Gå til innhold

Mannen er misfornøyd og sur av for lite sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver kveld prøver han seg. Vi har sex kanskje 1-2 ganger i uken, for han kunne vi hatt det hver dag, flere ganger for dagen.

Hver kveld er en forventning om at det skal bli sex, og han legger seg småfurt om jeg ikke vil. 

Går på p piller og sliter med sexlysten, og det vet han. Enda spør han hvorfor jeg fremstår uinteressert, ikke vil prøve sexleketøy osv. Men kondom vil han ikke bruke.

Er så lei den forventningen, og stemningen, at han forventer noe jeg ikke kan leve opp til

Anonymkode: f4479...429

• Hjerte 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hver kveld prøver han seg. Vi har sex kanskje 1-2 ganger i uken, for han kunne vi hatt det hver dag, flere ganger for dagen.

Hver kveld er en forventning om at det skal bli sex, og han legger seg småfurt om jeg ikke vil. 

Går på p piller og sliter med sexlysten, og det vet han. Enda spør han hvorfor jeg fremstår uinteressert, ikke vil prøve sexleketøy osv. Men kondom vil han ikke bruke.

Er så lei den forventningen, og stemningen, at han forventer noe jeg ikke kan leve opp til

Er han er en fyr som fint kunne hatt sex med deg selv om du ikke har lyst? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Fighter83 skrev (3 minutter siden):

Er han er en fyr som fint kunne hatt sex med deg selv om du ikke har lyst? 

Det tror jeg absolutt

• Hjerte 5
Skrevet

Det er dypt beklagelig at du må leve med en sånn person 🤝

• Liker 7
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Da passer dere ikke sammen. Jeg er dame og hadde ikke fikset så lite sex, og valgte bort p-piller pga det tok sexlysten.

Anonymkode: 1dd68...d14

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever akkurat det samme. 
Kan ikke omgås i mer enn 10 min før han begynner å klå. Han MÅ ha sex hver dag, han er kåt igjen allerede en time etter sex. 

Nylig våknet jeg av at han hadde sex med meg når jeg sov (han stoppet med engang jeg våknet og sa nei). 

Anonymkode: cd068...b7d

• Liker 2
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da passer dere ikke sammen. Jeg er dame og hadde ikke fikset så lite sex, og valgte bort p-piller pga det tok sexlysten.

Men han vil jo ikke bruke kondom 🤷‍♀️ lysten min steg etter jeg var en periode av p piller

• Liker 3
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det tror jeg absolutt

Så trist! Utrolig kjipt å ha en mann med så lave tanker ang kvinner og deres nytelse i sexen. 

Han kan i grunn bare få seg et onanileketøy som f.eks: Vagina Masturbator o.l. 

Anonymkode: dc314...0fb

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hormonspiral er tipp topp 

Anonymkode: 6fbad...345

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hele dagen er en forventing om sex en kjapp en, ligging.

Kan ikke gi han en klem uten at han vil mer, noe som gjør at jeg ikke er veldig på han - fordi det forventes mer.

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Han høres ut som en tuling! Har du sat deg ned å forklart at han må velge mellom ikke sex eller kondom? Ver klar på sammenhengen og at han må velge. Om han begynner å mase får du bare minne han på at du er snil som lar han besteme.

Om du begyner å ha uønsket sex risikerer du å ikke bare miste lsten på mannen din, men du kan slite med sexlive i nye forhold også, i verstefal kan du få fysiske skader om du tvinger kropen til ting den ikke vill. Om alt annet feiler kan dere jo forsøke sexolog? Kansje han forstår det bedre om han får det forklart av en tredje part? Uanset hva du gjør, så ikke pres deg selv til sex du ikke ønsker! Det kan ikke bare ønske dette forholdet, men i fremtiden og. 

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men han vil jo ikke bruke kondom 🤷‍♀️ lysten min steg etter jeg var en periode av p piller

Prøvd spiral? Om du selv ønsker lyst da vel og merke.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

En bivirkning av ppillet og annen hormonprevensjon er tap av sexlyst. 

Det er derfor den første pillen, som ble laget for menn, ble skrotet. 

Det er ingenting du kan mane frem. Du må slutte på ppillen og det er hans tur å stille med prevensjon. 

Anonymkode: b40f4...0ec

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Om det er så stor belastning, hvorfor er du fortsatt sammen med han? 

Uforståelig for meg at folk som mistrives i forholdet blir i forholdet. 

Su keiseren på vidda

Anonymkode: 51a51...269

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Napper han løken noen gang? Eller er sex med deg eneste kur mot kåthet?

Anonymkode: c61b9...940

AnonymBruker
Skrevet

Jeg steriliserte meg sånn at kona slipper å putte i seg hormoner. Gradvis kom sexlysten hennes tilbake. 

Anonymkode: f3569...489

• Liker 7
  • Hjerte 5
  • Nyttig 17
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Om det er så stor belastning, hvorfor er du fortsatt sammen med han? 

Uforståelig for meg at folk som mistrives i forholdet blir i forholdet. 

Su keiseren på vidda

Anonymkode: 51a51...269

Fordi vi har to barn.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg steriliserte meg sånn at kona slipper å putte i seg hormoner. Gradvis kom sexlysten hennes tilbake. 

Anonymkode: f3569...489

Det gjorde eksmannen min også. Han var ferdig med å få barn og sa at "nå har du født barnet vårt, så da steriliserer jeg meg så du slipper hormonprevensjon". 

Anonymkode: d5d1a...fba

• Liker 4
  • Hjerte 5
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han har tatt et valg når han vet at du sliter med sexlysten pga p-pillene, og det valget er faktisk sex 1-2 ganger i uka. Vil han ha mer sex (og sex som du også vil ha og nyter), så må han ta over bruken av prevansjon.

Valget hans burde ikke være så veldig vanskelig når han vet hva han har lyst på og savner.

Endret av Cam03
  • Liker 4
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk av prevensjon, og sa at enten har vi ikke sex eller han fikser prevensjon. Han bestilte time til sterilisering så fort det lot seg gjøre. Vi hadde fått barna vi (han, men vi måtte selvfølgelig ha vært enige om flere i så fall, jeg kunne godt hatt en eller to til) ville ha, så flere barn var og er totalt uaktuelt for ham. 

Anonymkode: 87f0d...5ce

• Liker 1
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...