Gjest ¤Malin¤ Skrevet 21. april 2006 #1 Del Skrevet 21. april 2006 Ja, som overskriften sier så lurer jeg på hva tannleger tjener. Har hørt at det er veldig mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #2 Del Skrevet 21. april 2006 Det kommer an på om vedkommende er i privat eller kommunal praksis og eventuell ansennitet. Jeg leste nettopp en artikkel om at minstelønna for tannleger i nord lå på 350-400000. Etter en kjapp titt på skattelistene, ser jeg at "min" tannlege, som har egen praksis, ligger på rundt 650000 i lønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #3 Del Skrevet 22. april 2006 Det kommer an på om vedkommende er i privat eller kommunal praksis og eventuell ansennitet. Jeg leste nettopp en artikkel om at minstelønna for tannleger i nord lå på 350-400000. Etter en kjapp titt på skattelistene, ser jeg at "min" tannlege, som har egen praksis, ligger på rundt 650000 i lønn. ← Husk at de har utgifter forbundet med egen praksis, da. Utstyr, lokaler, ansatte, osv, så det er ikke bare gull og grønne skoger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #4 Del Skrevet 22. april 2006 Min privatpraktiserende tannlege tjente i 2004 kr. 1, 8 millioner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjestine_* Skrevet 24. april 2006 #5 Del Skrevet 24. april 2006 Min tannlege tjener rått på meg.... fy f.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #6 Del Skrevet 24. april 2006 I tillegg har de veldig gunstig arbeisdstid. Så det er mange som velger yrket framfor legeyrket pga arbeidstid og den gode lønna. Selv kunne jeg aldri tenkt meg å grave i munnen på andre mennesker, men man har jo heldigvis forskjellige interesser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #7 Del Skrevet 24. april 2006 Det kommer an på om vedkommende er i privat eller kommunal praksis og eventuell ansennitet. Jeg leste nettopp en artikkel om at minstelønna for tannleger i nord lå på 350-400000. Etter en kjapp titt på skattelistene, ser jeg at "min" tannlege, som har egen praksis, ligger på rundt 650000 i lønn. ← Det haDDE MIN TANNLEGE OGSÅ, DET VAR ETTER AT HAN HADDE LØNNET TO TIL PÅ KONTORET. SÅ HVA HAN TOTALT TJENTE ER VEL IKE NOE VI VET Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 24. april 2006 #8 Del Skrevet 24. april 2006 I tillegg har de veldig gunstig arbeisdstid. Så det er mange som velger yrket framfor legeyrket pga arbeidstid og den gode lønna. ← Dessuten er tannlegeutdannelse kortere enn legeutdannelse (5 år og 7 år, tror jeg...). En nyutdannet tannlege, ansatt i fylket, får vel i underkant av 400000. Kommer vel litt an på tannlegemangelen i det aktuelle området... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå