg tok engangs hansker og en plast pose og ryddet mens de prøvde å få min oppmerksomhet. Jeg har opplevd mye sykt og rar oppførselen fra dem. Heldigvis hadde jeg høretelefoner og solbriller på og dermed kunne lett ignorere dem. Jeg er sikker det var med vilje og ikke en uhell. Hvor syk er dette? Anonymkode: d0601...bfe Jeg sitter med følelsen at han er mentalt veldig sykt. Han er en utrolig stakkarslig, hyggelig, smilende gammel mann utad. Men han har to ansikter den utad og den til de han velger som offer. Så snart han fikk vite at jeg hadde sakt opp min forrige eie avtale, kom han med seksuell kommentarer. I det 4 år jeg hadde kjente han hadde han kun vært hyggelig og respektfull. Tror det handler om makt og ned trykking av meg som kvinne . At jeg er utlendinger er en svakhet han prøver å utnytte. Anonymkode: d0601...bfe 6 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #10 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg sitter med følelsen at han er mentalt veldig sykt. Han er en utrolig stakkarslig, hyggelig, smilende gammel mann utad. Men han har to ansikter den utad og den til de han velger som offer. Så snart han fikk vite at jeg hadde sakt opp min forrige eie avtale, kom han med seksuell kommentarer. I det 4 år jeg hadde kjente han hadde han kun vært hyggelig og respektfull. Tror det handler om makt og ned trykking av meg som kvinne . At jeg er utlendinger er en svakhet han prøver å utnytte. Anonymkode: d0601...bfe Film/ ta opptak i det skjulte. Kontakt politiet så de kan være obs på han. Du kan også vurdere å anmelde han for seksuell trakassering. Finn deg ny leilighet. Anonymkode: 50496...926 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #11 Skrevet 8. juli Jeg hadde flyttet. Ikke ditt ansvar å klippe huseiers plen når han selv bor der. Når du har flyttet kan du advare om han på lokal facebook gruppe om hvem utleier man skal holde seg unna. Anonymkode: 92199...e99 2
Seff Skrevet 8. juli #12 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg hadde flyttet. Ikke ditt ansvar å klippe huseiers plen når han selv bor der. Når du har flyttet kan du advare om han på lokal facebook gruppe om hvem utleier man skal holde seg unna. Anonymkode: 92199...e99 Det kan jo hende at hun har avtale om lavere leie mot at hun klipper plenen. Men er enig i at hun bør flytte. Hva blir det neste, liksom ..? 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli #13 Skrevet 8. juli Hvorfor har du som leietaker ansvar for uteområdet? Får du betalt for dette? Denne utleieren høres ikke normal ut. Jeg ville sett meg om etter en annen plass og bo. Anonymkode: e9c90...bd5 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli #14 Skrevet 8. juli Det er i hvert fall ikke normalt. Jeg ville sett meg etter noe annet. Anonymkode: 136a0...982 2
Mei88 Skrevet 8. juli #16 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg hadde flyttet. Ikke ditt ansvar å klippe huseiers plen når han selv bor der. Når du har flyttet kan du advare om han på lokal facebook gruppe om hvem utleier man skal holde seg unna. Anonymkode: 92199...e99 Man kan fint få ansvar for å klippe plen om det er en flekk som er leietakers uteområde. Å det tenker jeg er innafor å holde orden på det området man selv disponerer
AnonymBruker Skrevet 8. juli #17 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg leie en sokkel etasje. Huseier bor i første etasjen. Det er mitt ansvar å klippe plen. Nylig, mens jeg klipte plen, huseieren og hans venn kaster vannmelon skal og rester fra veranda på 2 etasje og ned der jeg jobbet. Jeg har bet han flere ganger a slutte med å kaste matrester fordi det er et problem med roter, mus og snegler. Jeg tror de tenkte at jeg skulle kjøre gressklipper over skalen. Det er ekkelt å tenke på at matrester skal slenges på sko og leggene min. Jeg tok engangs hansker og en plast pose og ryddet mens de prøvde å få min oppmerksomhet. Jeg har opplevd mye sykt og rar oppførselen fra dem. Heldigvis hadde jeg høretelefoner og solbriller på og dermed kunne lett ignorere dem. Jeg er sikker det var med vilje og ikke en uhell. Hvor syk er dette? Anonymkode: d0601...bfe For noen idioter! 🤬 Anonymkode: abb81...204 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #18 Skrevet 8. juli Ikke direkte folkeskikk nei,håper du fikk det i oppsamleren. Glad jeg "leier av banken" og ikke av en utleier som driver med puk. Anonymkode: d2d57...5ad
AnonymBruker Skrevet 8. juli #19 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (18 timer siden): Er du norsk? Anonymkode: 222da...7fb Hva har det med saken å gjøre? Anonymkode: 47a8d...f14 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #20 Skrevet 8. juli TS - dette er dårlig og unormal oppførsel. Folk som oppfører seg sånn blir ikke bedre. Løsningen er å flytte, sånn skal du ikke ha det. Anonymkode: fc94c...32e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå