Gå til innhold

Kan dere menn ha sex med en dame dere ikke finner attraktiv?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ofte sett at menn kan ta med seg ikke så attraktive damer hjem fra byen. Er sikkert alkoholen som snakker da. Men på generelt grunnlag, må dama være fin for at dere skal ønske seg med henne? Eller hva er deres tanker om dette? 

Personlig, som kvinner ville jeg ikke hatt sex med menn jeg ikke finner attraktiv

Anonymkode: 4ce2c...2b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har vist seg gjennom tidene at menn er ulike.

Min mann må finne dama attraktiv OG ha følelser. Jeg fikk han ikke til sengs før han skjønte at jeg var seriøs og han begynte å få følelser.

Kompisen hans bryr seg null om utseende, men det må være et godt hode på dama som han sier. Altså hun må være smart, ha gode verdier og frisk.

En av mine kompiser er raus som han sier og forskjellsbehandler ingen. De som vil ha skal få.

Anonymkode: 9dfc9...2c6

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn klarer jo å ta seg til rette på alt mulig. Ikke kom å si at det fordi de er så tiltrukket av alt. Menn klarer å stappe den inn i hva som helst... Dyr, barn, eldre på gamlehjem, lik - you name it😅 Så at de klarer å ha sex med noen de ikke finner attraktive, sier seg vel selv...

Anonymkode: 1af79...129

• Liker 6
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har ofte sett at menn kan ta med seg ikke så attraktive damer hjem fra byen. Er sikkert alkoholen som snakker da. Men på generelt grunnlag, må dama være fin for at dere skal ønske seg med henne? Eller hva er deres tanker om dette? 

Personlig, som kvinner ville jeg ikke hatt sex med menn jeg ikke finner attraktiv

Det er gradsforskjeller. Jeg kan ligge med damer som jeg ikke synes er spesielt attraktive, men de kan heller ikke være helt på andre siden av skalaen. Så fra veldig attraktive til OK. 

Anonymkode: c4e30...8ae

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

At dama fremstår sexy er mye viktigere enn atraktivitet.

"Fin" er viktig når man skal runke til noe; hvis du uansett skal være i mellom lårene med nesa i analen hennes, så er attraktivitet mindre verdt enn renslighet...

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Marius Borg Høiby hadde jo sex med ei kvinne i Lofoten som han kalte troll og sendte bilder til kompisen av for å vise hvor stygg hun var. Så noen menn kan det.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Hulderen skrev (7 minutter siden):

Marius Borg Høiby hadde jo sex med ei kvinne i Lofoten som han kalte troll og sendte bilder til kompisen av for å vise hvor stygg hun var. Så noen menn kan det.

Vi vet jo alle at her var det avsenderen som var trollet.

Anonymkode: 03d55...9ea

• Liker 13
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lærte et akronym som gikk blandt guttegjengen jeg var venn med. 

Pifmuff. 

Pulbar i fylla men ute før frokost.. 

Fra spøk til alvor. Menn er like forskjellige som kvinner. Noen bryr seg, noen bryr seg ikke.. 

Anonymkode: 9f2d2...982

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Menn klarer jo å ta seg til rette på alt mulig. Ikke kom å si at det fordi de er så tiltrukket av alt. Menn klarer å stappe den inn i hva som helst... Dyr, barn, eldre på gamlehjem, lik - you name it😅 Så at de klarer å ha sex med noen de ikke finner attraktive, sier seg vel selv...

Alt det der gjør damer også.

Anonymkode: fd262...428

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hulderen skrev (57 minutter siden):

Nå er MBH ikke som normale menn da. 😬

Anonymkode: fc14c...a06

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Alt det der gjør damer også.

Men nå var det ikke damer ts spurte om, var det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mye sykt

Damer har sex med hunder som slikker mus

Dansk radio sa det var lov i Danmark og utbredt

Damer har og sex med barn

Verden er syk

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men nå var det ikke damer ts spurte om, var det?

Nei, men innlegget så ut til å skulle henge ut menn som ukritiske sexmonstre. Og da er det greit å minne deg om at det faktisk gjelder damer også. Sånn for balansens skyld.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette vesenet kan stemme... 

Anonymkode: d5b86...4bc

AnonymBruker
Skrevet

For egen del tenker jeg bare at det finnes forskjellige typer attraktivitet. At hun tenner meg seksuelt, er ikke det samme som at jeg kan ligge å beundre henne, mens hun sover, eller stolt gå hånd i hånd i Storgata . 

Anonymkode: bf2dd...5cb

AnonymBruker
Skrevet

Husker jeg noen sa på jobben for litt over 30 år siden

" Det er f**** på grisen også "

Anonymkode: 8a3e4...7d1

AnonymBruker
Skrevet

Svært mange menn kan tenke seg å ha uforpliktende sex med mindre attraktive kvinner, så lenge det kun er sex involvert, helst også uten at det blir kjent for andre kvinner. Det betyr ikke at en kunne tenke seg å ha sex med noen en fant frastøtende, men at hun ikke heller trenger å være spesielt tiltrekkende eller ha noen spesielle positive egenskaper, ut over det mest "grunnleggende". Det er kanskje blant de minst sjarmerende trekkene ved menn, og hovedgrunnen til at så å si alle kvinner har så å si ubegrenset tilgang på mer attraktive sexpartnere, mens dette ikke er overførbart til forhold. 

Anonymkode: a7b82...3ed

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Attraktiv kan være så mangt, og ikke bare utseendet. 

Heldigvis finnes det noen for alle, og det som en ikke liker kan en annen gjøre.

Utseendet er ikke alt! 

Anonymkode: ecf01...18f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Dette vesenet kan stemme... 

Anonymkode: d5b86...4bc

Sa jeg noe feil?

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Attraktiv kan være så mangt, og ikke bare utseendet. 

Heldigvis finnes det noen for alle, og det som en ikke liker kan en annen gjøre.

Utseendet er ikke alt! 

Anonymkode: ecf01...18f

Godt sagt. Og nei, jeg kunne ikke hatt sex med noen jeg ikke finner attraktive, men det kan selvsagt vært stor forskjell på hva jeg finner attraktivt og andre finner attraktivt

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...