AnonymBruker Skrevet 6. juli #2 Skrevet 6. juli Huff da! Nok et bidrag til å poengtere hvorfor både unge og eldre kvinner bør holde seg unna menn. Hvorfor menn insisterer på å fremstille menn som idioter er utenfor min fatteevne, men bevares, det virker. Og sååå klager menn over at kvinner velger dem bort. 😂 Anonymkode: 3556d...68b 19 12
AnonymBruker Skrevet 6. juli #3 Skrevet 6. juli Gidder ikke se videoen, men det er jo bare tull. Mine 3 siste forhold har vært med «yngre menn». 1-4 år yngre. Anonymkode: 93da8...385 9 1 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli #4 Skrevet 6. juli Jeg er gift med en litt yngre mann. En veldig kjekk mann i tillegg, med superlav fettprosent, naturlige muskler, hårmanke uten måne eller grått hår, pene ansiktstrekk og sylskarp hjerne. Jeg er dessverre mindre attraktiv, med ganske bra kropp, men stygt ansikt og pistrete hår. Han hadde sjans på andre, yngre og mye penere enn meg, men valgte meg. Vi ler, har timelange diskusjoner om alt mulig, kan også sitte i stillhet med hver sin bok og nyte nærheten til hverandre, har sex hver dag og trives i hverandres selskap. Eksene mine, som var eldre og mindre attraktive, trodde de var Guds gave til kvinner og behandlet meg dårlig. Anonymkode: 58b4f...e0c 7 5 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #5 Skrevet 6. juli Min er 10 år yngre og veldig kjekk. Langt over min liga. Anonymkode: ca079...02f 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #6 Skrevet 6. juli Vi er da mange menn som foretrekker eldre/modne damer, så dette er bare tull Anonymkode: 35fea...b41 13 6 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli #7 Skrevet 6. juli Typisk manosphere BS. Også, datingkultur i USA er irrelevant for oss i Norge. Anonymkode: ae594...1e1 8 6
Jdz Skrevet 6. juli #8 Skrevet 6. juli Gidder ikke se videoen. Alle mine partnere har vært i +/- samme alder som meg og jeg kjenner flere par hvor mannen er yngre, så jeg tror ikke dette er en greie menn generelt har. 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli #9 Skrevet 6. juli Bare tull. Jeg er mann (homofil da), men har ofte hatt eldre dates og fwb. Hadde sikkert likt voksne kvinner om jeg var hetero. Alder har ikke så mye med tiltrekning å gjøre nødvendigvis. Det er helheten av personen/utseendet som avgjør. Anonymkode: 0aa71...dcd 1 5
Snok1 Skrevet 6. juli #10 Skrevet 6. juli Alle mine langvarige kjærlighetsforhold har vært til kvinner i min aldersgruppe. Jeg har aldri følt romantisk tilknytning noen som ikke speiler meg alders- og erfaringsmessig. Jeg bare fnyser av slike påstander som at alle eldre menn egentlig bare ønsker yngre kvinner, og motsatt vei er bare pervo. Slike hypoteser er åpenbart fabrikert av mannslinger som ikke får seg noe, og kolportert av halvfascistiske nitwits à la Musk og Tate som forsøker å mobilisere kraften som ligge i mistilpassede unge menn. 6 2 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli #11 Skrevet 6. juli Min mann (50+) er ett år eldre enn meg. Hans tidligere forhold har også vært med jevnaldrende kvinner. Han sier at forhold med en yngre kvinne hadde vært uaktuelt. Det samme med noen som er flere år eldre. Det handler om å ha felles ståsted i livet, modenhet og felles referanser/opplevelser fra barne- og ungdomstid. Han ble selv far tidlig og yngre kvinner minner ham for mye om egne barn som nå er godt over 30 år. Anonymkode: a3bf7...f1d 2 2 1
Snok1 Skrevet 6. juli #12 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): Min mann (50+) er ett år eldre enn meg. Hans tidligere forhold har også vært med jevnaldrende kvinner. Han sier at forhold med en yngre kvinne hadde vært uaktuelt. Det samme med noen som er flere år eldre. Det handler om å ha felles ståsted i livet, modenhet og felles referanser/opplevelser fra barne- og ungdomstid. Han ble selv far tidlig og yngre kvinner minner ham for mye om egne barn som nå er godt over 30 år. Anonymkode: a3bf7...f1d Slik kan jeg beskrive meg selv også. 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #13 Skrevet 6. juli Å, er det skoleferie enda? Anonymkode: 068d7...f2f 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #14 Skrevet 6. juli Nå tuller du godt. K 54. Jeg er helt ok utseendemessig. Har kropp og fjes og har armer og bein på rett plass, men er ingen radmager supermodell. Jeg tidligere datet flere yngre menn og aldri hatt noe problemer med det. Nå er jeg gift med og har barn med en mann som er 8 år yngre enn meg. Han er kjekk og vakker, fin kropp. Men mest av alt har han varme, omtanke og en fin personlighet. Hemmeligheten bak det? Vi ble forelsket og tiltrukket av hverandre for 20 år siden. Følelsene har ikke forsvunnet med årene. Anonymkode: c020b...8a1 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #15 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nå tuller du godt. K 54. Jeg er helt ok utseendemessig. Har kropp og fjes og har armer og bein på rett plass, men er ingen radmager supermodell. Jeg tidligere datet flere yngre menn og aldri hatt noe problemer med det. Nå er jeg gift med og har barn med en mann som er 8 år yngre enn meg. Han er kjekk og vakker, fin kropp. Men mest av alt har han varme, omtanke og en fin personlighet. Hemmeligheten bak det? Vi ble forelsket og tiltrukket av hverandre for 20 år siden. Følelsene har ikke forsvunnet med årene. Anonymkode: c020b...8a1 OK. Da kan vi bare pakke sammen 👍 Anonymkode: ae594...1e1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #16 Skrevet 7. juli Det er jo biologi. Menn som vil ha barn må være sammen med kvinnner i fruktbar alder. Anonymkode: 4d6a0...d47 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #17 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er jo biologi. Menn som vil ha barn må være sammen med kvinnner i fruktbar alder. Anonymkode: 4d6a0...d47 Til enhver tid er minst halvparten av voksne kvinner i fruktbar alder. Det er ikke noe unikt, smalt vindu som må treffes. Og menns fruktbarhet faller også ned med tida. Anonymkode: 1a961...6cc 7 6
Lorian Skrevet 7. juli #18 Skrevet 7. juli (endret) Jeg har ikke noe problemer med å date eldre kvinner, men det skal sies at jeg ønsker barn da. Så mye eldre enn meg bør hun jo ikke være. Endret 7. juli av Lorian 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #19 Skrevet 8. juli Her var det mye personlige anekdoter... Anonymkode: 5c356...92e 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli #20 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (21 timer siden): OK. Da kan vi bare pakke sammen 👍 Anonymkode: ae594...1e1 Ja det kan vi. Det er enormt mange menn som ønsker seg "full pakke", i en partner som er jevnbyrdig i alder, livsfase og aldring. Om det er noe med menn menn selv går glipp av (utover seg selv) er det hvordan de aller fleste menn er nesten rørende begeistret for kvinnekroppen, selv nær den ikke er helt perfekt, eller helt ung lenger. Det er faktisk ganske vakkert hvordan de fleste menn bare elsker en varm og villig kvinnekropp, og IKKE tenker "Æsj, for gammel og ikke perfekt!!" Menn som ikke klarer å bli begeistet over kvimnekroppen dersom kvinnen ikke er veldig ung og perfekt er ikke representative for menn generelt, de er menn med så svak libido at de ikke virker skikkelig, og kun på "sterkt dop". Så skjønner jo vi kvinner at det mange menn prøver på bare er ren hevn også. De slenger dritt for å få oss kvinner til å føle at vår tid er svært begrenset. Det er bare det at den er ikke det, for menn flest har dette nydelige i seg at de elsker kvinnekroppen, og lar seg beruse og begeistre selv om kvinnen ikke er absolutt perfekt, og kanskje både 40, 50 og 60 år +. Alt etter mannens egen alder og hvem han finner god kjemi med, og trives med. Hvilket veldig ofte, for veldig mange menn, er jevnaldrende kvinner de liker utover sex også. Kan også slike menn se at unge kvinner er vakre? Ja så definitivt, for de ER jo det. Som jeg kan se at unge menn er vakre, uten å ønske en mann som ikke er i samme livsfase som meg, fordi det er en partner jeg vil ha, ikke bare sexpartner. Mange menn er også slik. Svært mange. Dessverre er det de menn med så svak libido at de ikke fungerer godt nok uten sterkeste "dop", og "hevnerne", som roper høyest, men de vanlige menn, de som elsker kvinnekroppen så høyt at den ikke trenger å være ung og perfekt for å synke salig inn i den, de er nok likevel i flertall. Menn er herlige slik! De fleste menn faktisk. Anonymkode: 3556d...68b 6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå