AnonymBruker Skrevet 17. juni #1 Skrevet 17. juni Slik alle sier. Samme med nøtter, eller litt cottage Cheese. Tar jeg noe så lite og lett så blir jeg bare enda mer sulten. Prøver å gå ned i vekt og spise mindre uten å spise for lite. Jeg spiser grovt, grønt, proteiner osv. Variert. Både kjøtt og fisk og vegetar. Men går jeg fra 4 brødskiver til frokost til 2 (+grønnsak til dessert) så ender det bare med at det går 1-1,5 time og jeg er kjempesulten og ikke minst hangry! Det eneste som hjelper på den sulten er å spise flere brødskiver. En frukt, grønnsak, nøtter, yoghurt. Det hjelper meg ingenting annet enn at jeg blir mer sulten. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: fcfd6...acd 3 2 2
Leppeblomst Skrevet 17. juni #2 Skrevet 17. juni Det eneste som funker her er volume eating, masse proteiner og grønnsaker. Det er litt annerledes enn det tradisjonelle norske kostholdet hvor brød spiller en stor rolle. 1 brødskive med en kyllingfilet og masse grønnsaker holder i hvert fall meg mett lengre enn 2 brødskiver med grønnsaker. 19 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #3 Skrevet 17. juni Eneste som tilfredstiller her er brød. Kun 100% i grovhet. Anonymkode: 8e152...0a0
AnonymBruker Skrevet 17. juni #4 Skrevet 17. juni Du må jo lære deg at man ikke må dytte noe i gapet hele tiden. Du lærer jo ikke det om du skal finne erstatninger hele tiden. Anonymkode: 0c174...064 19 1 18
Vibelator Skrevet 17. juni #5 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Slik alle sier. Samme med nøtter, eller litt cottage Cheese. Tar jeg noe så lite og lett så blir jeg bare enda mer sulten. Prøver å gå ned i vekt og spise mindre uten å spise for lite. Jeg spiser grovt, grønt, proteiner osv. Variert. Både kjøtt og fisk og vegetar. Men går jeg fra 4 brødskiver til frokost til 2 (+grønnsak til dessert) så ender det bare med at det går 1-1,5 time og jeg er kjempesulten og ikke minst hangry! Det eneste som hjelper på den sulten er å spise flere brødskiver. En frukt, grønnsak, nøtter, yoghurt. Det hjelper meg ingenting annet enn at jeg blir mer sulten. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: fcfd6...acd Bare vær sulten da Stå i det Kroppen henter næring selv til slutt fra fett lageret og da mister du vekt 22 11
AnonymBruker Skrevet 17. juni #6 Skrevet 17. juni Er du insulinresistent? Jeg synes det høres ut som du spiser feil type mat. Anonymkode: c00e1...83c 6 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni #7 Skrevet 17. juni Å være "fysen" på noe er jo ikke det samme som å være sulten? Så er det forskjeller på å ha lyst på noe, klare å motstå, klare å være litt sulten, eller være passelig mett og stoppe der og så videre. Anonymkode: ebd11...73f 18 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni #8 Skrevet 17. juni Fysen er ikke farlig. Du må ikke spise noe av den grunn. Anonymkode: 14e0e...82c 14 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni #9 Skrevet 17. juni Kjempedumt å spise nøtter uten mening. Det er jo ekstremt mye kalorier, og bør bare regnes inn om du får i deg for lite fett. Men hvorfor ikke kjøpe seg en coach, og få dietter satt opp, og bli fulgt opp? Anonymkode: 119b5...020 1
xHenrik Skrevet 17. juni #10 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du må jo lære deg at man ikke må dytte noe i gapet hele tiden. Du lærer jo ikke det om du skal finne erstatninger hele tiden. Anonymkode: 0c174...064 Dette. Noen tror at brødsaksa må gå hele tiden. 8
AnonymBruker Skrevet 17. juni #11 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du må jo lære deg at man ikke må dytte noe i gapet hele tiden. Du lærer jo ikke det om du skal finne erstatninger hele tiden. Anonymkode: 0c174...064 Jeg går jo rundt svimmel hele tiden da! Redd for å svime av på jobb fer faen. Ts Anonymkode: fcfd6...acd 2 4 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni #12 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjempedumt å spise nøtter uten mening. Det er jo ekstremt mye kalorier, og bør bare regnes inn om du får i deg for lite fett. Men hvorfor ikke kjøpe seg en coach, og få dietter satt opp, og bli fulgt opp? Anonymkode: 119b5...020 Nøtter er supermat . Vanligvis så metter det og. Man trenger vel ikke kjøpe seg en coach for å slutte og spise enorme mengder brød. Anonymkode: 07506...f77 7 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni #13 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg går jo rundt svimmel hele tiden da! Redd for å svime av på jobb fer faen. Ts Anonymkode: fcfd6...acd Drikk vann, ta elektrolytter. Du svimer ikke av av og spise mindre, men vann, salt og mineraler hjelper uansett om du er svimmel. Anonymkode: 07506...f77 19 1 1
Mei88 Skrevet 17. juni #14 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg går jo rundt svimmel hele tiden da! Redd for å svime av på jobb fer faen. Ts Anonymkode: fcfd6...acd Det går an å svare høflig 11 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni #15 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg går jo rundt svimmel hele tiden da! Redd for å svime av på jobb fer faen. Ts Anonymkode: fcfd6...acd Drikk nok. Det er vanesak… Man blir vant til å være sulten. Og å være fysen, må man ignorere. Anonymkode: 0293c...2db 13 1 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni #16 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Drikk nok. Det er vanesak… Man blir vant til å være sulten. Og å være fysen, må man ignorere. Anonymkode: 0293c...2db Drit i at jeg skrev fysen da. Mente sulten. Ok så hvor lenge er det vanlig å gå rundt svimmel, slapp og dårlig humør før kroppen venner seg til mindre matinntak?? Anonymkode: fcfd6...acd 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #17 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Drit i at jeg skrev fysen da. Mente sulten. Ok så hvor lenge er det vanlig å gå rundt svimmel, slapp og dårlig humør før kroppen venner seg til mindre matinntak?? Anonymkode: fcfd6...acd Men er du faktisk sulten? Mange forveksler tørste med sult for eksempel. Man blir ikke svimmel av å være sulten. Til du klarer å gå noen uker uten å småspise. Det hjelper med en gulrot eller cottage cheese, det metter mer enn en brødskive, med mindre man tar på masse pålegg. Anonymkode: 0293c...2db 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni #18 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Drit i at jeg skrev fysen da. Mente sulten. Ok så hvor lenge er det vanlig å gå rundt svimmel, slapp og dårlig humør før kroppen venner seg til mindre matinntak?? Anonymkode: fcfd6...acd Prøv å gjøre noe med svimmelheten og slappheten annet enn å spise brød? det er individuelt. Ca en uke, men lurt å prøve å dempe det uansett . Anonymkode: 07506...f77 5
AnonymBruker Skrevet 17. juni #19 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg går jo rundt svimmel hele tiden da! Redd for å svime av på jobb fer faen. Ts Anonymkode: fcfd6...acd Drikk vann. Det øker blodvolumet. Du tåler å kjenne at du lever. Jeg er mye plaget med vasovagal synkope. Pump lår og leggmuskler litt før du reiser deg, går i trapper osv så går det fint. Anonymkode: 0c174...064 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni #20 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Slik alle sier. Samme med nøtter, eller litt cottage Cheese. Tar jeg noe så lite og lett så blir jeg bare enda mer sulten. Prøver å gå ned i vekt og spise mindre uten å spise for lite. Jeg spiser grovt, grønt, proteiner osv. Variert. Både kjøtt og fisk og vegetar. Men går jeg fra 4 brødskiver til frokost til 2 (+grønnsak til dessert) så ender det bare med at det går 1-1,5 time og jeg er kjempesulten og ikke minst hangry! Det eneste som hjelper på den sulten er å spise flere brødskiver. En frukt, grønnsak, nøtter, yoghurt. Det hjelper meg ingenting annet enn at jeg blir mer sulten. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: fcfd6...acd Kjøp biff,det metter masse og lenge. Anonymkode: b8783...abc 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå