Gå til innhold

Flere som bruker å vaske undertøy i hotellrommets vannkoker?

Fremhevede innlegg

Skrevet

https://dinside.dagbladet.no/reise/vasker-undertoy-i-kaffemaskina/84866239

Må innrømme det skjer av og til at jeg vasker underbuksa i vannkokeren så trusa blir helt ren. 
Utifra undersøkelsen virker det som 47% av nordmenn mener dette er uakseptabelt. Mens i Storbritannia er det kun 23 % som mener det samme. Det kan stemme med mine reiser der, hvor det er mer vanlig å vaske undertøy i vannkokeren på hotellrommet. 

Anonymkode: 4ebe6...9ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker jeg leste dette for 20 år siden eller noe, ikke brukt hotell vannkoker siden den gang 🤮🤮

Anonymkode: d7d71...f36

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Bruker ikke vannkoker til vask av undertøy nei. Heldigvis drikker ikke jeg kaffe, så hva som har skjedd med vannkokere på hoteller jeg har vært spiller ingen rolle for meg.

Fy faen, så ekkelt 🤮

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Må innrømme det skjer av og til at jeg vasker underbuksa i vannkokeren så trusa blir helt ren. 

Tror du bare troller.

Så dårlig oppdragelse har ikke foreldrene dine stått for?

Anonymkode: 087c2...a51

• Liker 10
  • Nyttig 7
Skrevet

Er en grunn til at jeg aldri bruker badekarene, kaster et eventuelt sengeteppe og pynteputer langt unna, aldri bruker vannkoker og aldri bruker glassene. Vet aldri hva slags griser som har vært der før 

Anonymkode: c4320...28f

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror du bare troller.

Så dårlig oppdragelse har ikke foreldrene dine stått for?

Anonymkode: 087c2...a51

Du skulle bare visst hvor dårlig boevne enkelte har du… 

Anonymkode: c4320...28f

• Liker 2
Skrevet

1. Jeg pakker med nok undertøy.

2. Jeg lager ikke Corona etterfølgeren i vannkokeren på hotellrom nei. 

3. 😡

Anonymkode: c0fb4...556

• Liker 6
Skrevet

Tydeligvis! Har vært tema her tidligere også

Anonymkode: d87da...702

Skrevet

Hvorfor ikke bare ha med seg tilstrekkelig antall truser på tur så man slipper å bli en motbydelig, ufordragelig gris? 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet

Dette må være troll. Alle voksne folk har med seg nok undertøy på reisen.

Anonymkode: 960dd...8c5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

https://dinside.dagbladet.no/reise/vasker-undertoy-i-kaffemaskina/84866239

Utifra undersøkelsen virker det som 47% av nordmenn mener dette er uakseptabelt. Mens i Storbritannia er det kun 23 % som mener det samme. Det kan stemme med mine reiser der, hvor det er mer vanlig å vaske undertøy i vannkokeren på hotellrommet. 

Troll! 

Anonymkode: 5289b...aa7

Skrevet

Ganske sikker på at det er mer en vandrehistorie enn noe folk faktisk gjør. Det er jo stort sett ganske lett mulig å kjøpe mer undertøy om man trenger det uansett hvor man er. 

Men av de tingene på den lista syns jeg ikke det å slenge et håndkle/bikini over balkongen er så ille? Slik at det tørker. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke. 

Vasker i vasken, og heller evt kokende vann over.

Anonymkode: a9ce4...7a1

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Har alltid med egen vannkoker på tur og har alltid med flere undertøy enn hva jeg tror jeg vil trenge. 

Folk er så ekle! 

Anonymkode: a1c41...843

• Liker 1
Skrevet

De fleste bruker dem til å pisse i om natta, så neppe en bra måte å få særlig rene truser på.

Anonymkode: 6e717...d85

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Æsj, noe så krekselig! Enkelte folk er motbydelige, og dette er voksne folk!

Anonymkode: c06e3...fba

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Ibot skrev (6 minutter siden):

Hvorfor ikke bare ha med seg tilstrekkelig antall truser på tur så man slipper å bli en motbydelig, ufordragelig gris? 

Jeg bruker å reise med kun håndbagasje så da blir plassen begrenset. Så blir mye klesvask på hotellrommet. Tar også alltid med en gummilapp for å tette avløpet i vasken for klesvasken. Underbukser må vaskes på kokvask for å bli rene. Spesielt når man har litt feriemage og det blir for mye tarmbakterier. Holder ikke å vaske de i vasken der. 

Skrevet

Kokvaske truser uten såpe? Nei..

Anonymkode: 88e1b...f25

• Liker 2
Skrevet

Vandrehistorie som i tillegg gir null mening. Det er ingen som kokvasker undertøyet sitt, hvorfor skal man plutselig begynne med det på hotell? Det blir rent med såpe. De fleste voksne greier å beregne riktig antall undertøy de behøver til reise. Nei... 

Anonymkode: 32779...321

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Nei, vet du hva, der går grensen. Det er jo bare å passe på å ha med seg nok undertøy. 

Og nå er jeg veldig glad for at jeg aldri har brukt vannkoker på hotellrom. 

Endret av Beneath the Moon
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...